Strona 1 z 1
Błąd 588 - zapłonnik poduszki powietrznej
: czw mar 06, 2008 12:39
autor: lagwus
Do MK4-ki kumpla podłączyłem PolskiVAG, bo kontrolka AirBag się mu świeci.
Kontrola poduszek powietrznych wykazała:
Błąd 588-zapłonnik poduszki powietrznej od strony kierowcy N-95 zbyt duża oporność.
Skasować się go nie da.
VAG jest w porządku, bo kasowanie inspekcji i inne funkcje działają prawidłowo.
Czy mieliście do czynienia z takim błędem?
Jeśli tak to jak pokonaliście ten problem?
W imieniu swoim i kumpla za pomoc z góry wielkie dzięki!
: czw mar 06, 2008 17:27
autor: cinek2004
A czy to auto nie jest z 2000 - 2001r oraz czy kontroler airbagow nie ma takich numerow: 6Q0-909-605-A?
Jesli tak to juz VAGiem tego nie usuniesz.
W pozostalych przypadkach moze byc wypieta wtyczka, slaby kontakt lub przerwany kabel i po skasowaniu blad wraca.
: czw mar 06, 2008 23:14
autor: papaj
cinek2004 pisze:W pozostalych przypadkach moze byc wypieta wtyczka, slaby kontakt lub przerwany kabel i po skasowaniu blad wraca.
objawy ktore wypisales nie wskazuja na zbyt dużą opornosc tylko na zbyt mała
ja na co dzien montuję poduszki, tylko ze w siedzieniach przednich i podczas pomiarow w ciagu 8 miesiecy tylko raz zdazyl sie przypadek zbyt duzej opornosci, po powtorzeniu pomiaru bylo już ok, opor poduszki powinien miec ok 2,5 kohm. jezeli masz mozliwosc to odepnij calkowicie poduszke i podepnij jeszcze raz, podobno pomaga
: czw mar 06, 2008 23:23
autor: cinek2004
papaj, Jak rozewrzesz jakis styk, to masz opornosc 0 czy oo (nieskonczonosc)?
W poduszkach jest inaczej???
: czw mar 06, 2008 23:29
autor: papaj
jezeli nie ma styku to u nas w firmie na urzadzeniu pomiarowym wychodzi opornosc 0,00 a jezeli nie bedzie nawet zawleczka zabespieczajaca przed wypadnieciem wtyczki wcisnieta to pomiar wyjdzie ok 0,7, tylko wlasnie jakos nie potrafie dojsc do tego w jakim przypadku ta opornosc jest zbyt duza, ale jak bede jutro w robocie to napewno zapytam i napisze
: pt mar 07, 2008 11:09
autor: cinek2004
papaj pisze:jezeli nie ma styku to u nas w firmie na urzadzeniu pomiarowym wychodzi opornosc 0,00
Jest to dla mnie conajmniej dziwne, chyba ze ten miernik odwraca wartosci, to wtedy by sie zgadzalo.
Ale ja jestem przekonany, ze jak jest odpieta poducha, to jest za duza opornosc.
Swieci sie Air Bag golf 4
: śr lip 08, 2009 00:02
autor: dario3103
Mam pytanko u mnie jest ten sam problem identycznie ten sam zbyt duza opornosc.Chce sprawdzic jak wyglädajä kable przy sensorze ale nie wiem gdzie on jest.Chodzi o strone kierowcy.dziekuje
: śr lip 08, 2009 16:47
autor: cinek2004
dario3103, pod fotelem lepiej pogrzeb
: pn paź 19, 2009 17:34
autor: Dumen
ODŚWIEŻAM
Również mam taki sam błąd w moim Golfie z 98r
Rozwiązaliście to jakoś?
: pn paź 19, 2009 18:02
autor: Vito1988
Cześć Koledzy,
Kupiłem dzisiaj sobie kable pod VAG'a bo świeci mi się kontrolka AIR BAG,
Po podłączeniu wyświetla mi błąd: zbyt niski opór
sprawdzałem na plskim vagu 4.9 i vag-com 4.9 i nie mogę tego błędu skasować.
