Strona 1 z 2

Falowanie obrotow

: ndz mar 09, 2008 19:51
autor: kizi84
Drodzy koledzy posiadam golfa III GTI (115KM), moim problemem jest iz samochod faluje na obrotach,czasami mam ok 1200 obotow,czasami 1000 czsami prawidlowo 850, tak samo jak i na gazie i na benzynie! prosze o pomoc! aha silniczek krokowy juz wymienialem i mam teraz nowy,ale wyciagajac wtyczke od silniczka krokowego oboty spadaja do prawidlowych.PROSZE o pomoc, moj nr gg 40 68 773 :cool:

: ndz mar 09, 2008 19:54
autor: norek111
reset sterownika robiles

: ndz mar 09, 2008 20:19
autor: Kisiel
temat stary jak swiat i powtarzany srednio 7 razy w tygodniu :) szukajcie a znajdziecie ...

: ndz mar 09, 2008 21:38
autor: kizi84
a jak zrobic reset sterownika?? czytalem i nie widzialem tego tematu, wiec nadal prosze o pomoc

: ndz mar 09, 2008 21:48
autor: Itor
kizi84 pisze:a jak zrobic reset sterownika?? czytalem i nie widzialem tego tematu, wiec nadal prosze o pomoc
jaki masz silnik AGG/ADY/2E?

: ndz mar 09, 2008 21:52
autor: kizi84
chyba 2E to auto z roku 94,moze popiszemy na gg??

: ndz mar 09, 2008 21:55
autor: Paweł Marek
kizi84 pisze:chyba 2E
musisz to wiedzieć, znajdź sobie fotki w necie dla porównania. W 2E falowanie na sto procent nie jest od krokowca. Najczęściej źle ustawiene wyprzedzenie zapłonu, błąd w rozrządzie albo nieszczelność w dolocie

: ndz mar 09, 2008 21:57
autor: kizi84
tzn? to nie ma roznicy czy auto jedzie czy na postoju, jak nieszczelosc na dolocie??mozesz cos jasniej to wszystko opisac?mze podasz gg

[ Dodano: 09 Mar 2008 20:59 ]
no i jak to mozna sprawdzic?czy podpiecie pod komuper rozwiaze sprawe??

: ndz mar 09, 2008 22:08
autor: Paweł Marek
Forum jest publiczne, podaj kod silnika lub fotkę, bez tego ani rusz.

: ndz mar 09, 2008 22:16
autor: kizi84
Mam napewno 2E,bedziesz mogl mi teraz pomoc??

: ndz mar 09, 2008 22:43
autor: Paweł Marek
Możesz podpiąć pod komputer, ale raczej nic nie wykaże. Więc najpierw zrób co już napisałem, obejrzyj dolot czy po jakimś ewentualnym strzale nie ma nieszczelności pomiędzy przepływomierzem a wtryskiem, w tym weże odmy czy nie wypadły, potem podjedź do mechanika na sprawdzenie wyprzedzenia zapłonu. I na 90 procent to będzie jedna z tych dwóch rzeczy.

: ndz mar 09, 2008 22:57
autor: kizi84
ok dziekuje,nieszczeloscie nie ma, bo sprawdzalem a odkad go mam to nie mialem wystrzalu, a czy kazdy mechanik potrafi sprawdzic wyprzedzenie zaplonu? bardzo to trudne?? nie masz przypadkowo ksiazki do takiego golfika?

[ Dodano: 09 Mar 2008 21:59 ]
aha no i mniej wiecej ile powninno kosztowac takie sprawdzenie u mechanika??

: ndz mar 09, 2008 23:10
autor: Paweł Marek
musi mieć lampę stroboskopową, ustawić na 6 stopni, prawie każzdy ma. Tylko jedna uwaga, na kole zamachowym jest znak OT - jak na niego ustawi to będzie zero stopni zamiast 6. Na kole zamachowym może też być znak do ustawiania zapłonu ale wcale nie musi, więc zwróć na to uwagę mechanikowi. Jeśli nie będzie tego znaku musi użyć lampy z regulacją kąta wyprzedzenia lub zrobić sam odpowiedni znak na kole zamachowym albo pasowym wału korbowego.
kizi84 pisze:nie masz przypadkowo ksiazki do takiego golfika
znajdziesz w wiadomym programie pod tytułem "Volkswagen Golg i Vento"

[ Dodano: Nie Mar 09, 2008 10:13 pm ]
najtańszą i wystarczającą lampę stroboskopową dodową kupisz za około 5 dych, ale chyba się nie opłaca, to się ustawia raz i póki nie będziesz rozbierał silnika to więcej nie trzeba

: ndz mar 09, 2008 23:17
autor: kizi84
a jaka mniej wiecej pozninna byc cena tego?miales tez taki przypadek?? a sadzisz ze to powinno pomoc?/ masz jeszcze jakies podejzenia? czyli sadzisz ze pod komputer nie ma sensu podpinac?? a jeszcze widze ze ktos pisze zeby reset sterownika zrobic, wiesz moze jak to sie robi??

[ Dodano: 09 Mar 2008 22:18 ]
tzn mi chodzi o cene jaka przystepna powinien powiedziec mechanik,jak sadzisz na ile to powienien wycenic?