Strona 1 z 1

Problem z obrotami gdy silnik ciepły..gaźnik 2e2 silnik 1.8

: śr mar 05, 2008 21:48
autor: Direct
Witam....zaczyna mi brakować sił i zwracam się do was.....
Mam silnik 1.8 i gaźnik 2e2 + LPG
Problem polega na tym że gdy jade na LPG i silnik sie rozgrzeje to falują mi obroty biegu jałowego...i ma chęci zgasnąć albo ma za wysokie ( około 1100 )

Drugi problem polega na tym że w czasie jazdy gdy wrzuce luz i wezmę nogę z gazu to obroty jeszcze wzrosną o jakieś 200 , a potem dopiero całkiem opadną.
Czego to może być wina??

: śr mar 05, 2008 21:54
autor: Paweł Marek
jakie sa obroty jałowe na benie?

: śr mar 05, 2008 22:01
autor: Direct
1500 :( i też strasznie szaleją :( raz są raz ich nie ma wogóle

: śr mar 05, 2008 22:03
autor: Kolarz
czysciles przepustnice?

: śr mar 05, 2008 22:07
autor: Direct
Kolarz pisze:czysciles przepustnice?
NIe .. nie czyściłem..ale na dobrą wygląda.... ale wezmę to pod uwagę.
Z tego co wiem na 100%...to
Aktywator przepustnicy...działa
Siłownik pull-down sprawny ale chyba rozregulowany
Podciśnienia o.k.
membrana pompki przyśpieszacza o.k.
elektro-zawór na gażniku o.k.

: śr mar 05, 2008 22:13
autor: bombel-g2
jedz na regulacje gazu -gazowni k jak podłaczy kompa to ci powie co moze byc-jesli ustai i na gazie bedzie ok -to wtedy szukaj na benie co jest nie tak -ale jezdzisz chyba na gazie....czasem pomaga wymiana czujnika z kruća wody ale nie pamietam ktory to

[ Dodano: 05 Mar 2008 21:16 ]
sprawdz czy nie masz lewego powietrza

: śr mar 05, 2008 23:33
autor: ppoll27
kompa ? w gaźniku 2e2 ? :goof:
jeśli chcesz dokumentacje do diagnozy i regulacji gaźnika 2e2 to podeślij maila na PW :bigok:

: czw mar 06, 2008 17:11
autor: Maćkooo
Direct pisze:elektro-zawór na gażniku o.k.
siema
1 kwestia zawór temiczno czasowy (przy elektrozaworze). Mój np dostał oleju i niby sie
nagrzewał był dobry. Ale jesli on ma przedmuchy powietrza to siłownik 3 połozeniowy bedzie sie wysuwał i wsuwał naprzemian powodujac falowanie obrotów.
Duzo ma takze do gadania podstawa pod gaznikiem. Napewno z popekana obroty beda falowaly o jakies +-200 obr.
Zrób taki teścik - zatkaj oba wężyki idace do zaworu termiczno czasowego. Zobacz czy obroty beda dalej falowały.
Reasumując : zatkaj oba węzyki od zaworu term- czasowego( płaski walec z 2 wyjsciami na weżyki) , sprawdz podstawe (próba dezodorantowa ), ew mysle tutaj jeszcze o siłowniku przyspieszenia zapłonu - sprawdz wezyk ktory do niego przychodzi, i sam siłownik.