Auto mam z grudnia '98.
Proszę o pomoc.
Log:
Monday, 19 October 2009, 17:24:47
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 1J0 909 609
Component and/or Version: A AIRBAG VW3 SG 0002
Software Coding: 00065
Work Shop Code: WSC 00046
1 Fault Found:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
33-00 - Resistance too Low
Czy zna ktoś odpowiedź?
[ Dodano: 19 Paź 2009 22:17 ]
help
Bläd poduszki
: ndz sty 03, 2010 15:05
autor: dario3103
Witam!Podepne sie pod temat.Mam podobny problem wywala mi w aucie bläd 588
Zaplonnik poduszki pow. kierowcy-N95 zbyt duza opornosc Bläd sporadyczny.
Sprawdzalem sensor kable wtyczki tasme wszystko sie zgadza jest ok kasuje bläd vagiem i za 3 lub 4 dni znowu swieci sie poducha juz mi rece opadajä.Tasme mialem wyjetä przemierzonä i jest tez ok wiec co moze byc nadal usterkä?Prosze o pomoc.I kolejny problem to bläd numer 1423 Nadajnik przyspieszenia poziomegoG200.Od jakiegos czasu jadäc autem wylancza mi sie kontrola trakcji podczas jazdy.Poprostu zapala mi sie ten zölty tröjkäcik.Jak potem zgasze silnik i znowu odpale to nie swieci i dziala poprawnie i za pare dni znowu swiruje gasnie zapala sie i tak bez konca.Wiem ze ten czujnik znajduje sie pod kierownicä ale czy jego wymiana pomoze?Pytam bo ten badziewny czujnik jest maly jak pöl zapalniczki a kosztuje 600zl... Wziälem go wypielem wyczyscilem wtyczki sprawdzilem kable i bylo ok za 4 dni znowu sie zapalila kontrola dodam auto nie bite na 100%. Ma ktos jakies porady co zrobic zeby sie pozbyc tych problemöw (ale bez sprzedazy auta)Bylem na serwisie ale sami nie wiedzä w czym jest problem.Dziekuje za wszystkie podpowiedzi i pozdrawiam
[ Dodano: 14 Sty 2010 17:51 ]
..................???? i co nikt nie w temacie czy jak....
[ Dodano: 21 Sty 2010 18:01 ]
Dziekuje za pomoc z calego serca...jak bym mial dalej czekac na jakäs odpowiedz to by mnie predzej metrowy snieg zasypal...
: pt lut 26, 2010 20:44
autor: Vito1988
ODŚWIEŻAM!
Czy ktoś zna przyczynę i ewentualne lekarstwo na ten objaw?
Zbyt mała oporność,
i jeszcze jedno,
czytałem trochę instrukcji na forum, żeby zdjąć poduszkę z kierownicy, i niestety jak śrubokrętem wyczuję tą wypustkę i chcę ją przycisnąć z całej siły to śrubokręt się wygina a nic nie odskakuje
<wtajemniczeni będą wiedzieli ocb>
wiecie jak to cholerstwo odpiąć?
EDIT
Już w jednym z moich tematów napisałem jak to naprawić, ale tutaj też zamieszczę wyjaśnienie.
Po prawie roku świecenia się AIRBAG'a postanowiłem się na poważnie za to zabrać i oto dzisiaj usunąłem ten problem w zasadzie sam musiałem dojść do tego jak naprawić.
Jeżeli błąd brzmi:
ZBYT MAŁA OPORNOŚĆ - trzeba zdjąć poduszkę, odpiąć żółtą kostkę 4 pinową z kierownicy, następnie igłą podwadzić małą fioletową zaślepkę i podociągać (igłą najlepiej) wszystkie metalowe wsuwki tak żeby nie było luzu, żeby nie wychodziły, ja zalałem je kropelką. Z tego wynika ten błąd, że nie ma dobrego styku na pinach. Poźniej skasowanie przez VAG i błąd już nie wróci.
ZBYT DUŻA OPORNOŚĆ - niestety trzeba wymienić taśmę poduszki (koszt ok 100-150zł)
Mam nadzieję, że to Wam pomoże.