Strona 1 z 2

1,4 slaby

: czw lut 28, 2008 15:49
autor: grabiec
siema panowie moje autko cos oslablo i teraz pytanie moglo oslabnac od tego ze pobiera lewe powietrze ??

pod gaznikiem jest taka gumowa uszczelka i jak silnik pracuje to slychac syczenie a jak sie chwyci za rure od filtra powietrza do gaznika i delikatnie sie ja uniesie to auto spada z obrotow i gasnie moze przez to byc slabsze ??????

: czw lut 28, 2008 18:54
autor: Kisiel
grabiec pisze:moze przez to byc slabsze
jak najbardziej

: czw lut 28, 2008 19:14
autor: prezesik25
grabiec pisze:moze przez to byc slabsze ??????
no pewnie, wymień podstawę gaźnika.
takie pytanie: czy w tych modelach były gaźniki??? Mi się wydaje, że kolega ma tak samo jak u mnie, czyli silnik 1.4 ABD i wtrysk jednopunktowy.

: czw lut 28, 2008 19:21
autor: robert14-83
zgodzę się z prezesso... też mam 1.4 ABD i posiadam jednopunktowy wtrysk

: czw lut 28, 2008 19:50
autor: Kisiel
prezesso pisze:takie pytanie: czy w tych modelach były gaźniki??? Mi się wydaje, że kolega ma tak samo jak u mnie, czyli silnik 1.4 ABD i wtrysk jednopunktowy.
w MK3 juz nie bylo gaznikow, 1.4 ABD to Mono-Motronic czyli uklad jednopunktowego wtrysku paliwa firmy Bosh
gaznikiem nazywa sie ktoraa czesc tego wtryskiwacza, bodajze na dolna podstawe wtrysku

: czw lut 28, 2008 23:44
autor: grabiec
no tak sorki macie racje ja to ogulem tak nazwalem
a moze przez to wiecej palic ????

: czw lut 28, 2008 23:56
autor: Kisiel
grabiec pisze:a moze przez to wiecej palic ????
moze, przyczyn zwiekszonego spalania jest wiele, ale przez ta nieszczelnosc rowniez moze palic wiecej

: pt lut 29, 2008 16:49
autor: grabiec
dzisiaj wypatrzylem ze ma nie rowne obroty i przeskakuje iskra tzn slychac ja w okolicy kopulki. Co byscie doradzili bo bede zmienial rozrzad szklanki olej filtry czy wymienic tez kopulke kable i swiece czy kable i swiece zostawic ?? a kopulke wymnienic ????

: pt lut 29, 2008 16:59
autor: prezesik25
grabiec pisze:czy wymienic tez kopulke kable i swiece czy kable i swiece zostawic ?? a kopulke wymnienic ????
jak najbardziej komplet, czyli kopułkę, palec, świece i przewody - wtedy będziesz miał spokojną głowę, że to masz już nowe, a poza tym unikniesz problemów typu "nie zapala z rana lub w wilgotne i deszczowe dni". Przeskakiwanie iskry na kopułce to oznaka starej kopułki, która ma mikropęknięcia, przez które przeskakuje prąd (czasem nie dotykaj przy włączonym silniku, bo "będziesz świecił" :idea: [-X

: pt lut 29, 2008 22:55
autor: grabiec
wielkie dzieki za ostrzezenie a jeszcze pytanie jak bede wymienial szklanki to chce wymienic od razu rozrzad bo kupilem go nie dawno i nie wiem co bylo robione a co nie duzo jest roboty zeby wymienic szklanki trzeba sciagnac walek i cos jeszcze czy sa jakos numerowane szklanki na ssacy i na wydech ????

acha i czy sa jakies fabryczne znaki na rozrzadzie wiem ze w jakims aucie byly znaki tez na koale zamachowym czy w moim tez tak bedzie czy lepiej zrobic swoje znaki

: sob mar 01, 2008 00:42
autor: Kisiel
grabiec pisze:acha i czy sa jakies fabryczne znaki na rozrzadzie wiem ze w jakims aucie byly znaki tez na koale zamachowym czy w moim tez tak bedzie czy lepiej zrobic swoje znaki
sa znaki :dol:

Obrazek
grabiec pisze:czy sa jakos numerowane szklanki na ssacy i na wydech ????
wszytskie 8 sa identyczne

: sob mar 01, 2008 18:53
autor: Krzycho82
Kolego a ile Tobie pali ten Golfik na 100Km? :chytry: Pytam bo mialem ten sam problem i tez troche rzeczy wymienilem no i spalanie spadlo, z tym ze mam wzmacniacz podjaczony do bateryjki i wiecznie cos tam w tle buczy,.. pzdr
(moj siorbie 7,6l na 100km -tryb mieszany)

: ndz mar 02, 2008 01:28
autor: grabiec
siema panowie wlasnie wrocilem od dziewczyny i ONA co sie nic nie zna wypatrzyla ze jednak iskra nie przeskakuje w kopulce choc tego tez nie jestem pewien a kolo cewki zaplonowej widac jak przebija tylko nie wiem co moze byc przyczyna kable czy cewka :/ i to jest ten bul jak to cewka to jaki koszt miej wiecej

czy wymienic na poczatek kable kopulke swiece palca i potem patrzec (w sumie to i tak pasuje bo nie wiadomo ile na tym przejechane)
Krzycho82 pisze:Kolego a ile Tobie pali ten Golfik na 100Km? :chytry: Pytam bo mialem ten sam problem i tez troche rzeczy wymienilem no i spalanie spadlo, z tym ze mam wzmacniacz podjaczony do bateryjki i wiecznie cos tam w tle buczy,.. pzdr
(moj siorbie 7,6l na 100km -tryb mieszany)
no tego to nie wiem bo na razie nie moge z nim ladu dojsc przerywa szarpie dusi itp ale jak sprawdze to napisze:]



milej nocy :green_fuck:

: ndz mar 02, 2008 02:13
autor: haps
na poczatek to zdejmij obudowe filtra zatkaj rure i jak auto nie zgasnie to szukaj miejsca gdzie lyka lewe powietrze, a jak zgasnie i nie bedzie sie wzbudzal do zycie to z powietrzem jest ok,aczkolwiek ta uszczelke zawsze warto wymienic bo koszt nie duzy, a przy, a przy duzym cisnieniu moga pojawiac sie przedmuchy, np w czasie ostrzejszego gazowania, co do iksry to odpal go w nocy, macha w gore i jak bedzie swiecic to zmieniaj, aczkolwiek z tej calej elektryki najdrozsze sa kable ok 100zl, cala reszta to juz mniejsze pieniadze, a ile to nie wiem, polukaj na allegro to bedziesz mial jako takie rozeznanie..