Czym się różnią pompy wspomagania w mk3??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czym się różnią pompy wspomagania w mk3??
Mam pytanko, podobno są dwa rodzaje pomp wspomagania kierownicy w mk3, czym one się różnią od siebie??? Musze wymienić w moim golfie pompę bo cholera padła.
Dzięki za każdą odpowiedź.
Pozdrowienia
Dzięki za każdą odpowiedź.
Pozdrowienia
Re: Czym się różnią pompy wspomagania w mk3??
wydaje mi sie ze sa dwa rodzaje, tak jak przekladni kierowniczej,tomom pisze:Mam pytanko, podobno są dwa rodzaje pomp wspomagania kierownicy w mk3, czym one się różnią od siebie??? Musze wymienić w moim golfie pompę bo cholera padła.
Dzięki za każdą odpowiedź.
Pozdrowienia
amarykańska i niemiecka... porblem moze byc w tym iz zebetka pompy nie bedze pasowala do przekladni. Dowiedz sie albo sprawdz sam jaką masz przekladnie [nie wiem jak] albo podjedz na jaks stacje diagnastyczan powinni ci poedziec.
Re: Czym się różnią pompy wspomagania w mk3??
Najlepiej spisz z niej nr i kuip zamiennik.tomom pisze:Mam pytanko, podobno są dwa rodzaje pomp wspomagania kierownicy w mk3, czym one się różnią od siebie??? Musze wymienić w moim golfie pompę bo cholera padła.
Dzięki za każdą odpowiedź.
Pozdrowienia
dYZIO (nick: borbet)
[color=green][i]A ja jeżdżę na gazie...[/i][/color]
[color=green][i]A ja jeżdżę na gazie...[/i][/color]
główne różnice to mocowanie koła pasowego (inna piasta w pompie) i kierunki wyjść węży z pompy.
najlepiej jak radzi borbet spisać numer i kupić zamiennik.
Niestety w sklepie wołają od prawie 500 do 1500pln za nową i chcą widzieć starą albo numery.
na allegro widziałem za 200 i gość miał 2 rodzaje lub używka na szrocie ale możesz kupić taką jak masz
najlepiej jak radzi borbet spisać numer i kupić zamiennik.
Niestety w sklepie wołają od prawie 500 do 1500pln za nową i chcą widzieć starą albo numery.
na allegro widziałem za 200 i gość miał 2 rodzaje lub używka na szrocie ale możesz kupić taką jak masz
Nowa japońska (zamiennik) to 220-250PLN.wojteks pisze:główne różnice to mocowanie koła pasowego (inna piasta w pompie) i kierunki wyjść węży z pompy.
najlepiej jak radzi borbet spisać numer i kupić zamiennik.
Niestety w sklepie wołają od prawie 500 do 1500pln za nową i chcą widzieć starą albo numery.
na allegro widziałem za 200 i gość miał 2 rodzaje lub używka na szrocie ale możesz kupić taką jak masz
W sumie to warto spróbować ją zregenerować, ale nie znam kosztu takiej operacji.
dYZIO (nick: borbet)
[color=green][i]A ja jeżdżę na gazie...[/i][/color]
[color=green][i]A ja jeżdżę na gazie...[/i][/color]
Ja kupiłem na allegro http://www.allegro.pl/show_item.php?item=49139225 zamontowałem i jak narazie śmiga
Ktoś kiedyś tu na forum wspomniał o regeneracji takiej pompy,że wymiania się łożysko i ma grać.Więc ja rozebrałem starą pompę od mojego auta i co zobaczyłem? faktycznie zużyło się tylko łożysko,wymieniłem je (koszt łożyska 5,70 pln)poskladałem wszystko i jest ok.Wg.mnie część pompująca praktycznie nie ma prawa sie zużyć,trzeba tylko sprawdzic stan uszczelniacza,jest taki między łożyskiem a pompą właściwa czy jak to nazwać.Dwie godz roboty ale dobrze bylo by miec ściągacz i prase do wciskania lożysk,ja sobie poradziłem w dużym imadle
Dałem swoja pompę bratu, i wymienił mi łożysko i uszczelniacze. Tylko mam pytanie. Teraz koło to, które napędza pompę chodzi troszkę ciężko, tzn. nie da się nim zakręcić i puścić tak żeby jeszcze samo się kręciło, czy tak ma być, czy coś jest nie tak poskładane. Łożysko jest nowiutkie, bardzo dobre, uszczelniacze nowe, pompa nie cieknie, sprawdzona pod ciśnieniem.
Kto zna odpowiedź to niech ją zapoda. Jeszcze nie założyłem tej pompy do siebie, więc można jeszcze coś ewentualnie poprawić.
dzieki
Kto zna odpowiedź to niech ją zapoda. Jeszcze nie założyłem tej pompy do siebie, więc można jeszcze coś ewentualnie poprawić.
dzieki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 167 gości