MK3 i temperatura w upaly

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sekol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:48
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

MK3 i temperatura w upaly

Post autor: sekol » wt maja 31, 2005 17:16

Jest niezmiennie 100 stopni w jezdzie miejskiej. Spada do 90 dopiero po paru minutach jazdy na trasie ok. 100km/h.
Wymienilem termostat, zalalem nowym petrygiem i ciagle 100 stopni.
Jazda bez termostatu spowoduje niedogrzanie silnika - czy probował ktoś wiercic dziury w termostacie w celu szybszego jego otwierania? Z jakim skutkiem?
W innym watku sugerowano mi, ze moze pompa wody stracila juz wydolnosc.. poki co nie stac mnie na wymiane.
Auto mam od listopada i nie wiem jak wczesniej na upaly reagowalo. Wzrost temperatury ukladu zbiegl sie z fala upałów i z zalozeniem gazu no i mam pare niewiadomych :-)

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » wt maja 31, 2005 17:44

Na pewno 1,4 ABD... Też tak mam... i paru kolesiów na forum również... Wymieniłem termostat, włącznik termiczny wentylatora bo mi się przy 105 dopiero włacza... i d...a wiecej już z tym nie walczę.... leję na to...



sekol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:48
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Post autor: sekol » wt maja 31, 2005 17:49

ABD niestety :-)
Ja jeszcze sprobuje pokombinowac z termostatem a jak nie to tez to olewam.



hayabusarider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob kwie 09, 2005 16:58
Lokalizacja: LBN

Post autor: hayabusarider » wt maja 31, 2005 17:54

LEj na to.Jeśli założyłeś gas,to normalna sprawa,silnik bedzie miec wyższą temperaturę,gas ma wyższą temp. spalania niż benzyna.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » wt maja 31, 2005 17:57

Ja jeżdżę bez termonostatu, mam założony gaz i temperatura sięga mi około 80-85 stopni.


Volskwagen - Das Auto.

Awatar użytkownika
toldi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw paź 21, 2004 20:07
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: toldi » wt maja 31, 2005 20:29

U mnie w mk3 jest stale 80°C i nic wiecej.



dybcio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: sob lis 27, 2004 13:40
Lokalizacja: z BDG
Kontakt:

Post autor: dybcio » wt maja 31, 2005 20:31

90°C przy agresywnej jezdzie miejskiej



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » wt maja 31, 2005 20:43

U mnie tam czy w miescie czy na trasie jest zawsze 90 i ani mniej ani wiecej...tak jak powinno byc


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » wt maja 31, 2005 21:09

U mnie tam czy w miescie czy na trasie jest zawsze 90 i ani mniej ani wiecej...tak jak powinno byc

I co wynika z twojej wypowiedzi???? Przyszedłeś się pochwalić???? Twórca topiku raczej oczekuje, że ktoś podzieli sie pomysłem jak rozwiązać problem :bigok:



Awatar użytkownika
makin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn lis 01, 2004 18:36
Lokalizacja: Barlinek
Kontakt:

Post autor: makin » wt maja 31, 2005 21:40

A mi sie wydaje że to normalka, ja w 16v mam podobnie: w mieście 98-102 stopnie, a na trasie w zależności od prędkości, 88- 92 stopnie (w upał) tak podaje MFA a w żeczywistości no niewiem jak jest. (???)


only- VW, sprzedam silnik 1.8 komplet

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » sob cze 18, 2005 19:24

makin pisze:A mi sie wydaje że to normalka, ja w 16v mam podobnie: w mieście 98-102 stopnie, a na trasie w zależności od prędkości, 88- 92 stopnie (w upał) tak podaje MFA a w żeczywistości no niewiem jak jest. (???)
Ale Ty odczytujesz temperaturę oleju a nie płynu chłodzącego a te wskazania mogą się różnić (wyższa temperatura oleju).


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » sob cze 18, 2005 19:45

Nie przyszedłęm sie pochwalic tylko powiedziec jak ma byc i to niejest normalka ze tak temp sobie skacze!!!!popatrz jak jest w innych sprawnych badz nowych autach ...temop jest zawsze 90 stopni..ani mniej ani wiecej...sprawdz moze czujnik temp


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

sekol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:48
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Post autor: sekol » pn cze 20, 2005 08:52

ćwikła pisze:Nie przyszedłęm sie pochwalic tylko powiedziec jak ma byc i to niejest normalka ze tak temp sobie skacze!!!!
To fajnie. Nie sadzisz jednak, ze skoro mam 100 stopni i pytam, czy rozwiercenie termostatu pomoze w kwestii szybszego chlodzenia to mam swiadomosc ze te 90 to optimum?

Co do dziur w termostacie - wywiercilem dwie fi 5mm. Grzeje sie tak samo, jedyny plus tej operacji to szybszy spadek temp. do okolic 90. Plyn sie nie gotuje, wentylator dziala wiec olewam sprawe :-)



Awatar użytkownika
Dawid 19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 16:28

Post autor: Dawid 19 » pn cze 20, 2005 09:29

Wyrzucić termostat????????Rozwiercić termostat???????
To po co w/g was jest termostat ????Jeżeli każecie go usunąć bądź zniszczyć!!!!Jak czytam wasze patenty to włos się na głowie jeży!!!!
Jeżeli wymieniłeś termostat=bez zmian,czujnik temp.=bez zmian,odpowiedni płyn wlałeś=bez zmian to pozostała Ci pompa wodna(aczkolwiek jest to bardzo mało prawdopodobne,chodzi mianowicie o to iż spotkałem się z pompą wodną''podróba'' ,która miała ''łopatki'' plastikowe ,osadzona na osi metalowej w wyniku czego koło pompy wodnej obracało się ale ''łopatki'' stały w miejscu---bardzo żadka przypadłość ale możliwa), chłodnica= sprawdź ją dokładnie czy czasami jakis patenciarz nie zaślepił części rurek-radiatorów,następnie sprawdź czy nie jest pozapychana(zabrudzona) wymontuj i przepłucz(silny strumień wody skieruj w preciwnym kierunku jaki jest w obiegu ukł. chłodzenia.
Nic więcej nie wymyśliłem, życzę powodzenia w walce o odpowiednia temperaturę w aucie( ajest to bardzo ważne!!!).
Pozdrawiam!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 298 gości