Strona 1 z 2
Pytanie o zawieszenie
: czw mar 13, 2008 12:21
autor: Brzechu
Przód mam stosunkowo nisko, ale strasznie tył mam wysoko podniesiony jak porównuje do innych golfow w serii np stojacych na parkingu obok mnie to roznica jest napewno z 10 cm.
Przód ok, tył wyglada jak golf country.
Jeszcze ogólnie przy hamowaniu samochód mocno nurkuje do przodu...
Co da sie z tym zrobic? Sprezyny wymienic?
: czw mar 13, 2008 12:25
autor: dziejo
czy jeteś 1 włścicielem tego auta tu w kraju ? ??
: czw mar 13, 2008 12:27
autor: Brzechu
Nie, a czemu pytasz?
: czw mar 13, 2008 12:29
autor: dziejo
dziwi mnie ze aż tak mocno jest podniesione auto być moze poprzedni właściciel kombinował coś nawet na seryjnym nie powinno być tak jak opisujesz
lub masz porównanie bo stajesz koło zaglebionych mk
[ Dodano: Czw Mar 13, 2008 11:31 ]
a najlepiej zapodaj fotkę

: czw mar 13, 2008 12:34
autor: Brzechu
Nie nie, nie ma mowy, wychodzilo by na to ze kazdy golf w moim miescie ma glebe przynajmniej - 60 :green_fuck:
Jak z tyłu usiądą przynajmniej 2 osoby to wtedy obniza sie do standardowej wysokosci innych golfów.
Fotki niedługo bedą.
: czw mar 13, 2008 12:37
autor: giecu
kolego zmien sprezyny na seryjne bo pewnie ktos wrzucil ci od passata kombi tez takie kiedys mialem niby sa tej samej dlugosci ale po zlozeniu auto stoi wyzej bo sa sztywniejsze jezeli przod stoi ok to wymien tylne i bedzie ok.
: czw mar 13, 2008 12:37
autor: T.O.B.I.
jezeli przod ci mocno nurkuje przy hamowaniu to sprezyny moga byc za miekkie lub amortyzator juz wypracowany, gazowe sa twardsze i mocniej tlumia, przod masz nizej niz seria czy tyl wyzej niz seria?
: czw mar 13, 2008 12:43
autor: Brzechu
Amortyzatory nowe 2 miesiace maja, komplet 4 szt.
Przód bym powiedział ze seria, tył wyzej niz seria.
: czw mar 13, 2008 12:44
autor: T.O.B.I.
juz doczytalem, dobrze koledzy radza zmien na serie, ja ostatnio wymienilem sprezyny na K+F bo stal za nisko (sprezyny wypracowane) i tyl mi sie ladnie podniusl rowno z przodem, a przy tym sa twardsze
: czw mar 13, 2008 12:45
autor: giecu
kolego sprezynki wymien i bedzie ok, przed wymiana stal pewnie ok bo amorki byly siadniete a teraz jak wymieniles to sprezyny maja lzej i stoja wyzej
: czw mar 13, 2008 19:26
autor: Brzechu
Zgadza sie, przed wymianą stał nizej.
Tylko teraz pytanie, seria czy gleba
Jakiej firmy seria a jakiej gleba?
: czw mar 13, 2008 21:29
autor: ppoll27
moim zdaniem normalny objaw świeżych amorków - ile jeździłeś po zmianie amorków ? ile razy go dopakowałeś ? daj mu chwilę niech się "ułoży" - co do sprężyn to możesz sobie sprawdzić suwmiarką - "zwykłe" mają średnice drutu 10 mm (długość po zdjęciu z amorka 360 mm) a H/D - wzmacniane mają średnicę drutu 10,5 mm (długość po zdjęciu 343 mm) - Moja rada -> daj mu chwilę na ułożenie i dopiero kombinuj - bo potem będziesz nas męczył jak go podnieść bo będzie niżej niż przód

: czw mar 13, 2008 21:46
autor: Brzechu
1000-1500 km napewno juz zrobilem na nowych amorkach.
[ Dodano: 13 Mar 2008 22:18 ]
Tył czarne sprezyny 10 mm, przód czerwone około 14 mm.
: pt mar 14, 2008 10:03
autor: ppoll27
No i wszystko jasne - czerwone z przodu to jakies "tuningowo"-obnizajace - na 100% nieorginalne...
orginalne są koloru czarnego i pod konkretny silnik/wyposażenie sa oznaczone takimi ciapkami o różnych kolorach (pomarańczowy, zielony itp).
Wymiary sprężyn standardowych:
PRZÓD:
Grubość [mm]: 12
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 138
Wysokość [mm]: 360
TYŁ (zwykły):
Grubość [mm]: 10
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 108
Wysokość [mm]: 343
TYŁ H/D:
Grubość [mm]: 10,5
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 109
Wysokość [mm]: 337
Czyli w tym momencie masz z przodu obnizajace a z tylu jakies w miarę zwykłe i dlatego to wygląda śmiesznie ...
