Strona 1 z 1

Problem z przyspieszeniem

: czw mar 13, 2008 17:56
autor: DonKichot
Mam VW golfa 4 TDI 130 ps, dzisiaj robiłem testy przyspieszenia i po 20 próbach zawsze wychodzi mi 13s od 0-100 km/h

prawdo podobnie coś jest nie tak co radzicie ?
dajcie jakieś adresy w okolicach bielska lub katowic gdzie by można podjechać i to zdiagnozować...

przy teście użyłem biegów 1,2,3 na 1 i 2 do 4500 obr/min i na 3 do setki

dodam że turbo włącza się przy około 2500 obrotach bo w tym momencie zawsze dostaje kopa

: czw mar 13, 2008 19:29
autor: TomiTT
no nie [podoba mi się to przyspieszenie.... ja mam ok 12 ( pełny wtrysk 75KM) :helm: a jakią masz szerokość kapci?

: czw mar 13, 2008 19:48
autor: Karlos87
U mnie był walnięty przepływomierz auto do setki przyspieszało przeszło w 10sek. Zaniepokojony podjechałen na diagnostyke komputerową i wykryło- przepływomierz powietrza! . Kupiłem wkład (80zł) wymieniłem. Teraz auto ma 8sek.

•Sugeruje najpierw diagnostyke komputerową

: czw mar 13, 2008 22:35
autor: DonKichot
byłem na komputerze wszystko jest niby ok, przepływomierz też

powiedzcie mi 2 rzeczy przy jakich obrotach włącza wam się turbo ?

i jak ktoś ma ASR to też mruga kontrolka w czasie jak koło roluje i on się włącza ? bo mnie mruga

: czw mar 13, 2008 22:46
autor: EnJoy
DonKichot pisze:dajcie jakieś adresy w okolicach bielska lub katowic gdzie by można podjechać i to zdiagnozować...
Krzysztof Jamrozy
Katowice ul. Styczniowa 2
tel. 0-32 256 69 87
to przedstawicielstwo Masters Tuning polecane przez wiekszość forumowiczow. Sam korzystałem z ich uslug i zdiagnozowanie mojej usterki zajelo im jakas godzine, kiedy cale sztaby roznych mechanikow (w tym tych z ASO) probowaly rozwiazac zagadke mojego zamulonego TDI-ka. Podjedz tam i zrob diagnoze dynamiczna, wtedy bedzie mozna cos wiecej powiedziec.
DonKichot pisze:powiedzcie mi 2 rzeczy przy jakich obrotach włącza wam się turbo ?
odczuwalnie sa to obroty rzedu 1700, 1900 obr./min, przy 2500 normalnie to sie juz bieg zmienia ;) Ja bym sprawdził czy nie ma przypadkiem zapieczonych kierownic w turbinie, zbadac kat wtrysku i czy z rozrzadem jest wszystko ok

: czw mar 13, 2008 23:00
autor: DonKichot
czuje że słabe wyniki są z powodu tego że turbo wchodzi przy 2600 obr okolo, a potem i tak nie wiem czy daje z siebie wszystko !
podjade tam gdzie piszesz żeby na to lukneli fachowym okiem..

aha a co ma do tego wszystkiego rozrząd ?? na dniach będe go robił bo sprzedawca powiedział że dochodzi do 100 tys. od ostatniej zmiany ! za 3 dni jade wymieniać ale co ma rozrząd do przyspieszenia ?

i tak przy okazji ile wymiana z robotą ? :P

dzięki za pomoc !

: czw mar 13, 2008 23:08
autor: EnJoy
DonKichot pisze:ale co ma rozrząd do przyspieszenia ?
bardzo duzo, czasem jesli o jeden lub dwa zabki przestawiona to robi spora roznice. Na forum wiele bylo przypadkow tego, ze ktos mial zamulone auto bo jakis domorosly mechanik sle rozrzad poskladal. Autko niby smigalo, ale juz nie z ta werwa. Ale jesli bedziesz go akurat wymieniac to juz bedziesz mogl wykluczyc watpliwosci co do zlego ustawienia :bigok:
A co do tego turbo.. ja w swoim mam dokladnie to samo, czuc jakby dopiero od 2200, 2400 zaczelo krecic. Na diagnozie wyszlo ze pompa wtryskowa niedomaga i prawdopodobnie nadaje sie do regeneracji. U Ciebie pompy nie ma.. wiec podejzewam ze podejzenie padnie na pompki, ale obym sie mylil bo to juz wtedy nie sa male koszta :/

[ Dodano: 13 Mar 2008 22:10 ]
a co do
i jak ktoś ma ASR to też mruga kontrolka w czasie jak koło roluje i on się włącza ? bo mnie mruga
to norma :bigok:

: pt mar 14, 2008 22:30
autor: g4mario
co do ASR, jak ostro startujesz z miejsca na asfalcie to komputer zdlawi tak silnik, ze moze wyjsc 13sec, probowales z wylaczona kontrola?