Strona 1 z 1

VW GOLF II 1,6 DIESEL

: śr maja 25, 2005 23:42
autor: WRHZ
Witam mam takie pytanko w sprawie motoru w moim mkII nie ukrywam ma na blacie ponad 200tys nakulane i na te 1000km wciaga ok 0,2 litra oleju wiec nie jest az tak tragicznie. Jak mu wciskam na oboty no to z tylu nieco przydymia czasem mocnie czasem slabiej. Wiec do rzeczy jaki koszt wymiany uszczelniaczy jaki koszt wymiany pierscieni i co wogole byscie radzili zrobic i jak to wyglada od strony techniczej co jeszcze pojdzie uszczelka jaks do wymiany itp.. Prosze o konkretne odpowiedzie a nie w stylu 1 zdania Pozdrawiam all :pub:

: czw maja 26, 2005 02:16
autor: Krzylu
człowieku czym ty sie martwisz
kupilem niedawno JP i mial on cala dokumentacje jaka dostał jakis dziadek jak go z salonu kupowal i jets tam taka ksiazka gdzie jest napisane ile max moze brac oleju silnik VW
i dotyczy to wszystkich silnikow czy to diesal czy benzyn i ta max norma wynosi 1.5L na 1000km
chcesz to ci fotke wkleje jutro albo w piatek jak niewiezysz ze tak jets tam napisane
nie zawracaj sobie głowy takimi sprawami
a ze ci zadymi to nie jest zalezne od uszczelniaczy i pierscieni
tylko od ropy lub wtryskiwaczy
moze czas wymienic podkladki we wtryskach
one kosztuja grosze a efekt ich wymiany jest spory bo wtryskj ma wieksze cisnienie i lepiej dozuje paliwo do cylindra
jak juz chcesz wiedziec to koszt uszczelniaczy jest nastepujacy:
2-2.5zł za sztuke
pierscienie 150-180zł dobrej firmy
uszczelka 80zł

Diesel.

: czw maja 26, 2005 09:27
autor: Andrzej1
Witam.
Zużycie oleju nie jest jeszcze złe.Można jeżdzić.Ale z tego co piszesz to mogą lać wtryski.W warsztacie fachowiec sprawdzi ciśnienie pompy wtryskowe.Na pompie może również zmniejszyć lub zwiększyć dawkę wtrysku.Następna rzecz to kontrola wtrysków.Trzeba sprawdzić przy jakim ciśnieniu wtrysk się otwiera.Lata pracy powodują że wtryski otwierają się przy coraz niższym ciśnieniu.Wtedy to paliwo nie jest rozpylone lecz leje się a to się bardzo trudno pali ,nie wszystko się spala i
kopci.To się reguluje,we wtrysku jest sprężyna i śruba do tego.Jest jeszcze jedna sprawa.To kąt wtrysku .Z przytkanej końcówki wrtysku paliwo nie jest kierowane tam gdzie należy.To też się rozbiera i czyści.Póki iglica i gniazdo nie jest wyrobione duża inwestycja nie będzie konieczna.W Gliwicach po targach z fachowcem można to mieć zrobione za
80 -100 zł.Za UNO 1300D zapłaciłem 80zł.Trwało 1,5godz.I mogłem być
przy tym.Pozdrawiam.Andrzej

: czw maja 26, 2005 10:24
autor: WRHZ
dzieki za wszelkei info to moze jednak kukne na wtryski bo to najszybciej i najtaniej mozna zrobic z tego co sie orientuje . P.S. Krzylu nie przesadzajmy 1,5 litra jakby mi silnik pochlanial oleju to dziekiza taka jazde ma ksiaze napraw mkII i tam jest do 1 litra ale jak przekracza 0,5 tojuz powoli silnik do remontu a ja nie narzekam tylko chcialbym zniwelowac zadymianie czasem bo to nie milo wyglada :) :pub:

: czw maja 26, 2005 11:00
autor: endriu
te 1,5l/100km to prawda-tak podaje vw-audi.jest to oczywiście przegięcie,ale firma tak się asekuruje od ew.reklamacji.ciebie czeka wizyta u pompiarza,kontrola wtrysków,przy okazji pomiar ciśnienia sprężania,ustawienie kąta wtrysku czujnikiem,można też sprawdzić ciśnienie pompy na wyjściu.jeśli chodzi o końcówki wtrysków to nie daj się namówić na regenerację tylko na nowe,wtedy masz spokój na nast.100kkm.

: pt maja 27, 2005 09:49
autor: DIESEL
czym ty się przejmujesz0.2 l oleju na 1000km! mój ma na blacie 312tkm i bierze ok. 1l oleju, albo że diesel kopci? nowe dci, tdi kopcą a co dopiero w stary klekot! jak mu przyłożysz to musi puścić farbe, ja ci to przeszkadza zawsze można kupić auto na benzyne i założyć gaz :bajer: