Strona 1 z 1

Pomimo wymiany czesci nadal stuka

: śr mar 12, 2008 20:20
autor: sawik160284
od dluzszego czasu mam problem z zawieszeniem. bylem na diagnostyce stwierdzono ze do wymiany tuleje wahacza i stabilizatora.zrobilem to.dalej stukalo ale juz mniej.wymienilem sam gorne lozysko amortyzatora i dalej stuka.chyba musze znowu ejchac na diagnostyke bo juz nie wiem co to moze byc.dodam ze dotyczy to tylko lewego kola.ktos mial cos podobnego?stuka mi na dziurach

: czw mar 13, 2008 00:16
autor: greg
sawik160284 pisze:tuleje wahacza i stabilizatora
łącznika stabilizatora czy samego stabilizatora? obejrzyj dobrze gumy (nr 25 na rysunku) łączące stabilizator z sankami
Obrazek

: śr kwie 16, 2008 12:37
autor: krispol68
Witam serdecznie. Ma także problem z tylnym zawieszeniem, pomimo wymiany tulei tylnej bellki i amortyzatorów. Mianowicie przy wykonywaniu skrętu zarówno w lewo, jak też w prawo, słychać po lewej i prawej stronie dziwne chrupanie. Odboje są w porządku, łożyska w kołach także. Sprawdzałem dwukrotnie stan tylnego zawieszenia łącznie z zawieszeniem tłumika, mocowaniem sprężyn, zbiornika, elementów plastikowych, zderzaka i nadkoli. Także górne i dolne podkładki sprężyn nie noszą śladów uszkodzeń.Podczas przechylania się samochodu na zakrętach, nawet przy niewielkich przechyłach słychac właśnie takie chrupanie czy też obcieranie. Czy może byc to przyczyna hamulców/ ręczny na prawym kole wcale nie trzyma/ czy tez stabilizatora. Bardzo proszę o pomoc

: śr kwie 16, 2008 13:00
autor: greg
chrupanie z przodu czy z tyłu?

: śr kwie 16, 2008 13:11
autor: sawik160284
tez mialem takie chrupanie ale juz wymienilem gumy na stabilizatorze i przestalo:). w koncu nic nie chrubocze:)

: śr kwie 16, 2008 14:39
autor: krispol68
Jest to chrupanie z tyłu i tylko podczas jazdy, przy przechyłach samochodu. Podczas dwukrotnego sprawdzania w warsztacie i kołysaniu samochodu nic nie chrupie.

: śr kwie 16, 2008 16:42
autor: sawik160284
krispol68 pisze:Jest to chrupanie z tyłu i tylko podczas jazdy, przy przechyłach samochodu. Podczas dwukrotnego sprawdzania w warsztacie i kołysaniu samochodu nic nie chrupie.
ja bym radzil jezdzic az cos nie wyjdzie konkretnego chyba ze jest to bardzo uciazliwe.troche brakuje mi juz pomysłow...

: czw kwie 17, 2008 14:07
autor: krispol68
Czy może być to wina stabilizatora? W jaki sposób jest on montowany do tylnej belki ? Czy są tam jakieś gumy, które to mogły ulec zużyciu?

[ Dodano: 18 Kwi 2008 10:18 ]
Mam dodatkowe pytanie. Ile gum powinno byc na stabilizatorze tylnej belki. Jakie zadanie ma spełniać przykręcona na dwóch śrubach podkładka gumowa do belki. Jak prawidłowo powinny byc zamontowane te gumy. Szukałem schematu budowy tej belki , lecz nie znalazłem.