Strona 1 z 2
Wielki problem z cewką...
: pn mar 03, 2008 13:56
autor: filip2
: pn mar 03, 2008 14:04
autor: fisz18
a prubowales zobie zamotowac inna np od malucha jaki sam amperaz 12v moze bedzie chodzic tzreba wszystkiebo poprubowac
pujde do garazu jak znajde taka a myslie ze chyba poina byc to bym ci wyslal dam ci zac nie dlugo
: pn mar 03, 2008 14:11
autor: filip2
Poprostu boje się żeby coś się nie spier... jak założę złą cewkę, znalazłem cewki o takim samym numerze, ale bez końcówki "C", albo z inną końcówką. Problem w tym że nigdzie nie ma parametrów jakie mają te cewki... Gdybym znał parametry oryginału to nie miał bym problemu...Chyba że nie ma to znaczenia????? Naprawdę niewiem....
: pn mar 03, 2008 14:15
autor: fisz18
nic ci sie nie stanie zaluz na 12v inna moze byc tylko ten sam amperaz zaluz jaka bedziesz mial pod reką to co ze nie ma oznaczenia c czy cos moze ci napisza ina opinie ale ja bym zalozyl nawet od malucha i by chodzilo
[ Dodano: 03 Mar 2008 13:16 ]
jec na zlom wykrec kakas cewke z mk2 i bedziesz jezidzic napewno:) czy do slepu
: pn mar 03, 2008 14:45
autor: jhosef
Etka takiej cewki nie widzi. Do EZ podaje 171 905 115 bez literek. Masz zapłon stykowy czy bezstykowy? POszukaj na szrotach, za cewkę dużych pieniędzy nie zapłaćisz.
: pn mar 03, 2008 14:53
autor: filip2
Mam klasyczny zapłon...bez modułu, poprostu przerywacz:)
: pn mar 03, 2008 15:58
autor: Maćkooo
Witam
Koelgo to w takim razie wymień na inna. Etka podaje nasępujący numer dla silnika EZ:
211905115D.
Kupowałem 3 miesiące temu także cewke do RF-ki a to siostra twojego silnika.
Numer miałem ten sam co napisałem wyżej. WIęc myśle że nie powinno być tutaj komplikacji. Mieli na miejscu.
Aha parametry cewki dla silnika EZ :
Rezystancja uzwojenia pierwotnego
- do VII 1984 1,7...2,1 ohm
- od VIII 1984 1,6...2,2 ohm
Mierzysz na zewnętrznych stykach.
Ja np. maiłem w starej 1,9 ohm czyli w normie , ale włącz zapłon
(tylko zapłon).
: wt mar 04, 2008 16:28
autor: filip2
czy napewno bedzie wszystko ok?
: wt mar 04, 2008 16:50
autor: jaszczur
filip2, sprawy się mają tak 211 905 115D ta cewka to do silnika ez ale
Nr silnika: 4074 do roku prod.: 1991.07 i Nr silnika: 9523 do roku prod.: 1988.07
oraz 2 rodzaj 171 905 115A silnika: 4074 i do numeru podwozia: 19..E..855 000
: wt mar 04, 2008 21:57
autor: Fahoo
powiem tak
cewki od poloneza sa bardzo dobre i tanie i pasuja do mercedesów i innych aut kosztują 100zł a nie 500 a auta jezdza elegancko
: śr mar 05, 2008 00:45
autor: filip2
OK...ja też bardzo chętenie zamontuje jakąś alternatywną cewkę.... tylko żeby mi ktoś doradził jaką
: śr mar 05, 2008 09:11
autor: zodiak
Podaj rocznik autka.
: śr mar 05, 2008 14:04
autor: filip2
rocznik autka to podobno '89
: śr mar 05, 2008 14:15
autor: zodiak
Mi etos pokazał że 191 905 115 A
Czyli taka sama jak w silnikach KR,PL,GU,PN,RH,RF