Wyciek na połączeniu przegubu z przekładnia główną

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jarorlit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Wyciek na połączeniu przegubu z przekładnia główną

Post autor: jarorlit » wt mar 11, 2008 12:17

Witam,

Mam niewielki wyciek (w zasadzie to pocenie sie) na polaczeniu przegubu z przekladnia glówną. Niestety zarowno prawa jak i lewa strona.
Tam jest chyba jakis zimmering (uszczeniacz)?
Czy sie tym przejmowac? Czy ktos demontowal przegub w tym miejscu?
Czy ciezko by bylo samodzielnie naprawic te nieszczelnosc?

Z gory dziekuje za wszelkie sugestje :)



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt mar 11, 2008 12:53

to ze się poci to jeszcze nie tragedia umyj dokładnie i sprawdz po jakim czasie znowu zajdzie olejem jeżeli wyciek będzie intensywny to wtedy mozesz się szykowac do wymiany (zimera )półosi
Ostatnio zmieniony wt mar 11, 2008 12:53 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jarorlit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: jarorlit » wt mar 11, 2008 14:11

A jesli wyciek bedzie dosc znaczny (beda sie pojawialy krople zaraz po umyciu), to czy wymiana zimmeringa jest klopotliwa?
Znalazlem jeden post na forum na ten temat i bylo napisane, ze wystarczy odlaczyc zwrotnice od kolumny i wtedy da sie wysunac przegub i wymienic uszczelniacz.
Wczesniej trzeba zlac olej ze skrzyni.

Czy rzeczywiscie to tak by wygladalo?



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt mar 11, 2008 14:16

Wczesniej trzeba zlac olej ze skrzyni.
w zasadzie nie trzeba całego oleju zlewac tylko uzupełnić
jezeli będzie podniesione auto z 1strony (tej co będzie wymiana)
olej się cały nie wyleje



Awatar użytkownika
jarorlit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: jarorlit » ndz lip 13, 2008 19:06

Kolega tomcio opisal wymiane zimmeringu pólosi w mk3 od strony skrzyni pod tym linkiem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101115
Czy ktos to robil w mk4?
Czy konstrukcja "kielicha" i sprezyny tam opisanej jest podobna do mk3?
Z zewnatrz wydaje sie byc to samo...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 410 gości