Strona 1 z 1

problem strzela ogień z wydechu na PB po dociąganiu biegów..

: czw lut 21, 2008 19:05
autor: ThomasGTI16V
j.w wymieniłem już pompe i nie kiedy jest tak ze strzela ogień<marchewa> z wydechu dodam nie mam katalizatora wspawana rółka przelotowa podpinany pod vag był jedynie co to sonda nie działa:/ ale żeby ogień buchał ??? na LPG tego nie ma wie ktoś co może być przyczyną ogólnie silnik jest po remoncie ???? dzięki za pomoc jakąkolwiek pzdr :pub:

: czw lut 21, 2008 19:08
autor: evolution
podlewa go .. standard bez kata i ze zjeb**ana sonda....

: czw lut 21, 2008 19:11
autor: prezesik25
ThomasGTI16V pisze:ale żeby ogień buchał ???
też bym tak chciał :helm:

: pt lut 22, 2008 01:32
autor: grandi
Zbyt bogata mieszanka , albo za dużo w porównaniu do powietrza i niespalone resztki zapalają się w wydechu

: pt lut 22, 2008 12:34
autor: cegla66
albo zle ustawiony kąt wyprzedzenia zapłonu

: pt lut 22, 2008 14:42
autor: Kisiel
ThomasGTI16V, jak najszybciej to trzeba zrobic, bo kanaly wydechowe i Ci sie popalą, wymien najpierw jak najszybciej ta sonde

cegla66, nie wiem dokladnie jak jest w Digifancie, ale np u mnie w ABS'ie (u Ciebie z reszta tez) w Mono Motronicu nie ma mozliwosci regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu, jest on ustawiany automatycznie przez ECU na podstawie info z TPSu, czujnika temperatury plynu i czujnika halla.

ThomasGTI16V, zacznij od sondy tak jak pisalem, jak nie pomoze trzeba bedzie kombinowac z wtryskiem (moze juz sie leje z niego i zle dawkuje paliwo), ewentualnie walniety jest ECU (co jest mniej prawdopodobne)

: pt lut 22, 2008 15:11
autor: cegla66
kisiel nie będę sie kłocil bo najprawdopodbniej masz racje ale w takim razie co zmieniam kręcąc kopułką? myslalem ze wlasnie kąt wyprzedzenia bo silnik bardzo reaguje na ta regulacje. sorki za OT ale ciekaw jestem.

: pt lut 22, 2008 15:33
autor: Paweł Marek
Kisiel pisze: w Mono Motronicu nie ma mozliwosci regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu
nieprawda, akurat w monotronicu się reguluje, podobnie jak w Digifancie z 2E, ale już w ABF się nie da kręcąc aparatem
ThomasGTI16V, brak kata, i bogata mieszanka z powodu najpewniej padniętej sondy. Ale w grę wchodzi jeszcze uwalony regulator ciśnienia benyi sporo innych rzeczy

: pt lut 22, 2008 16:53
autor: Kisiel
Paweł Marek pisze:
Kisiel pisze: w Mono Motronicu nie ma mozliwosci regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu
nieprawda, akurat w monotronicu się reguluje, podobnie jak w Digifancie z 2E, ale już w ABF się nie da kręcąc aparatem
nie chce sie klocic, ale pamietam ze gdzies czytalem ze w mono motronicu sie nie reguluje
jak zaraz znajde to wkleje linka

[ Dodano: 22 Lut 2008 16:12 ]
http://www.imc.pcz.czest.pl/imtits/dydmsss.html

: sob lut 23, 2008 12:26
autor: evolution
ruszenie w monomotronic aparatu zmienia kat zaplonu.. w samym motronic juz nie bo czujnik jest do kola 60-2 przewaznie a w aparacie jest tylko sygnal synchronizujacy do okreslenia 1 cyl..