Strona 1 z 2

skrzynia biegów wyje na 2 biegu

: pn mar 10, 2008 11:53
autor: kapalek
tak jak w temacie. jest taki odgłos jak na wstecznym przy wiekszej prędkości i obrotach. co zrobic? czy możńa tak jeździć? na innych biegach wszystko ok.

: pn mar 10, 2008 12:41
autor: dziejo
kapalek pisze:czy możńa tak jeździć?
nie można bo w pewnym momencie podczas redukcji moze się rozsypać łożysko 2 biegu wraz synchronizatorem zablokowac całą skrzynie

: pn mar 10, 2008 12:55
autor: kapalek
to co musze zrobić? czy wymagana jest wymiana całej skrzyni czy tylko tego łożyska? naprawa jest droga?

: pn mar 10, 2008 12:58
autor: dziejo
kapalek pisze:czy wymagana jest wymiana całej skrzyni czy tylko tego łożyska? naprawa jest droga?
tylko tego łożyska a naprawa ??? no cóż to wszystko zależy

: pn mar 10, 2008 13:03
autor: kapalek
a tak mniej więcej?:) na ile sie szykowac? wymagane jest rozebranie skrzyni całej? widziałem na niej małe wycieki wiec to moze wina niskiego poziomu oleju?

: pn mar 10, 2008 13:06
autor: dziejo
kapalek pisze:widziałem na niej małe wycieki wiec to moze wina niskiego poziomu oleju?
owszem hałasliwość skrzyni moze być spowodowane niskim stanem oleju

tez ten sam problem

: pn mar 10, 2008 13:24
autor: przemas1983
tez mam ten sam problem tylko ze niema wycieku zadnego ma przejechane 250000 tys. hałasuje mi tez ale przy wyzszych obrotach na drugim biegu juz nie. moze byc łozysko czy cos innego??? pzdr!!!

: pn mar 10, 2008 13:52
autor: kapalek
ale hałaśliwośc tylko na dwójce?jak sprawdzić poziom oleju w skrzyni biegów? bagnecika tam nie ma w końcu :grin:

...

: pn mar 10, 2008 14:09
autor: przemas1983
aha i tez dodam ze hałasuje mi lekko na trzecim biegu jak wolno jade ale jak szybciej to juz cisza i mysle ze to normalne według mnie !!!!!

: pn mar 10, 2008 14:11
autor: dziejo
kapalek pisze:bagnecika tam nie ma w końcu
drogi kolego ale masz otwory technologiczne własnie do tego celu :bigok:
jest spust i wlew jak odkręcisz wlew po włożeniu np placa powinieneś odrazu wyczuc olej jezeli nie to wiadomo ze trzeba go dolac do krawędzi otworu wlewu

[ Dodano: Pon Mar 10, 2008 13:15 ]
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl

: pn mar 10, 2008 14:38
autor: kapalek
a gdzie jest ten wlew mniej wiecej. przepraszam że tak pytam ale pewnie nie jest jakoś wyraźnie oznaczony co? i jesli juz bym musiał dolac to jaki olej? byłem obejrzec i u mnie jest taki korek z zieloną obwódką czy tam sie leje olej do skrzyni? nie jest on zakrecany ani nic tylko na wcisk.

: pn mar 10, 2008 15:59
autor: sle
może to Cię naprowadzi...
Obrazek
kapalek pisze:byłem obejrzec i u mnie jest taki korek z zieloną obwódką czy tam sie leje olej do skrzyni? nie jest on zakrecany ani nic tylko na wcisk.
nie... to nie to

: pn mar 10, 2008 16:29
autor: kapalek
no to juz wiem. sprawdzę to. powiedzcie jeszcze czy jest sens bawic sie w wymiane uszczelniaczy w skrzyni biegów? bo pewnie robocizna sporo kosztuje.

jeszcze jeden problem zauważyłem jak dzis jechałem z pracy. jak wciskam sprzegło to słysze taki jakis delikatny hałas (takie warczenie jakby łożysko)ale tylko podczas jazdy. jak auto stoi to nic nie słychać.

: pn mar 10, 2008 18:32
autor: dziejo
jka dolejesz oleju to wtedy będzie można coś pwoiedzić a wymiana uszczelniaczy to najtańsza czynność przy skrzyni