Strona 1 z 2

czy to sprzęgło???

: pn mar 10, 2008 13:24
autor: mistrzyni23
Mam problem z golfem 3. Podczas jazdy nagle sprzęgło wpadło do podłogi i przestało działać.
Linka nie jest zerwana. Pedał można podnieść, ale po naciśnięciu znowu zostaje w podłodze, linka pracuje, widać że przesuwa się dźwignia wyłączania . Co to może być???

: pn mar 10, 2008 13:26
autor: dziejo
tak to objaw padniętej tarczy sprzęgła jeżeli by bbyło sprzęgło hydrauliczne

[ Dodano: Pon Mar 10, 2008 12:29 ]
mistrzyni23 pisze:Mam problem z golfem 3.
napisz jeszcze jakim mk3

: pn mar 10, 2008 13:30
autor: mistrzyni23
Golf 3 1.8

..

: pn mar 10, 2008 13:31
autor: przemas1983
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=151705 wejdz i popatrz mialem ten sam objaw

: pn mar 10, 2008 13:31
autor: dziejo
wiec tam jest linka z samo regulatorem być mozę sam samoregulator padł

[ Dodano: Pon Mar 10, 2008 12:36 ]
w jakich okolicznościach to się stało ???
czy zauwazyłaś wcześniej jakieś niepokojące objawy typu trudność z wrzucaniem biegu??

: pn mar 10, 2008 13:37
autor: mistrzyni23
Linka na pewno nie jest urwana ponieważ napędza dźwignie wyłączania. Jak naciskam pedał to dźwignia z linką się przesuwa. A ile kosztuje samoregulator???

[ Dodano: 10 Mar 2008 12:39 ]
Od pewnego czasu biegi gorzej wskakiwały

: pn mar 10, 2008 13:40
autor: dziejo
to jest w komplecie z linką !
mistrzyni23 pisze:nie jest urwana ponieważ napędza dźwignie wyłączania.
ale nie odbija !
trzeba by było to zobaczyć
chętnie bym podjechał
ok jak się wyrobie to mogę zerknąc no chyba ze masz jakiegoś mechaniora

: pn mar 10, 2008 13:45
autor: mistrzyni23
Mąż odwiózł go do mechanika. Ale zastanawiamy się co się stało i ile to będzie kosztować. Dzięki za dobre chęci :)

: pn mar 10, 2008 13:46
autor: dziejo
ta na dole jest własnie z samo regulatorem
http://img179.imageshack.us/my.php?imag ... 014qz5.jpg

: pn mar 10, 2008 13:47
autor: T.O.B.I.
tak jak kolega wyrzej pisze mi tez padl samoregularor, u mnie dalo sie jeszcze to na chwile podreperowac i dojechalem do pracy, przy skrzyni pociagnelem za pancerz linki do przodu auta i samoregulator zaskoczyl, po jakims czasie znowu wpadl w podloge, i znowy podciagnolem :bajer: , a teraz jest linka z regulacja reczna :bigok:

: pn mar 10, 2008 13:49
autor: dziejo
mistrzyni23 pisze:Ale zastanawiamy się co się stało i ile to będzie kosztować.
super jak go odbierze i powie że to sprzegło do wymiany było :bajer:
a ty zerkniesz pod maskę i zobaczysz nową linkę
nawet mechanior cie nie zrobi na szaro ! :bigok: :bigok: :bigok:

: pn mar 10, 2008 16:04
autor: witek_vento1.8
ale przecierz dziewczyna pisze że dżwignia sprzęgła chodzi - to raczej nie linka

: pn mar 10, 2008 16:22
autor: AFN140KM
Jak na mój gust to do wymiany sprzęgło kompletne (tarcza + docisk + łożysko) ewentualnie linka.

Wygląda na to, że:
1. ktoś, kiedyś wymienił samą tarczę sprzęgła, a docisk zostawił stary.
2. zatarło się łożysko oporowe.
W jednym i w drugim przypadku łożysko oporowe wycierało rowek w sprężynie, w docisku, aż przetarło ją całkiem i wpadło do środka.

: pn mar 10, 2008 21:04
autor: mistrzyni23
a tu niespodzianka!!! urwała się dźwignia naciskowa w środku w skrzyni która naciska drążek wyłączania sprzęgła. Kosztowało 200 zeta na gotowo. Część z używek bo nowej nie można było kupić w sklepie :bigok: :bigok: :bigok:

[ Dodano: 10 Mar 2008 20:05 ]
a najważniejsze!!! Dzięki chłopaki!!! :grin: :grin: :grin: