[MK3] Jak zbadac stan faktyczny km w aucie bez MFA?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

[MK3] Jak zbadac stan faktyczny km w aucie bez MFA?

Post autor: Gitner » pt maja 27, 2005 21:59

Witam
Jak w temacie. Czy VAG sobie poradzi? Jakis prostszy sposob? Nie biore pod uwage zuzytej kierownicy czy pedalow..

Pozdro
Gitner



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob maja 28, 2005 00:35

Ani MFA, ani VAG ani Matka Boska :P

Sprawdź papiery auta - ksiązkę serwisową i przyjmij że średnio robi się rocznie 20-30tys (na zachodzie)

Inaczej mówiąc bardziej prawdopodobny jest przebieg 200-250tys w 10-letnim aucie niż 100-150, choć cuda się zdarzają. :grin:


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » sob maja 28, 2005 00:52

Corvax pisze:Sprawdź papiery auta - ksiązkę serwisową i przyjmij że średnio robi się rocznie 20-30tys (na zachodzie) Inaczej mówiąc bardziej prawdopodobny jest przebieg 200-250tys w 10-letnim aucie niż 100-150, choć cuda się zdarzają. :grin:
20kkm x 10 lat wiec pi x drzwi wychodzi tyle co mial gdy kupowalem, ksiazka jest prawie pelna, reszte wpisow mam w naklejkach pod maska.. ale sek w tym ze to mozna spreparowac, chociaz podobno niemcy sa sumienni.. myslalem ze jest sposob..

Pozdro
Gitner



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob maja 28, 2005 12:16

To nie w tym rzecz, że niemcy są sumienni, ale jeśli kupujesz prywatnie od Helmuta, to na 99% przebieg i pozostałe sprawy sa autentyczne - oni nie kombinuja tak jak my, bo nie muszą. Co innego jesli kupujesz turkenwagen, albo od handlarza w Polsce - wtedy trzeba patrzeć na ręce.

Wszystko można spreparować - np. mój znajomy prowadzi podwójną książke serwisową w ASO Renault :). Dla Niemca sprzedać auto to nie jest okazja do zrobienia interesu życia, tylko pozbycie się kłopotu. Z doświadczenia wiem że zmuszenie Helmuta do obejścia przepisów, kombinacji itp, nawet w słusznym celu graniczy z cudem - oni mają zupełnie inna mentalnośc.
Mam kilku klientów w Niemczech, robie dla nich projekty, drukuje ulotki itp. kiedyś wysyłając transport ulotek, 'trochę' przeładowaliśmy Sprintera - ładownosc była jakieś 1300kg, wpakowaliśmy 2500 :). Na autostradzie kierowce zhaltowała policja - kazali zjechać i mówią ze auto cos za bardzo siedzi - zerkneli w papiery, a tam wszedzie 1250kg - Alles Gut, proszę jechać , zdawało nam się :P , jeszcze go odeskortowali zpowrotem na autostradę. I broń Boze, nie twierdze że byli naiwni - po prostu nie miesciło im się to w głowie, że skoro w papierach jest 1250 to może być więcej - po prostu sa uczciwi i tyle.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 76 gości