Strona 1 z 1

Obroty

: ndz lut 24, 2008 11:26
autor: Mario Mario
2,0 115 KM City - USA. Na zimnym silniku po lekkim dodaniu gzu wchodzi na wyższe obroty i spada powoli. Dzieje się tak dopóki się nie nagrzeje, później wszystko ok. Jechać na zimnym też się nie da bo trzeba utrzymywać wysokie obroty. Przy ruszniu na malych obr. gaśnie. Jak się nagrzeje wszystko cacy. Obrazek

: ndz lut 24, 2008 12:16
autor: Kisiel
Mario Mario, zaczalbym od sprawdzenia czujnika temperatury

: ndz lut 24, 2008 17:03
autor: bartsquad
musisz jechać na komputer do serwisu tam jak ci go podłączą to wszystko będzie wiadomo co mu dolega pozdro. :chytry:

: ndz lut 24, 2008 17:42
autor: Kisiel
bartsquad pisze:musisz jechać na komputer do serwisu
taka usluga jest zaje**ście droga, lepiej poszukac kogos z VAGiem ale najpierw radze sprawdzic czujnik temperatury

: ndz lut 24, 2008 18:09
autor: bartsquad
no co ty ja byłem u elektryka i zapłaciłem 20 zł . ale biorą po 40 zł tak to nie masz co szukać i krakać b mechanik wymieni i też kase weżmnie

: ndz lut 24, 2008 18:34
autor: Kisiel
bartsquad pisze:no co ty ja byłem u elektryka i zapłaciłem 20 zł . ale biorą po 40 zł tak to nie masz co szukać i krakać b mechanik wymieni i też kase weżmnie
elektryk tak ale wczesniej pisales o serwiesie a serwis wlasnie duzo za takie cos wezmie

: ndz lut 24, 2008 19:15
autor: Paweł Marek
w tym silniczku się nie obejdzie bez VAGA, wtrysk ma inna konstrukcję, niema przepływomierza jest czujnik MAF, jest recyrkulacja. Gdybać sobie można bez końca, najgorzej jest wtedy kiedy VAG nic nie pokaże, ale od czegoś trzeba zacząć.

: wt lut 26, 2008 18:04
autor: Mario Mario
Dziekuję wszystkim za podpowiedzi.

: śr lut 27, 2008 18:03
autor: bartsquad
spoko :chytry:

: pt lip 11, 2008 14:43
autor: Mario Mario
Późno ale dopiszę. Ostatnio mój golfik kilka razy szarpąl więc przez tydzień na forum przeczytalem wszystko okazalo sie, ze to chyba przeplywka. No to ja madry mechanik dawaj przeczyscić i tak przeczyścilem, ze skopalem przeplywomierz. Dzisiaj kupilem zamiennik ale nowy na gwarancji zalożylem i miodzio. Obroty równe i po odpaleniu i lekkim dotknięciu pedalu gazu obroty wzrastaja tylko tyle ile nacisne pedal. Po wymianie przeplywki samochód jak po tuningu jakby z 20 kucyków dostal. Wszystko super. Dziękuje i pozdrawiam.

: pt lip 11, 2008 21:10
autor: nerlst
Wydaje mi się, że wszystkie silniki mają przepływomierz... ogólnie ujmując zadaniem przepływomierza jest zmierzyć ilość powietrza, a w jaki sposób to robią czy za pomocą klapki, ciśnienie czy fal ultradźwiękowych to już zależy od budowy przepływomierza. Przyczyn takiej pracy silnika może być wiele, uszkodzony przepływomierz, czujnik temp to bym najpierw sprawdził.


pzdr

: pt lip 11, 2008 22:34
autor: Mario Mario
Przejrzę jeszcze krokowy tak profilaktycznie ale będę chyba robil to z chirurgiczną dokladnością aby tego nie skopać jak przeplywki. A swoją droga to tak jak pisalem golfik śmiga aż milo i powodem pierwszych usterek opisanych w tym wątku na poczatku byla wlaśnie przeplywka, wymienilem i wszystko supcio.