Strona 1 z 1

: śr mar 12, 2008 23:49
autor: haps
lipasvw, piszesz ze wymianiales gaznik, pewnie zle wyregulowany i sie wacha przelewa..

: czw mar 13, 2008 09:46
autor: ppoll27
posprawdzaj elementy gaźnika pokolei wg opisu :bigok:

: czw mar 13, 2008 14:34
autor: Buli fan VW
Zobacz poziom paliwa w komorze pływakowej. I sprawdź koniecznie czy pływak czasem nie jest dziurawy i czy zawór iglicowy jest szczelny. PozdraVWiam

: czw mar 13, 2008 19:57
autor: Paweł Marek
to nie jest wina pływaka bo przy uszkodzonym nie byłoby dobrych wolnych obrotów. Zdaje mi się że ogólnie gaźnik nie pasuje do twojego auta i trzeba będzie coś kombinować z dyszami głównymi. Jaki gaźnik miałeś wcześniej? jakie ma te dysze (numerki?) Piszesz że dysze ze starego wziąłeś, a przecież w MK1 chyba nie było dwuprzelotowych gaźników więc skąd druga?

[ Dodano: Czw Mar 13, 2008 7:02 pm ]
w każdym razie dysze od jednoprzelotowych gaźników z MK1 są o wiele za grube do 2E3 i jeśli którąś włożyłeś taką to to jest przyczyna.

: czw mar 13, 2008 20:17
autor: Paweł Marek
a sorki nie zajarzyłem z tym 1300. A co z regulacją składu mieszanki w takim razie? Coś mi się jednak nie podoba, nawet przebogacona mieszanka na wolnych nie powinna dać aż takiego spalania

: sob mar 15, 2008 09:38
autor: Robs
sprawdź szczelność wszystkich przewodów bo ja miałem tak że jeździłem tylko na gazie a ubywało mi benzyny, okazało się że miałem nieszczelność na wężu podłączonym do zbiornika wyrównawczego przy gaźniku i benzyna powoli wykapywała na silnik a ponieważ był gorący to odrazu odparowywała i nie było śladu dopiero jak wyciek się powiększył i było czuć benzynę pod maską zorientowałem się co się dzieje. Muże u ciebie też występuje jakaś nieszczelność bo takie zużycie ciężko jest uzyskać na rozrególowanym gaźniku, ponadto miałbyś wtedy kupę innych negatywnych objawów (zalewanie silnika, wysokie obroty, i pewnie inne)