jaki jest koszt wymiany amorków z tyłu ???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

przemas1983
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: wt sty 08, 2008 14:45
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

jaki jest koszt wymiany amorków z tyłu ???

Post autor: przemas1983 » śr mar 12, 2008 13:15

wiem ze mozna zrobic to samemu nawet ale niemam kanału jaki koszt ewentualnie wymiany bo chciałbym zmienic na kayaba



Awatar użytkownika
Majek666
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn mar 19, 2007 19:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Majek666 » śr mar 12, 2008 13:45

przemas1983 pisze:wiem ze mozna zrobic to samemu nawet ale niemam kanału jaki koszt ewentualnie wymiany bo chciałbym zmienic na kayaba
Mozesz to zrobic bez kanalu.



Awatar użytkownika
muszkin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 17:29
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: muszkin » śr mar 12, 2008 13:47

Majek666 pisze:Możesz to zrobic bez kanalu
Zgadza się. Wystarczą podstawki warsztatowe (lub kloce drewniane), ściągacze do sprężyn i reszta kluczy i narzędzi ;)
Jeżeli stać Cię na wydatek rzędu 100 - 200 zeta to nie ma sprawy. W sumie zależy to od warsztatu. Ja wymieniałem w escorcie po 50 zeta od sztuki.
Ostatnio zmieniony śr mar 12, 2008 13:50 przez muszkin, łącznie zmieniany 2 razy.


Czarny gofer MK3 z mułkiem pod maską :P

Awatar użytkownika
Majek666
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn mar 19, 2007 19:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Majek666 » śr mar 12, 2008 13:51

Podnosisz auto zdjemujesza kolo w belce masz jedna srube do ktorej dostep jest bardzo dobry odkrecasz ja odkrecasz mocowanie u gory w bagazniku i masz calosc wyjeta. bez kanalu mozna to zrobic szybko i dobrze tylko trzeba sie polozyc na ziemi. Proste? a jesli chodzi o koszty chodzi ci o ceny czesci czy robocizny?

[ Dodano: 12 Mar 2008 12:54 ]
muszkin pisze:Ja wymieniałem w escorcie po 50 zeta od sztuki.


hmm drogo sobie licza. Ja bym wzial 50 zl za komplet. W koncu to zadna filozofia i roboty na 1,5 h



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » śr mar 12, 2008 14:09

Majek666 pisze:W koncu to zadna filozofia i roboty na 1,5 h
nawet krocej
muszkin pisze:Wystarczą podstawki warsztatowe (lub kloce drewniane), ściągacze do sprężyn i reszta kluczy i narzędzi
wystarczy tylko podnoisnik i 2 klucze 17stki, jeden moze byc nasadowy taki od kol a drugi plaski lub oczkowy, nie trzeba zadnych sciagaczy z tylu!!! ani kanału
tutaj masz fotoporade jaszczura http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55474
wymiana jest nie dosc ze banalna ale trywialna, nie daj zarobic mechanikowi, przy okazji sie czegos tam nauczysz


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Majek666
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn mar 19, 2007 19:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Majek666 » śr mar 12, 2008 14:22

Kisiel pisze:nie trzeba zadnych sciagaczy z tylu
kiedys czytalem na jakis forum ze wystarczy deska z dziurka i duzy kolega :grin: he he he ludzie maja pomysly

przemas1983, daj znac jak ci poszlo z wymiana :bigok:



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » śr mar 12, 2008 14:36

Majek666 pisze:kiedys czytalem na jakis forum ze wystarczy deska z dziurka i duzy kolega
ja wymienialem z kumplem, ja lezalem pod golfem a on naciasnal noga na wahacz i wtedy wyjalem cala kolumne, zadna filozofia :)


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » śr mar 12, 2008 16:01

Jak się wymienia samemu, to przy składaniu przydatne są dwa lewarki - jeden trzyma podniesiony samochód, a drugim podnosi się belkę z przykręconym od dołu amorkiem - amorek wchodzi w kielich i wtedy od góry można go sobie przykręcić. Ewentualnie można najpierw przykręcić górę, a potem podnieść belkę i przykręcić dół.
Przed wymianą obejrzyj dokładnie odbojniki - czy są całe - bo jak nie, to nowe amorki szybko padną. I ja podczas wymiany miałem taką niespodziankę, że przerdzewiały mi górne mocowania sprężyny - póki wszystko było w kielichach, to się trzymało, ale jak rozebralem, to rdza się posypała, a te "miski" trzymające sprężyne z góry pogięły się pod naciskiem sprężyny i nie miałem jak tego poskładać.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr mar 12, 2008 16:17




Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » śr mar 12, 2008 16:32

dziejo, juz wkleilem wyzej ta fotoporade jaszczura :)
Lipek81 pisze:przy składaniu przydatne są dwa lewarki - jeden trzyma podniesiony samochód, a drugim podnosi się belkę z przykręconym od dołu amorkiem - amorek wchodzi w kielich i wtedy od góry można go sobie przykręcić.
kompletnie nie zgadzam sie z tym, chyba nie wiesz jak jest w MK3, drugi lewarek jest kompletnie niepotrzebny, belka sprezynuje i potrzebna jest tylko sila aby ja do dolu "odciagnac" do wyjecia kolumny i potem znowu do dolu odciagnac do wlozenia skreconej kolumny
z reszta wszystko jest w tej fotoporadzie :gora:


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1470
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » śr mar 12, 2008 16:58

Ja płaciłem 25zł od koła


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 270 gości