Problem z obrotami silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z obrotami silnika
Witam was wszystkich i pozdrawiam jestem nowym posiadaczem golfa IV sprowadzony z niemiec i zauwazyłem jeden problem w nim a zatem do rzeczy. Przy odpaleniu silnika na niskich obrotach ma 9 000 tys a po kilku minutach jak silnik swobodnie pochodzi wzrasta do 11 000 (z tego co mi wiadomo to prawidłowe niskie obroty powinny byc od 7000 do 9000 tysiecy) co z tym jest prosze o pomoc czy to sonda ??
WitamPrzy odpaleniu silnika na niskich obrotach ma 9 000 tys a po kilku minutach jak silnik swobodnie pochodzi wzrasta do 11 000 (z tego co mi wiadomo to prawidłowe niskie obroty powinny byc od 7000 do 9000 tysiecy) co z tym jest prosze o pomoc czy to sonda ??
Nie 9 tyś i nie 11 tylko 900 i 1100 - do 9 to Ci się on nie wkręci.
Ja stawiam na przepustnice. Podjedz do mechaniora i niech Ci ją przeczyści i zrobi adaptacje. Powinno ustąpić.
Pozdrawiam
Jakub 1982
[url=http://www.suwaczek.pl/][img]http://www.suwaczek.pl/cache/da6915707e.png[/img][/url]
[url=http://www.suwaczek.pl/][img]http://www.suwaczek.pl/cache/da6915707e.png[/img][/url]
Z gry dziekuje za podpowiedzi dzis jednak dałem go by załozyli sekwencjie jak cos to tede miał do niech pretesje ze cos jest nie tak z ootami i niehc pod kompa mi go podłącza:) niech oni sie martwia tym:) powiedzcie mi czy za sekwecjie do golfa IV 1.6 z 102 konie zapłące 2800 czy to duzo czy mało bo jak tu czytam to sekwencja granicuje sie w kwotach 3500 wszytskich pozdrawiam
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 20:41
- Lokalizacja: roztocze
- Kontakt:
marekx2710, marekx2710,
No to mnie uspokoiłes troche mi palił an bezynie 7.8 a w zime 8 ale co tu sie doczytuje to jednak troche bezyny porzera do puki nie przełaczys ie na baz po jakim czasie to chodzi u Ciebie chetnie bym ztoba pokontrolował te wskazniki ja zez zrobie testy jak załoze pozdrawiam i powiem ze od niedawna jestem na forum i jest zaje.. wiele zyczy dowiedziałęmsie o soim aucie pozdro
No to mnie uspokoiłes troche mi palił an bezynie 7.8 a w zime 8 ale co tu sie doczytuje to jednak troche bezyny porzera do puki nie przełaczys ie na baz po jakim czasie to chodzi u Ciebie chetnie bym ztoba pokontrolował te wskazniki ja zez zrobie testy jak załoze pozdrawiam i powiem ze od niedawna jestem na forum i jest zaje.. wiele zyczy dowiedziałęmsie o soim aucie pozdro
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 20:41
- Lokalizacja: roztocze
- Kontakt:
No i go zagazowałem powiem ze narazie jestem pod wrazeniem ale muse kurcze te niskie obroty ustawic czyli jak piszecie tu przeczyscic przepływomniesz i z kalibrowac bo z 900 jak sie rozgrzeje wskakuje na 1100 ale ogólnie oki nawet wydaje sie ze ma wiekszego kopa a temp tez ustawili 30 stopni pozdrawiam wszystkich:)
Witam wiec podłaczenie do komputera 50 zł i zrobienie adaptacji a wyczyszczenie przepływomnieza i robocizna 30 zł do 100 powinno sie zmiescic.
Ale za to dzis pojawił sie u mnie inny problem niewiarygodny zaparkowałem na parkingu po chili gdy go odpaliłem nie mogełem ruszyc z miejsca tak jak by był na recznym a napewno nie był po paru przełaczeniach steczny, jedynka odblokowało sie podejzewam ze to skrzynia bo pojechałem na kanał i zawalony olejem mam spód no i lekkie pekniecie ale sie wkur... jaka to moze byc przyczyna ze tak sie stało
Ale za to dzis pojawił sie u mnie inny problem niewiarygodny zaparkowałem na parkingu po chili gdy go odpaliłem nie mogełem ruszyc z miejsca tak jak by był na recznym a napewno nie był po paru przełaczeniach steczny, jedynka odblokowało sie podejzewam ze to skrzynia bo pojechałem na kanał i zawalony olejem mam spód no i lekkie pekniecie ale sie wkur... jaka to moze byc przyczyna ze tak sie stało
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 168 gości