Strona 1 z 2

[mk3]strzelanie w wydech...

: pt maja 27, 2005 22:05
autor: Tazik
mam problem golf3 1.8 90 kucy nr silnika ABS 93 rok strzela mi w wydech przy hamowaniu silnikiem bądz przy zmianie biegów..??! wymieniłem swiece i przewody na NGK bo były po przebiegu i to samo no moze troche lepiej chodzi ale nadal strzela co to moze byc...??!

Re: [mk3]strzelanie w wydech...

: pt maja 27, 2005 22:11
autor: borbet
Tazik pisze:mam problem golf3 1.8 90 kucy nr silnika ABS 93 rok strzela mi w wydech przy hamowaniu silnikiem bądz przy zmianie biegów..??! wymieniłem swiece i przewody na NGK bo były po przebiegu i to samo no moze troche lepiej chodzi ale nadal strzela co to moze byc...??!
Czy masz LPG?

: pt maja 27, 2005 22:19
autor: Tazik
nie nie mam szwagier na cpn pracuje..:)

: pt maja 27, 2005 23:14
autor: Maciey
hehe, w sumie fakt - ciekawe co z tym strzelaniem masz..

: pt maja 27, 2005 23:24
autor: diodakos
Moim zdaniem to zapłon mógł Ci się przestawić. Gdy będziesz miał za późny to będzie taki efekt przy opadających obrotach. Efektem tego może być zbyt duże zużycie paliwa.

: pt maja 27, 2005 23:30
autor: Tazik
zapłon mam ustawiony niby według ksiazki na 6 stopni i pali mi naprawde mało...??!

: pt maja 27, 2005 23:56
autor: borbet
Tazik pisze:zapłon mam ustawiony niby według ksiazki na 6 stopni i pali mi naprawde mało...??!
Może tu jest przyczyna? Za mało pali...

PZDR

: sob maja 28, 2005 01:29
autor: Wegiel
Ja mam kata wywalonego ibrak srodkowego tlumika tez mialem ten problem z tym,ze moj palil za duzo i straszne strzelal mi z wydechu, okazalo sie, ze mialem zaplon przestawiony dostawal za duzo paliwa i nie spalalo sie do konca. Sprawdz zaplon

: sob maja 28, 2005 06:10
autor: GEORG
Sprawdz ten zapłon. :pub:

: sob maja 28, 2005 07:42
autor: wojteks
miałem to samo, strzelał w rurę szczególnie jak na biegu odpuściłem gaz, miałem nowe kable, świece, kopułkę i palec

pomogła regulacja zapłonu

: sob maja 28, 2005 19:51
autor: Tazik
moze macie racje sprawdze ten zapłon tylko na ile go ustawic..??! jaki kąt wyprzedzenia zapłonu powinien byc tak naprawde do mojego golfika...??!

: sob maja 28, 2005 20:10
autor: abc
Możesz mieć gdzieś nieszczelny wydech i przy hamowaniu niespalona mieszanka pobiera tlen przez te nieszczelności i stąd następuje spalanie w wydechu.

: sob maja 28, 2005 22:04
autor: wojteks
abc pisze:Możesz mieć gdzieś nieszczelny wydech i przy hamowaniu niespalona mieszanka pobiera tlen przez te nieszczelności i stąd następuje spalanie w wydechu.
z tym stwierdzeniem się nie zgodzę, niby jak ma zassać tlen do wydechu jak tam jest nadciśnienie (spaliny).

do Tazik: ma być 6 stopni (silnik ABS) przed GMP

: pn maja 30, 2005 13:09
autor: borbet
wojteks pisze:
abc pisze:Możesz mieć gdzieś nieszczelny wydech i przy hamowaniu niespalona mieszanka pobiera tlen przez te nieszczelności i stąd następuje spalanie w wydechu.
z tym stwierdzeniem się nie zgodzę, niby jak ma zassać tlen do wydechu jak tam jest nadciśnienie (spaliny).

do Tazik: ma być 6 stopni (silnik ABS) przed GMP
Nieszczelność może wpływać na działanie sondy ale nie bezpośrednio na sztrzały.