Strona 1 z 1
słaba predkość
: śr mar 12, 2008 21:00
autor: swieca_ufo
witam :):)
mam mały problem z moim MK2 1.8 RP musiałem wymienic uszczelke pod głowica :PP:PP głowice oddalem do planowania wymieniłem wszystkie uszczelki i filtry olej itp. po złozeniu ustawiłem zapłon lampom stroboskopowa:P ale wynikł mały problem przed remontem jezdziłem nim na drugim biegu 120 po pemoncie ledwie 90 nie wiem co jest ze tak tylko jedzie:(:( z wolnych obrotów sie wkreca ladnie bez problemowo ale nie lapie predkosci :( moze ktos mial podobny problem jak ja z góry dzieki za informacje :D:D:D
: śr mar 12, 2008 21:07
autor: Paweł Marek
Skoro dołu silnika nie ruszałeś i z wtryskiem nic nie robiłeś to wydaje sie że pomyłka jest w ustawieniu paska rozrządu, albo w ustawieniu wyprzedzenia zapłonu jednak
: śr mar 12, 2008 22:15
autor: mcgiwerr
Jak ja bym jezdzil na 2 biegu 120 to po paru dniach remont murowany
Mysle ze to wina zapłonu!!
: śr mar 12, 2008 22:21
autor: haps
swieca_ufo, masz seryjna skrzynie?? hmm...ladnie sie kreci do 120 na 2ce..hehe
moj mk3 na 2 poleci 100, ciekawe ile wersja gt ktora ma krotsza skrzynke
: czw mar 13, 2008 00:58
autor: sas_gti
swieca_ufo pisze:przed remontem jezdziłem nim na drugim biegu 120 po pemoncie ledwie 90 nie wiem co jest ze tak tylko jedzie
jeśli założyc że jakimś cudem faktycznie przed remontem jeździł 120 na dwojce (rozumiem ze przy takiej predkosci odcinał zapłon, maksymalna predkosc dla tego biegu) to czy chcesz teraz powiedziec ze po tym remoncie na dwójce jedzie już tylko 90 i nie chce dalej przyspieszać? Tzn silnik nie ma sily wkrecac sie na wyzsze obroty? A po zmianie biegu na trójkę rozpędza się dalej?
Jesli tak to wynika z tego że padła charakterystyka górego zakresu obrotów , tzn ze auto totalnie zamula powyzej pewnej predkosci obrotowej silnika. A jesli tak to przy tym co robiles to tylko i wylacznie rorzad źle ustawiony albo zapłon.
: czw mar 13, 2008 14:32
autor: witek_vento1.8
sprawdż czy linka gazu nie ma dużego luzu- może trzeba ją na regulacji posdkręcić na pancerzu
: pt mar 14, 2008 00:06
autor: swieca_ufo
hehehe wielkie dzieki koledzy
:D:D dzisiaj rozwiazałem problem jak składałem silnik pomyliłem nie o dwa zabki na rozrzadzie
:D:D teraz jezdzi idealnie
: pt mar 21, 2008 09:44
autor: sebal
nie jest to trudne w RPku weź książke i ustaw na znaki
: czw mar 27, 2008 08:31
autor: sebal
zmień mechanika
rozrząd ma być ustawiony jak fabryka przykazała na znaki , zapłon też ewentualnie po tym możesz skorygować ustawienie zapłonu lampą
a wszystkie podciśnienia muszą być szczelne!
:):)
: sob mar 29, 2008 23:26
autor: swieca_ufo
witam ponownie:D:D:
u mnie tez tak było na wolnych obrotach silnik idealnie pracował i nawet miał niezły wkret ale tylko na małych obrotach na wysokich robił hałas a nie jechał rozbierz jeszcze raz osłony i sprawdz ustawienie rozrządu i pamietaj o okienku na kole zamachowym zeby było na nim zero jak złozysz to nawet nie musisz zapłonu ustawiac lanpa ustaw na takie obroty zeby silnik ładnie pracował potem tylko najwyzej pozesz podregulowac jesli bedz\ie ciezko odpalał
:D:D
aha jeszcze jedno jak miałem walnete o dwa zabki na rozrzade to mi strasznie odpalał na zimnym pozdrawiam