Strona 1 z 1

: wt mar 11, 2008 23:17
autor: PinkFloyd
Proszę bardzo

Obrazek Obrazek

: wt mar 11, 2008 23:37
autor: kiss
montana2 pisze:odkręciłem dwie dolne śrubki i co dalej? bo nie chce wyleźć za nic w świecie
to dziwne bo nie ma tam nic więcej co by go miało trzymać. odczepiasz z tyłu najpierw z lewej strony wtyk a potem z prawej.
WAŻNE: odłącz akumulator!

: wt mar 11, 2008 23:48
autor: kiss
montana2 pisze:a co by sie stało jak bym nie odłączył akumulatora??
w niektórych przypadkach (nie zawsze) może wyskoczyć błąd poduszki, ale ogólnie chodzi o to że jak się grzebie przy tego typu rzeczach to aku się powinno zawsze odpinać. Taka zasada

: śr mar 12, 2008 22:31
autor: g4mario
montana2, Ja dalem rade wymontowac zegary bez zciagania kierownicy (tak jak na schemacie), problem robia kostki, sa krotkie wiazki. Temat juz byl przerabiany na forum, dobra rada z poprzednich postow : strasznie obciera sie obudowa kolumny kierownicy, mozna ja czyms przykryc podczas wyciagania zegarow! co do wyciagania licznika z odlaczonym aku, wymontowalem z podlaczonym, nie bylo bledow!

: śr mar 12, 2008 23:50
autor: kiss
g4mario pisze:Ja dalem rade wymontowac zegary bez zciagania kierownicy
ale tu nikt nie radzi żeby zdejmować kierownicę :bajer: Jeśli sugerujesz się tym rys. z książki to jest tam wyraźnie napisane: „ nie ma potrzeby wymontowania kola kierownicy. Na rys. zostalo ono pominiete dla lepszej widoczności szczegółów”