15 litrów na 100!!!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » śr mar 12, 2008 23:49

lipasvw, piszesz ze wymianiales gaznik, pewnie zle wyregulowany i sie wacha przelewa..



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » czw mar 13, 2008 09:46

posprawdzaj elementy gaźnika pokolei wg opisu :bigok:


TDPower

Buli fan VW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Buli fan VW » czw mar 13, 2008 14:34

Zobacz poziom paliwa w komorze pływakowej. I sprawdź koniecznie czy pływak czasem nie jest dziurawy i czy zawór iglicowy jest szczelny. PozdraVWiam


PozdraVWiam!

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw mar 13, 2008 19:57

to nie jest wina pływaka bo przy uszkodzonym nie byłoby dobrych wolnych obrotów. Zdaje mi się że ogólnie gaźnik nie pasuje do twojego auta i trzeba będzie coś kombinować z dyszami głównymi. Jaki gaźnik miałeś wcześniej? jakie ma te dysze (numerki?) Piszesz że dysze ze starego wziąłeś, a przecież w MK1 chyba nie było dwuprzelotowych gaźników więc skąd druga?

[ Dodano: Czw Mar 13, 2008 7:02 pm ]
w każdym razie dysze od jednoprzelotowych gaźników z MK1 są o wiele za grube do 2E3 i jeśli którąś włożyłeś taką to to jest przyczyna.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw mar 13, 2008 20:17

a sorki nie zajarzyłem z tym 1300. A co z regulacją składu mieszanki w takim razie? Coś mi się jednak nie podoba, nawet przebogacona mieszanka na wolnych nie powinna dać aż takiego spalania


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Robs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn paź 03, 2005 21:02
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Robs » sob mar 15, 2008 09:38

sprawdź szczelność wszystkich przewodów bo ja miałem tak że jeździłem tylko na gazie a ubywało mi benzyny, okazało się że miałem nieszczelność na wężu podłączonym do zbiornika wyrównawczego przy gaźniku i benzyna powoli wykapywała na silnik a ponieważ był gorący to odrazu odparowywała i nie było śladu dopiero jak wyciek się powiększył i było czuć benzynę pod maską zorientowałem się co się dzieje. Muże u ciebie też występuje jakaś nieszczelność bo takie zużycie ciężko jest uzyskać na rozrególowanym gaźniku, ponadto miałbyś wtedy kupę innych negatywnych objawów (zalewanie silnika, wysokie obroty, i pewnie inne)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości