Strona 1 z 2

Wielki problem z cewką...

: pn mar 03, 2008 13:56
autor: filip2
Witam szanownych forumowiczów...Panowie(Panie) .... mam wielki problem ze znalezieniem takiej samej cewki do mojej golfiny, numer oryginału "171 905 115 C". Nigdzie nie jestem w stanie znaleźć dokładnie takiego numeru części...Błagam pomóżcie bo zwariować można :grrr:
Mój golfik to 1.6 EZ. Pomóżcie biedakowi bo się strasznie męczy...I jest smutny.
Poniżej zdjęcia...

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

: pn mar 03, 2008 14:04
autor: fisz18
a prubowales zobie zamotowac inna np od malucha jaki sam amperaz 12v moze bedzie chodzic tzreba wszystkiebo poprubowac :) pujde do garazu jak znajde taka a myslie ze chyba poina byc to bym ci wyslal dam ci zac nie dlugo

: pn mar 03, 2008 14:11
autor: filip2
Poprostu boje się żeby coś się nie spier... jak założę złą cewkę, znalazłem cewki o takim samym numerze, ale bez końcówki "C", albo z inną końcówką. Problem w tym że nigdzie nie ma parametrów jakie mają te cewki... Gdybym znał parametry oryginału to nie miał bym problemu...Chyba że nie ma to znaczenia????? Naprawdę niewiem....

: pn mar 03, 2008 14:15
autor: fisz18
nic ci sie nie stanie zaluz na 12v inna moze byc tylko ten sam amperaz zaluz jaka bedziesz mial pod reką to co ze nie ma oznaczenia c czy cos moze ci napisza ina opinie ale ja bym zalozyl nawet od malucha i by chodzilo

[ Dodano: 03 Mar 2008 13:16 ]
jec na zlom wykrec kakas cewke z mk2 i bedziesz jezidzic napewno:) czy do slepu

: pn mar 03, 2008 14:45
autor: jhosef
Etka takiej cewki nie widzi. Do EZ podaje 171 905 115 bez literek. Masz zapłon stykowy czy bezstykowy? POszukaj na szrotach, za cewkę dużych pieniędzy nie zapłaćisz.

: pn mar 03, 2008 14:53
autor: filip2
Mam klasyczny zapłon...bez modułu, poprostu przerywacz:)

: pn mar 03, 2008 15:58
autor: Maćkooo
Witam :D
Koelgo to w takim razie wymień na inna. Etka podaje nasępujący numer dla silnika EZ:
211905115D.
Kupowałem 3 miesiące temu także cewke do RF-ki a to siostra twojego silnika.
Numer miałem ten sam co napisałem wyżej. WIęc myśle że nie powinno być tutaj komplikacji. Mieli na miejscu. :D

Aha parametry cewki dla silnika EZ :

Rezystancja uzwojenia pierwotnego

- do VII 1984 1,7...2,1 ohm

- od VIII 1984 1,6...2,2 ohm

Mierzysz na zewnętrznych stykach.
Ja np. maiłem w starej 1,9 ohm czyli w normie , ale włącz zapłon
(tylko zapłon).

: wt mar 04, 2008 16:28
autor: filip2
czy napewno bedzie wszystko ok?

: wt mar 04, 2008 16:50
autor: jaszczur
filip2, sprawy się mają tak 211 905 115D ta cewka to do silnika ez ale
Nr silnika: 4074 do roku prod.: 1991.07 i Nr silnika: 9523 do roku prod.: 1988.07
oraz 2 rodzaj 171 905 115A silnika: 4074 i do numeru podwozia: 19..E..855 000

: wt mar 04, 2008 21:57
autor: Fahoo
powiem tak
cewki od poloneza sa bardzo dobre i tanie i pasuja do mercedesów i innych aut kosztują 100zł a nie 500 a auta jezdza elegancko

: śr mar 05, 2008 00:45
autor: filip2
OK...ja też bardzo chętenie zamontuje jakąś alternatywną cewkę.... tylko żeby mi ktoś doradził jaką :)

: śr mar 05, 2008 09:11
autor: zodiak
Podaj rocznik autka.

: śr mar 05, 2008 14:04
autor: filip2
rocznik autka to podobno '89 :)

: śr mar 05, 2008 14:15
autor: zodiak
Mi etos pokazał że 191 905 115 A
Czyli taka sama jak w silnikach KR,PL,GU,PN,RH,RF