Czy potrzebne osłony i odboje w sportowym zawiasie??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Czy potrzebne osłony i odboje w sportowym zawiasie??

Post autor: dm414 » czw lut 28, 2008 20:11

witam jestem po zakupie amortyzatorów przednich gtcupline i tylnych jamex i sprężyn 60/40
i chce profesjonalnie je założyć.. i nasuwa mi się pytanie.. czy są potrzebne osłony i odboje..
co dają osłony a co odboje.. i trzeba je jakoś przerabiać pod te amorki?


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
Brzechu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 22:49
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: Brzechu » czw lut 28, 2008 21:25

Osłony osłaniaja przed piachem i brudem.
Odboje to gumy ktore amortyzują jak mocnej wpadniesz autem w jakąs dziurę i amor dobije do konca.
Jak sie myle to niech mnie ktos poprawi...



Awatar użytkownika
majster heniek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2139
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
Lokalizacja: Głuchołazy
Auto: Jest
Silnik: też

Post autor: majster heniek » czw lut 28, 2008 21:35

Osłony osłaniaja przed piachem i brudem.
Odboje to gumy ktore amortyzują jak mocnej wpadniesz autem w jakąs dziurę i amor dobije do konca.
dobrze piszesz , do sportowych należy kupić inne ori , lub przyciąć normalne o około 4-6 cm - skrócić


Obrazek

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » pt lut 29, 2008 11:23

Osłony chronia przed piachem.
Jak masz glebe -60 to jest opcja by obciąć jeden pierscien odboja , ale tyczy sie to tylko tyłu gdzie odboje sa długie i po obnizeniu auta cala kolumna moze sie zatrzymac na odboju i wtedy nie zejdzie -60 tylko np -50.
Odboje mozna montowac standartowe , chyba ze masz gust to mozesz sobie kupic te czarne z ulepszonego materiału twarde JOM'a by był full performance.

Poniżej odboje tylne mk2/mk3. Ucinamy np.nożem jeden pierścionek odboja , po czym tworzymy wgłebienie np.pilnikiem owalnym by sie dobrze trzymał na rancie wewnętrznym osłony i wciskamy do środka osłony. Odbój zostanie skrócony o odległość jednego obcietego pierścienia.
Tniemy zawsze od strony osłony !!


Obrazek



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 232 gości