Jak działa ręczny w bębnach i czy mógł się zblokować?
: pn mar 10, 2008 09:33
Witam,
Jakiś czas temu mechanik grzebał mi przy tylnych bębnach i powiedział, że mam zapieczone cylinderki. Prawdę mówiąc nie całkiem darzę go zaufaniem, bo lekki z niego naciągacz.
Wczoraj jechałem w trasie i przyblokowało mi tylne koło, tak, że trochę mocniej się nagrzało.
Przy okazji idzie mi dość wysoko wajcha od ręcznego i zastanawiam się czy przypadkiem nie zblokował się ręczny na tym kole.
I tu pytanie: jak jest rozwiązany ręczny w MK3 z bębnami? Tam jest mimośród i rozpierak?
Pozdrawiam.
Jakiś czas temu mechanik grzebał mi przy tylnych bębnach i powiedział, że mam zapieczone cylinderki. Prawdę mówiąc nie całkiem darzę go zaufaniem, bo lekki z niego naciągacz.
Wczoraj jechałem w trasie i przyblokowało mi tylne koło, tak, że trochę mocniej się nagrzało.
Przy okazji idzie mi dość wysoko wajcha od ręcznego i zastanawiam się czy przypadkiem nie zblokował się ręczny na tym kole.
I tu pytanie: jak jest rozwiązany ręczny w MK3 z bębnami? Tam jest mimośród i rozpierak?
Pozdrawiam.