Strona 1 z 2

Wymiana paska rozrządu w AAM

: wt mar 04, 2008 16:49
autor: Bielu
Siemka. Mam pytanko co potrzeba do wymiany paska rozrządu w silniku 1.8 AAM Czy potrzebna tez jest pompa wody??, Jeżeli kjtoś mógłby dac linka do jakiejś aukcji z allegro. Bardzo mi sie śpieszy licze na szybką odpowiedź pozdrawiam :)

: wt mar 04, 2008 16:57
autor: GarageBoy
Sam pasek + napinacz obowiązkowo do wymiany :bigok:
Bielu pisze:Czy potrzebna tez jest pompa wody??,
Niestety tego nie kumam, chodzi Ci o pasek od pompy wody :crazy:

: wt mar 04, 2008 17:03
autor: Bielu
chodzi mi o mniej więcej to
http://moto.allegro.pl/item321996373_ro ... _kxmk.html

: wt mar 04, 2008 17:04
autor: Buli fan VW
W Volkswagenowskich silnikach 1,8 pompa wodna napędzana jest paskiem klinowym a nie zębatym. W związku z tym jej ewentualne uszkodzenie (zatarcie łożysk) nie ma żadnego wpływu na napęd rozrządu. Zatem pasek i obowiązkowo rolka napinacza! Pozdrawiam.

: wt mar 04, 2008 17:05
autor: Szosownik
GarageBoy pisze:Niestety tego nie kumam, chodzi Ci o pasek od pompy wody :crazy:
a ja kumam
kolega sie pyta czy przy wymianie rozrządu zmienia sie pompę wody :bajer:
odpowiadam że nie trzeba

: wt mar 04, 2008 17:06
autor: Bielu
Golf III 1992 :D 1,8 AAM z Gazem i nowymi dywanikami :crazy:

: wt mar 04, 2008 17:08
autor: Szosownik
Bielu pisze:Golf III 1992 :D 1,8 AAM z Gazem i nowymi dywanikami :crazy:
z dywanikami czy bez zmień sam pasek i napinacz

: wt mar 04, 2008 17:13
autor: Bielu
Dobra dzięki wielkie za pomoc :)

: wt mar 04, 2008 17:35
autor: Kisiel
Bielu, przy wymianie paska rozrzadu koniecznie wymien zimmeringi (czyli uszczelniacze) na kole zebatym walka rozrzadu i kole pasowym walu korbowego (te 2 zimmeringi sa takie same) koszt 12PLN za sztuke

: wt mar 04, 2008 17:41
autor: jaszczur

: wt mar 04, 2008 20:53
autor: Majek666
Bielu, przy wymianie paska rozrzadu koniecznie wymien zimmeringi (czyli uszczelniacze) na kole zebatym walka rozrzadu i kole pasowym walu korbowego (te 2 zimmeringi sa takie same) koszt 12PLN za sztuke
_________________
Niepotrzebnie. Przecierz nie bedzie wymienial walu korbowego ani walka rorzadu a chyba mu nie cieknie?

: wt mar 04, 2008 21:42
autor: Fahoo
potrzebnie !!!!!!!!!!
nalezy wymienic uszczelniacze bo na tym roarzadzie zrobi 60-80 tys a te uszczelniacze tego juz nie wytrzymaja i pociekną wczesniej niz te 60-80tys kim na nowym rozrzadzie i co znowy ma wszystko zmieniac i ponosic koszty?
nie znasz sie nie radź źle :green_fuck:

: wt mar 04, 2008 21:53
autor: Kisiel
Dj.Fahoo pisze:potrzebnie !!!!!!!!!!
nalezy wymienic uszczelniacze bo na tym roarzadzie zrobi 60-80 tys a te uszczelniacze tego juz nie wytrzymaja i pociekną wczesniej niz te 60-80tys kim na nowym rozrzadzie i co znowy ma wszystko zmieniac i ponosic koszty?
nie znasz sie nie radź źle
dokladnie, jak pociekna pozniej to 2 razy taka sama robota a 24 PLNy to chyba nie duza kasa zeby od razu wymienic i miec spokoj??? niekotrzy mowia ze raz naciagnietego paska nie powinno sie 2 raz naciagac

: wt mar 04, 2008 23:10
autor: Majek666
Dj.Fahoo pisze:potrzebnie !!!!!!!!!!
nalezy wymienic uszczelniacze bo na tym roarzadzie zrobi 60-80 tys a te uszczelniacze tego juz nie wytrzymaja i pociekną wczesniej niz te 60-80tys kim na nowym rozrzadzie i co znowy ma wszystko zmieniac i ponosic koszty?
nie znasz sie nie radź źle :green_fuck:
Kisiel pisze:dokladnie, jak pociekna pozniej to 2 razy taka sama robota a 24 PLNy to chyba nie duza kasa zeby od razu wymienic i miec spokoj??? niekotrzy mowia ze raz naciagnietego paska nie powinno sie 2 raz naciagac
Niech sobie jeszcze uszczelke wymieni pod glowica zeby dwa razy nie robic albo silnik wymieni raz zaplaci tylko. Bzdury piszecie o wielcy mechanicy. :green_fuck: