Zwiekszenie mocy silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
koniu03
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 10:27
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Zwiekszenie mocy silnika

Post autor: koniu03 » śr lut 27, 2008 18:04

witam VWmaniakow chcialbym sie dowiedziec jak moge zwiekszyc moc swojego silnika, aby mial lepsze odejscie na niskich biegach oraz obrotach
posiadam silnik 2,0 oznaczenie 2E (seryjny)

Slyszalem ze mozna odchudzic kolo zamachowe, zwiekszyc wtryski i zmienic dolot, wylot na 4-2-1 itp.
prosze was o opinie na w/w temat oraz o wlasne propozycje

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr lut 27, 2008 18:06 przez koniu03, łącznie zmieniany 2 razy.


Sponsorzy:
"Moto Centrum" Kutno, ul. Teatralna 1 - czesci do wszystkich aut, akcesoria
"Klimatyzacje - Wulkanizacja" Kutno, ul. Cmentarna 11 - serwis, naprawa
"www.hotrodkutno.pl" - budowa replik, projektowanie, renowacja

Awatar użytkownika
cegla66
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr lis 08, 2006 11:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: cegla66 » czw lut 28, 2008 10:46

z tanszych rzeczy zmiana wałka rozrzadu, polerka kolektorow, zmiana kolektora wylotowego na 4-2-1


Zbieram na Passata B5 TDI.Kiedy zbiore nie wiadomo.Zainteresowanych sponsoringiem zapraszam na priv xD
OBNIŻENIU ZAWIECHA MÓWIE STANOWCZE NIE!

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw lut 28, 2008 11:18




Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Re: Zwiekszenie mocy silnika

Post autor: ppoll27 » czw lut 28, 2008 12:38

koniu03 pisze:witam VWmaniakow chcialbym sie dowiedziec jak moge zwiekszyc moc swojego silnika, aby mial lepsze odejscie na niskich biegach oraz obrotach
posiadam silnik 2,0 oznaczenie 2E (seryjny)

Slyszalem ze mozna odchudzic kolo zamachowe, zwiekszyc wtryski i zmienic dolot, wylot na 4-2-1 itp.
prosze was o opinie na w/w temat oraz o wlasne propozycje

pozdrawiam
moim zdaniem powinneś zacząć od początku - czyli od pomiaru na hamowni tego co masz teraz - określisz sobie realny punkt wyjścia i sprawdzisz czy pod maską wogóle jest to 115 KM ... :grin:
a potem lepsze odejście na niskich biegach i wysokich obrotach ? czy odejście na niskich obrotach ?
bo to dwie różne rzeczy - w pierwszym przypadku chodzi o moc maksymalną i tu może pomóc dolot, wydech, odchudzone koło i wałek, a w drugim o maksymalny moment i tu np. odchudzanie koła chyba nie jest wskazane ...
zależy pod "co" przygotowujesz auto ... :smoke:
polecam lekture m.in:
http://www.chojnacki.com.pl/filozofia.php


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 279 gości