korek od zbiorniczka wyrownawczego
: pt lut 29, 2008 18:33
witam dzis gadalem z kolega ktory mowil ze od dluzszego czasu mial twarde werze przewody od plynu chlodzacego zarowno te idece do chlodnicy i do wnetrza autka, i powiedzal ze mial bardzo wysokie cinienie w ukladzie a jak zmienil korek w zbiorniczu wyrownawczym to jest ok a i jeszcze mowil ze jak odkrecal korek po rozgrzaniu autka to mu wywalalo plyn ,
i teraz moje pytanie u mnie tez po rozgrzaniu przewody sa twardawe i czy to jest wina korka czy poprostu to norma ze jadac wytwarza sie cisnienie i przewody twardnieja ? kiedys jak u siebei otworzylem korek po dluzszej jezdzie tez jak wywalilo toroche plynu czy to normalne ? z jednej strony wydaje mi sie ze tak bo cisnienie wypycha a z drygiej kolega troche namieszal mi tym padnietym korkiem i teraz nie wiem czy u mnie jest ok czy nie
a i on mowi ze u niego jak ma np. wody na zimnym nalanye na max to po rozgrzaniu do 90 stopni plynu mu w zbiorniczku ubywa czy sie kurczy a u mnei na odwrut po rozgrznaiu robi sie w zbiorniczku wiecej plynu nawet troszke ponad max
i teraz moje pytanie u mnie tez po rozgrzaniu przewody sa twardawe i czy to jest wina korka czy poprostu to norma ze jadac wytwarza sie cisnienie i przewody twardnieja ? kiedys jak u siebei otworzylem korek po dluzszej jezdzie tez jak wywalilo toroche plynu czy to normalne ? z jednej strony wydaje mi sie ze tak bo cisnienie wypycha a z drygiej kolega troche namieszal mi tym padnietym korkiem i teraz nie wiem czy u mnie jest ok czy nie
a i on mowi ze u niego jak ma np. wody na zimnym nalanye na max to po rozgrzaniu do 90 stopni plynu mu w zbiorniczku ubywa czy sie kurczy a u mnei na odwrut po rozgrznaiu robi sie w zbiorniczku wiecej plynu nawet troszke ponad max