czy to wina nowego paska ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

koloslask
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt lut 15, 2008 18:28
Lokalizacja: slask

czy to wina nowego paska ??

Post autor: koloslask » czw mar 13, 2008 22:39

wymieniłem pasek klinowy (Golf II 1,6)alternator-pompa-układ - po wymianie jak się troche rogrzeje to strasznie trzeszczy w okolicach całego układu. Czym to może być spowodowane ?



Buli fan VW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Buli fan VW » czw mar 13, 2008 22:42

Może za mocno napiąłeś pasek po wymianie i odezwały się kończące się łożyska pompy lub alternatora. Pozdrawiam!


PozdraVWiam!

koloslask
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt lut 15, 2008 18:28
Lokalizacja: slask

Post autor: koloslask » czw mar 13, 2008 22:51

ktoś mi dzisiaj podpowiedział, że troche za słabo jest naciągnięty pasek i wogole jest zły ponieważ w rowek koła "wpada" a nie powinien. Pasek był kupowany w ślepo !! załóżmy że rzeczywiście ten pasek jest zły, to czy możliwe jest ze przy złym pasku tak mocno trzeszczy, wali ?



Buli fan VW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Buli fan VW » czw mar 13, 2008 22:55

Gdyby był naciągnięty zbyt słabo to raczej objawiałoby się piszczeniem. A czy ten hałas jest zależny od obrotów? Pochodzi ściśle z okolic paska klinowego?

[ Dodano: 13 Mar 2008 21:58 ]
A z tym wpadaniem to profil ma za wąski i pracuje "dnem" a powinien opierać się na tych stożkowych częściach kół pasowych tak by między paskiem a dolną częścią koła pasowego była szczelina.


PozdraVWiam!

koloslask
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt lut 15, 2008 18:28
Lokalizacja: slask

Post autor: koloslask » czw mar 13, 2008 23:02

jak dodaję gazu to tego nie słychać aż tak bardzo, jak sciagnę nogę z gazu i jestem na jałowym trzeszczy głośniej i po chwili powraca do pierwotnego stanu. Jak otworzyłem maskę to ten stukot wychodzi z okolicy tego własnie układu (alternetor-pompa-układ) z tego co słychac to nie pasuje mi coś koło z układu ale tego nie jestem pewny. Wkura mnie tylko to że to trzeszczenie słychać w aucie.

[ Dodano: 13 Mar 2008 22:04 ]
to z tego wyniak, że pasek jest zły, bo nie osiada na tych stożkowych szczelinach, kupie jutro nowy, tylko jednak obawiam się że coś może być nie tak z łożyskami



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw mar 13, 2008 23:12

koloslask pisze:bo nie osiada na tych stożkowych szczelinach,
koła sie wyrabiają, nawet nowy pasek może nie oprzeć się wtedy na bokach koła i takie kólo trzeba zmienić, groszowa sprawa na szrocie


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości