Wielki problem z cewką...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wielki problem z cewką...
Witam szanownych forumowiczów...Panowie(Panie) .... mam wielki problem ze znalezieniem takiej samej cewki do mojej golfiny, numer oryginału "171 905 115 C". Nigdzie nie jestem w stanie znaleźć dokładnie takiego numeru części...Błagam pomóżcie bo zwariować można
Mój golfik to 1.6 EZ. Pomóżcie biedakowi bo się strasznie męczy...I jest smutny.
Poniżej zdjęcia...
Mój golfik to 1.6 EZ. Pomóżcie biedakowi bo się strasznie męczy...I jest smutny.
Poniżej zdjęcia...
Poprostu boje się żeby coś się nie spier... jak założę złą cewkę, znalazłem cewki o takim samym numerze, ale bez końcówki "C", albo z inną końcówką. Problem w tym że nigdzie nie ma parametrów jakie mają te cewki... Gdybym znał parametry oryginału to nie miał bym problemu...Chyba że nie ma to znaczenia????? Naprawdę niewiem....
nic ci sie nie stanie zaluz na 12v inna moze byc tylko ten sam amperaz zaluz jaka bedziesz mial pod reką to co ze nie ma oznaczenia c czy cos moze ci napisza ina opinie ale ja bym zalozyl nawet od malucha i by chodzilo
[ Dodano: 03 Mar 2008 13:16 ]
jec na zlom wykrec kakas cewke z mk2 i bedziesz jezidzic napewno:) czy do slepu
[ Dodano: 03 Mar 2008 13:16 ]
jec na zlom wykrec kakas cewke z mk2 i bedziesz jezidzic napewno:) czy do slepu
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Witam
Koelgo to w takim razie wymień na inna. Etka podaje nasępujący numer dla silnika EZ:
211905115D.
Kupowałem 3 miesiące temu także cewke do RF-ki a to siostra twojego silnika.
Numer miałem ten sam co napisałem wyżej. WIęc myśle że nie powinno być tutaj komplikacji. Mieli na miejscu.
Aha parametry cewki dla silnika EZ :
Rezystancja uzwojenia pierwotnego
- do VII 1984 1,7...2,1 ohm
- od VIII 1984 1,6...2,2 ohm
Mierzysz na zewnętrznych stykach.
Ja np. maiłem w starej 1,9 ohm czyli w normie , ale włącz zapłon
(tylko zapłon).
Koelgo to w takim razie wymień na inna. Etka podaje nasępujący numer dla silnika EZ:
211905115D.
Kupowałem 3 miesiące temu także cewke do RF-ki a to siostra twojego silnika.
Numer miałem ten sam co napisałem wyżej. WIęc myśle że nie powinno być tutaj komplikacji. Mieli na miejscu.
Aha parametry cewki dla silnika EZ :
Rezystancja uzwojenia pierwotnego
- do VII 1984 1,7...2,1 ohm
- od VIII 1984 1,6...2,2 ohm
Mierzysz na zewnętrznych stykach.
Ja np. maiłem w starej 1,9 ohm czyli w normie , ale włącz zapłon
(tylko zapłon).
Ostatnio zmieniony pn mar 03, 2008 16:03 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 3 razy.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 308 gości