Problem z obrotami silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

fecus131
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob mar 08, 2008 21:53
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Problem z obrotami silnika

Post autor: fecus131 » pn mar 10, 2008 00:17

Witam was wszystkich i pozdrawiam jestem nowym posiadaczem golfa IV sprowadzony z niemiec i zauwazyłem jeden problem w nim a zatem do rzeczy. Przy odpaleniu silnika na niskich obrotach ma 9 000 tys a po kilku minutach jak silnik swobodnie pochodzi wzrasta do 11 000 (z tego co mi wiadomo to prawidłowe niskie obroty powinny byc od 7000 do 9000 tysiecy) co z tym jest prosze o pomoc czy to sonda ??



kizi84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 19:19
Lokalizacja: jaworzno,śląskie
Kontakt:

Post autor: kizi84 » pn mar 10, 2008 11:10

kolego moze to bys silniczek krokowy, moze to byc zle ustawiony wyprzedzenie zaplonu


KIZI

Awatar użytkownika
jakub1982
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 12:18
Lokalizacja: Oława

Post autor: jakub1982 » pn mar 10, 2008 11:38

Przy odpaleniu silnika na niskich obrotach ma 9 000 tys a po kilku minutach jak silnik swobodnie pochodzi wzrasta do 11 000 (z tego co mi wiadomo to prawidłowe niskie obroty powinny byc od 7000 do 9000 tysiecy) co z tym jest prosze o pomoc czy to sonda ??
Witam

Nie 9 tyś i nie 11 tylko 900 i 1100 - do 9 to Ci się on nie wkręci. :grin:
Ja stawiam na przepustnice. Podjedz do mechaniora i niech Ci ją przeczyści i zrobi adaptacje. Powinno ustąpić.

Pozdrawiam :bigok:


Jakub 1982
[url=http://www.suwaczek.pl/][img]http://www.suwaczek.pl/cache/da6915707e.png[/img][/url]

hauer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: śr mar 15, 2006 11:15
Lokalizacja: Polska

Post autor: hauer » pn mar 10, 2008 13:56

11000 OBR/MIN!!! toż on się kręci jak motor w formule 1.



fecus131
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob mar 08, 2008 21:53
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Post autor: fecus131 » pn mar 10, 2008 18:58

Z gry dziekuje za podpowiedzi dzis jednak dałem go by załozyli sekwencjie jak cos to tede miał do niech pretesje ze cos jest nie tak z ootami i niehc pod kompa mi go podłącza:) niech oni sie martwia tym:) powiedzcie mi czy za sekwecjie do golfa IV 1.6 z 102 konie zapłące 2800 czy to duzo czy mało bo jak tu czytam to sekwencja granicuje sie w kwotach 3500 wszytskich pozdrawiam



marekx2710
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw sie 03, 2006 20:41
Lokalizacja: roztocze
Kontakt:

Post autor: marekx2710 » pn mar 10, 2008 21:12

Ja niedawno zakładałem do takiego silnika za 2500 (stag 300+tomasseto+valtec) i wszystko ok spalanie na razie mierzone tylko w trasie poniżej 8 l/100 i w ogóle gdyby nie wskaźnik poziomu gazu w aucie, to różnicy niezauważalna, no poza tą kiedy płacę za paliwo.



fecus131
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob mar 08, 2008 21:53
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Post autor: fecus131 » pn mar 10, 2008 22:06

marekx2710, marekx2710,

No to mnie uspokoiłes troche mi palił an bezynie 7.8 a w zime 8 ale co tu sie doczytuje to jednak troche bezyny porzera do puki nie przełaczys ie na baz po jakim czasie to chodzi u Ciebie chetnie bym ztoba pokontrolował te wskazniki ja zez zrobie testy jak załoze pozdrawiam i powiem ze od niedawna jestem na forum i jest zaje.. wiele zyczy dowiedziałęmsie o soim aucie pozdro



marekx2710
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw sie 03, 2006 20:41
Lokalizacja: roztocze
Kontakt:

Post autor: marekx2710 » śr mar 12, 2008 08:02

Witam
Przełączanie z benzyny na gaz zależy od tego jaką temp. ustawią gazownicy u mnie było to 30*C a dystans po jakim się przełączy zależy trochę od temp. na zewnątrz i pewnie od sprawności układu chłodzenia w aucie. U mnie przełącza się nie później niż po przejechaniu 1,5 km.



fecus131
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob mar 08, 2008 21:53
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Post autor: fecus131 » śr mar 12, 2008 21:38

No i go zagazowałem powiem ze narazie jestem pod wrazeniem ale muse kurcze te niskie obroty ustawic czyli jak piszecie tu przeczyscic przepływomniesz i z kalibrowac bo z 900 jak sie rozgrzeje wskakuje na 1100 ale ogólnie oki nawet wydaje sie ze ma wiekszego kopa a temp tez ustawili 30 stopni pozdrawiam wszystkich:)



Jarek88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:49
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Jarek88 » czw mar 13, 2008 16:55

chciałbym spytac ile moze wziasc mechanik za przeczyszczenie przepustnicy???prosze o szybka odpowiedz



fecus131
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob mar 08, 2008 21:53
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Post autor: fecus131 » czw mar 13, 2008 23:31

Jarek88 pisze:chciałbym spytac ile moze wziasc mechanik za przeczyszczenie przepustnicy???prosze o szybka odpowiedz
J bede oddawał na czyszczenie wiec napisze i powiem czy to przepustnica:) a mysle ze w 100zł sie zmieszcze z adaptackja chyab ze jestem w błedzie to prosze o naprowadzenie pozdrawiam



Jarek88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:49
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Jarek88 » ndz mar 16, 2008 00:41

to czekam na informacje o koszcie naprawy:) i czy pomogło:)



fecus131
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob mar 08, 2008 21:53
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Post autor: fecus131 » pn mar 17, 2008 23:00

Witam wiec podłaczenie do komputera 50 zł i zrobienie adaptacji a wyczyszczenie przepływomnieza i robocizna 30 zł do 100 powinno sie zmiescic.
Ale za to dzis pojawił sie u mnie inny problem niewiarygodny zaparkowałem na parkingu po chili gdy go odpaliłem nie mogełem ruszyc z miejsca tak jak by był na recznym a napewno nie był po paru przełaczeniach steczny, jedynka odblokowało sie podejzewam ze to skrzynia bo pojechałem na kanał i zawalony olejem mam spód no i lekkie pekniecie ale sie wkur... jaka to moze byc przyczyna ze tak sie stało



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 168 gości