[MK III] jak najszybciej przyspieszac do 100????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tomecki

[MK III] jak najszybciej przyspieszac do 100????

Post autor: tomecki » ndz maja 29, 2005 00:10

Golf III 1.6 ABU moment max to 128 Nm przy 2600 obr/min. czy szybciej bede przyspieszal do setki zmieniajac biegi przy ok. 2600 obr czyli wtedy kiedy mam najwyzszy moment czy tez lepiej krecic wysoko do do 4000-5000 i dopiero wtedy zmienic bieg? :chytry:
Ostatnio zmieniony ndz maja 29, 2005 09:45 przez tomecki, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » ndz maja 29, 2005 00:16

W ogóle to masz nizła xywke:))))))Ja takie mam nazwisko:)))))))Ale ten swiat mały:)


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » ndz maja 29, 2005 00:53

przyspieszenie=max moment - czyli jeździsz w zakresie 1500-3000, zresztą wyczujesz w jakim zakresie najlepiej ciągnie - czym wyższy bieg, tym wyzej kręcisz


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

tomecki

Post autor: tomecki » ndz maja 29, 2005 09:46

no najlepiej ciagnie miedzy 2500-3000 ale slyszalem tez taka opinie,ze jesli chce sie np. poscigac albo zmierzyc ile mam do setki to lepiej ciagnac do gornych partii obrotomierza i dopiero wtedy zmieniac biegi (?)



Awatar użytkownika
czechu81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: czw kwie 07, 2005 02:47
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [MK III] jak najszybciej przyspieszac do 100????

Post autor: czechu81 » ndz maja 29, 2005 10:23

tomecki pisze:Golf III 1.6 ABU moment max to 128 Nm przy 2600 obr/min. czy szybciej bede przyspieszal do setki zmieniajac biegi przy ok. 2600 obr czyli wtedy kiedy mam najwyzszy moment czy tez lepiej krecic wysoko do do 4000-5000 i dopiero wtedy zmienic bieg? :chytry:
Troche lipa raczej.

Jak wrzucisz wyzszy bieg przy 2600 obr to na tym wyzszym obroty beda tak niskie ze auto srednio bedzie chcialo jechac.

Trzeba pociagnac na tyle zeby na wyzszym biegu mial juz raczej wyzsze obroty.

Trzeba pojezdzic i to wyczuc ..



Awatar użytkownika
qra
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 518
Rejestracja: wt lut 01, 2005 17:21
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: qra » ndz maja 29, 2005 10:39

czyli mowiac krotko: jak chcesz szybko przyspieszyc to przeciagaj biegi.
tylko uwazaj zeby ci motor czapki nie zdjal :D


[b]"..."[/b]
[img]http://quattroteam.nazwa.pl/pawel/mod.jpg[/img]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[img]http://img516.imageshack.us/img516/4493/88x31rt7.gif[/img]

tomecki

Post autor: tomecki » ndz maja 29, 2005 12:14

no wlasnie tak myslalem bo co innego jazda rekreacyjna-malo-paliwa-spalajaca a co innego jazda ostra od swiatel do swiatel..dzieki za opnie!



-=Arek=-

Post autor: -=Arek=- » ndz maja 29, 2005 12:22

moment masz nisko ale max moc jest wysoko, nie znam dokladnej charakterystyki tego silnika ale zapewne powinno sie ciagnac do max mocy czyli gdzies do 6000rpm zeby po zmianie biegu trafic w max moment



Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: briano » ndz maja 29, 2005 12:26

-=Arek=- pisze:moment masz nisko ale max moc jest wysoko, nie znam dokladnej charakterystyki tego silnika ale zapewne powinno sie ciagnac do max mocy czyli gdzies do 6000rpm zeby po zmianie biegu trafic w max moment
Dobrze prawi ja tak właśnie jeżdże i myśle że tak sie najlepiej kręci :chytry:



Awatar użytkownika
qra
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 518
Rejestracja: wt lut 01, 2005 17:21
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: qra » ndz maja 29, 2005 12:32

briano pisze:
-=Arek=- pisze:moment masz nisko ale max moc jest wysoko, nie znam dokladnej charakterystyki tego silnika ale zapewne powinno sie ciagnac do max mocy czyli gdzies do 6000rpm zeby po zmianie biegu trafic w max moment
Dobrze prawi ja tak właśnie jeżdże i myśle że tak sie najlepiej kręci :chytry:
nom, przeciaganie owned :hmm:


[b]"..."[/b]
[img]http://quattroteam.nazwa.pl/pawel/mod.jpg[/img]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[img]http://img516.imageshack.us/img516/4493/88x31rt7.gif[/img]

tomecki

Post autor: tomecki » ndz maja 29, 2005 12:55

max moc mam przy 5200 ale max moc odpowiada za to jaka v max moge uzyskac, a nie jak szybko przyspieszam przeciez..



cezarsa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: śr lut 23, 2005 04:25
Lokalizacja: SOUTH YORKSHIRE

Post autor: cezarsa » ndz maja 29, 2005 14:05

-=Arek=- pisze:moment masz nisko ale max moc jest wysoko, nie znam dokladnej charakterystyki tego silnika ale zapewne powinno sie ciagnac do max mocy czyli gdzies do 6000rpm zeby po zmianie biegu trafic w max moment

no :bigok: :bigok:



Awatar użytkownika
Nightkin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: śr lut 02, 2005 17:52
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Nightkin » ndz maja 29, 2005 14:27

-=Arek=- dobrze gada - zmień na wyższy bieg tak abyś po jego wrzuceniu miał już ten swój maksymalny moment obrotowy czyli ok 2600-2800 obr/min - odrobina wprawy i już bedziesz czuł to cudowne wbijanie w siedzenie :food: (oczywiście nie trzeba mówić, że należałoby zmieniać biegi najszybciej jak to tylko mozliwe :helm: )



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz maja 29, 2005 20:06

chłopaki ja jezdze tak aby po zmianie biegow trafic w zakres gdzie jest najwyzszy moment jednak kazda zmiana biegow to jakies 0,5 sekundy straty wiec jesli odcinek ktory jest do pokonania przed nastepnym chamowaniem jest niewielki to zdarza mi sie przeciagac motor do oporu - mniejsze straty czasu


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 129 gości