
problem strzela ogień z wydechu na PB po dociąganiu biegów..
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 239
- Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
- Lokalizacja: SBI
- Kontakt:
problem strzela ogień z wydechu na PB po dociąganiu biegów..
j.w wymieniłem już pompe i nie kiedy jest tak ze strzela ogień<marchewa> z wydechu dodam nie mam katalizatora wspawana rółka przelotowa podpinany pod vag był jedynie co to sonda nie działa:/ ale żeby ogień buchał ??? na LPG tego nie ma wie ktoś co może być przyczyną ogólnie silnik jest po remoncie ???? dzięki za pomoc jakąkolwiek pzdr 

Ostatnio zmieniony czw lut 21, 2008 19:08 przez ThomasGTI16V, łącznie zmieniany 2 razy.
Mój gofer z piekła rodem:]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104155
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104155
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
podlewa go .. standard bez kata i ze zjeb**ana sonda....
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Zbyt bogata mieszanka , albo za dużo w porównaniu do powietrza i niespalone resztki zapalają się w wydechu
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
ThomasGTI16V, jak najszybciej to trzeba zrobic, bo kanaly wydechowe i Ci sie popalą, wymien najpierw jak najszybciej ta sonde
cegla66, nie wiem dokladnie jak jest w Digifancie, ale np u mnie w ABS'ie (u Ciebie z reszta tez) w Mono Motronicu nie ma mozliwosci regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu, jest on ustawiany automatycznie przez ECU na podstawie info z TPSu, czujnika temperatury plynu i czujnika halla.
ThomasGTI16V, zacznij od sondy tak jak pisalem, jak nie pomoze trzeba bedzie kombinowac z wtryskiem (moze juz sie leje z niego i zle dawkuje paliwo), ewentualnie walniety jest ECU (co jest mniej prawdopodobne)
cegla66, nie wiem dokladnie jak jest w Digifancie, ale np u mnie w ABS'ie (u Ciebie z reszta tez) w Mono Motronicu nie ma mozliwosci regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu, jest on ustawiany automatycznie przez ECU na podstawie info z TPSu, czujnika temperatury plynu i czujnika halla.
ThomasGTI16V, zacznij od sondy tak jak pisalem, jak nie pomoze trzeba bedzie kombinowac z wtryskiem (moze juz sie leje z niego i zle dawkuje paliwo), ewentualnie walniety jest ECU (co jest mniej prawdopodobne)
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
kisiel nie będę sie kłocil bo najprawdopodbniej masz racje ale w takim razie co zmieniam kręcąc kopułką? myslalem ze wlasnie kąt wyprzedzenia bo silnik bardzo reaguje na ta regulacje. sorki za OT ale ciekaw jestem.
Zbieram na Passata B5 TDI.Kiedy zbiore nie wiadomo.Zainteresowanych sponsoringiem zapraszam na priv xD
OBNIŻENIU ZAWIECHA MÓWIE STANOWCZE NIE!
OBNIŻENIU ZAWIECHA MÓWIE STANOWCZE NIE!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
nieprawda, akurat w monotronicu się reguluje, podobnie jak w Digifancie z 2E, ale już w ABF się nie da kręcąc aparatemKisiel pisze: w Mono Motronicu nie ma mozliwosci regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu
ThomasGTI16V, brak kata, i bogata mieszanka z powodu najpewniej padniętej sondy. Ale w grę wchodzi jeszcze uwalony regulator ciśnienia benyi sporo innych rzeczy
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
nie chce sie klocic, ale pamietam ze gdzies czytalem ze w mono motronicu sie nie regulujePaweł Marek pisze:nieprawda, akurat w monotronicu się reguluje, podobnie jak w Digifancie z 2E, ale już w ABF się nie da kręcąc aparatemKisiel pisze: w Mono Motronicu nie ma mozliwosci regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu
jak zaraz znajde to wkleje linka
[ Dodano: 22 Lut 2008 16:12 ]
http://www.imc.pcz.czest.pl/imtits/dydmsss.html
Ostatnio zmieniony pt lut 22, 2008 16:56 przez Kisiel, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
ruszenie w monomotronic aparatu zmienia kat zaplonu.. w samym motronic juz nie bo czujnik jest do kola 60-2 przewaznie a w aparacie jest tylko sygnal synchronizujacy do okreslenia 1 cyl..
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości