Strona 1 z 2

JAK ROZPOZNAC SILNIK [MK2]

: czw maja 26, 2005 21:46
autor: guti
PATRZAC NA LEZACE SILNIKI 1,6 I 1,8 MK 2( OBYDWA BENZYNIAKI OCZYWISCIE) BEZ ZBEDNEGO BADZIEWIA (GOLE SILNIKI) JAK POZNAC KTORY JEST KTORY??? JAKIE SA ROZNICE WIDOCZNE GOLYM OKIEM???CZY JEST COS SZCZEGOLNEGO W POSZCZEGOLNYM SILNIKU CO GO WYROZNIA? TYLKO PROSZE BEZ TAKICH GLUPOT ZE TLOK JEST SZERSZY BO TO NIE PRAWDA TAK MARGINESIE NIE JEST!!! MNIE CHODZI O WYGLAD ZEWNETRZNY I TYLKO ZEWNETRZNY, DZIEKUJE I POZDRAWIAM.

: pt maja 27, 2005 08:40
autor: Pieniu
Moim zdanie bardzo łatwo:) chociaż nei jestem mechanikiem:) w 1.8 puszka z filtrem nie jest nad silnikiem a z lewej strony:) NAWET nie chce tego okreslac bo to jest głupie pytanie i tyle

: pt maja 27, 2005 10:48
autor: guti
a nie pomyslales ze moge zalozyc chwyt do 1,6 taki jak jest w 1,8?? i bedzie tak samo wygladac nie??
mnie chodzi o sam silnik zewnatrz!!!! czyli dla ulatwienia glowica+blok i masz zlozone dwa silniki nawet bez dolotow i wydechow jakie sa roznice widoczne golym okiem, powiedzmy ze koles mi wciska silnik i mowi ze 1.8 a nie 1,6?? i co??jak sprawdzic?????!!!!!!!!!!!! TAK TRUDNO??? Pieniu dzieki, az mi glupio ze tez jezdze po tym miescie co Ty.NIe jestem godzien z moja inteligencja. :chytry:

: pt maja 27, 2005 10:57
autor: kesier
na tylnej czesci silnika na bloku jest odlew wielkości kilku centymetrów z pojemnoscia.silniki wizualnie sa takie same

: pt maja 27, 2005 11:15
autor: Kapibara
no to bierzesz drukujesz sobi8e liste kodow silikow mkI , II, i III i sprawdzasz kod czy sie wzystko zgadza. jak widac ze jest cos z numerem majstrowane to sie przestajesz interesowac silnikiem

: pt maja 27, 2005 11:21
autor: guti
kesier pisze:na tylnej czesci silnika na bloku jest odlew wielkości kilku centymetrów z pojemnoscia.silniki wizualnie sa takie same
akurat na moim silniku a wlasciwie na dwoch jest taki sam odlew 1,8 a jeden jest na pewno 1.6 bho go wyjalem z auta i chce zalozyc 1.8 i sie pytam czy mozna go poznac na sam rzut oka.jakies rurki czy cos .

: pt maja 27, 2005 11:30
autor: kesier
skoro sam masz taki przypadek ze na obu masz 1,8 a twierdzisz ze jeden to 1,6(coprawda dziwne) to samo to wyklucza rozpoznanie tego na oko. pozostaja tylko nr silnika ale jak masz tak jak piszesz to nr tez pewnie byly kombinowane w takim przypadku nie mam pojecia jak Ci pomoc.pozdro

: pt maja 27, 2005 11:45
autor: guti
jestem pewien co pisze, numery nie byly kombinowane bo golf z tym silnikiem 1,6 jest z niemiec i w briefie jest napisane ze ma 1,6! a watpie zeby bylo cos kombinowane w niemczech z nim bo kupiony od dziadziusia, na bloku ma odlew 1.8. Obok lezy silnik 1.8 i nie wiem jak go rozpoznac na zwnatrz nie rozbierajac go. Gdzie sa te kody silnika?Jak je porownac?? Jak je czytac??

: pt maja 27, 2005 12:15
autor: Kapibara
hehee numeru silnika zczytac nei mozesz??? no pierwsze 2 litery to jest kod i sa tabele z kodami hmm na www.vwgolf.pl w poradachy chyba i tam pisze.

: pt maja 27, 2005 14:16
autor: guti
ok thx

: pt maja 27, 2005 14:24
autor: TAZ
Napisze tak. Na początku miałem 1,3. Potem ten sam nr silnika, a pod maską 1,5. Ludzie się przyzwyczaili, ale teraz mam już trzeci 1,8. Nikt nie wie o co chodzi i nic nie widać. Pisz od razu że chcesz przebić silnik. Jak zrobisz to umiejętnie to nikt nic ci nie zrobi. A jak ci udowodnią, że przebijany, a nie udowodnią z czego to po trzech tygodniach fura wraca do ciebie z adnotacją, że przekuty i już. Dodam jeszcze, że taką furą za granice nie wyjedziesz bo możesz wrócić niby tą samą ale świerzszą.

: pt maja 27, 2005 14:42
autor: Kapibara
hehehehe dobre dobre, w sumei troche smieszny post:-)

: pt maja 27, 2005 15:05
autor: TAZ
Ale prawdziwy.

: pt maja 27, 2005 19:05
autor: pw524
Jak nic nie było kombinowane to po oznaczeniu literowym silnika , nie ma pewniejszego sposobu.