Jaka skrzynia byla w silnikach PN?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jaka skrzynia byla w silnikach PN?
Jaka skrzynia byla w silnikach PN?
Moja gwizdze na dwójce, biegi wyskakują i dwojka czasami zgrzytnie przy wrzucaniu.
Mysle o wymianie skrzyni, za jaką sie rozglądac by pasowala? Dobrze by miala 5-tkę.
Moja gwizdze na dwójce, biegi wyskakują i dwojka czasami zgrzytnie przy wrzucaniu.
Mysle o wymianie skrzyni, za jaką sie rozglądac by pasowala? Dobrze by miala 5-tkę.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Skąd takie przekonanie. Przecież 4T ma takie same przełożenia jak 4S, jedynie biegt jałowy ma inaczej przełożony, ale to szczegół.SiwyVW pisze:Tak 4T podejdzie do PN tylko jest tak jak koledzy piszą dłuższa. Moim zdaniem 4S jest idealna do naszych silników
http://vwgolf.pl/skrzynie.html
[ Dodano: 24 Lut 2008 13:35 ]
Silniki PN i RF różnią się jedynie zastosowanym układem paliowowymSiwyVW pisze:4T wejdzie do PN-ki bez problemow i jakis przeróbek?
(gaźnikami). Więc myśle że nie będzie tutaj problemów. Ja mam 4T.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
No ktos tak nazwał (przełozenie biegu wstecznego). Co cie dziwi. Przejrzyj mojego linka, a nie piszesz takie pierdy. Wiadomo o co chodzi.toffic pisze:Jaki "bieg jałowy"?? Posłuchaj
No dobrze mówi, ja nie pisze że 4S nie bedzie dobra, ale ja tez dobrze doradzam.toffic pisze:Bo dobrze mówi
To prawie identyczne skrzynie więc po co sie tutaj wiele rozpisywac. Wszystko masz na załączonym linku.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Dokładnie - 4T jest "dłuższa" - ma inne przełożenie przekładni głównej - żeby świadomie wybrać najlepiej zrobić sobie zestawienie : wykres prędkości na poszczególnych biegachSiwyVW pisze:Tak 4T podejdzie do PN tylko jest tak jak koledzy piszą dłuższa. Moim zdaniem 4S jest idealna do naszych silników
dla 4S na każdym biegu będzie się "szybciej" kończyć tzn dla zadanych obrotów prędkość uzyskana na 4S będzie niższa niż 4T - autko teoretycznie będzie szybciej przyspieszać ale z drugiej strony przy zadanej prędkości obroty silnika dla 4T będą ciut niższe niż dla 4S więc teoretycznie będzie ciszej no i zużycie paliwa powinno być niższe ... jak mnie spingujesz wieczorem to odgrzebie exela gdize sobie wrzucisz przelozenia i bedziesz mial roznice ...
TDPower
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
No to pokaz mi to, ja pokazałem na linku. Tewraz twoja kolej.ppoll27 pisze:Dokładnie - 4T jest "dłuższa" - ma inne przełożenie przekładni głównej
A co używasz wstecznego do jazdy, bo ja tylko nim cofam. Róznica tkwi tylko w przełożeniu wstecznego.toffic pisze:Prawie robi wielką różnice
Skończmy te negocjacje , nie wiem po co kłócić się o pierdy, tutaj mamy sie wypwoiadac a nie mądrzyć.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 122 gości