Strona 1 z 2

Nie zapala KR

: śr lut 20, 2008 16:45
autor: Cosar 33GT
Na początku jak odpalam to tak jakby łapał a później chyba zalewa go... juz próbowałem z gazem i bez gazu i zakazdym razem taki sam efekt. Pompy paliwo podają. Na gazie tak samo nieożna go zapalić. Regulator termiczny(był sprawny, drugi tez sprawny) zmieniłem i tez nic. Iskra jest! Dodam że jak za pierwszym razem zapali(a czasem sie tak zdaza ze zapala :P ) to pozniej chodzi równiótko i kolejne zapalenia juz dosłownie na dotyk.

Co robic? Gdzie dalej szukac przyczyny?

: czw lut 21, 2008 01:44
autor: CHUDY
sprawdz mase na silniku

: czw lut 21, 2008 08:10
autor: zodiak
A wtryskiwacz rozruchowy działa przy odpalaniu i podaje paliwo?

: czw lut 21, 2008 09:47
autor: CSR_GTI
zodiak pisze: działa przy odpalaniu i podaje paliwo?
działa... paliwem to mi go aż zalewa

[ Dodano: 21 Lut 2008 08:48 ]
CHUDY pisze:sprawdz mase na silniku
sprawdzałem... wszytsko łączy. Ile dokładnie powinno być wszytskich kabelków od masy tam??

: czw lut 21, 2008 19:45
autor: Cosar 33GT
Na jesien stzrelił mi gaz w dolot i teraz kolejna porcja pytań:

Czy mogło cos zrobic z wtryskami?
Tak dziwnie wyglada ze dwa pierwsze wtryski są luźne - ruszają sie.

Czy jak wtryskiwacze by sikały a nie rozpylały mgiełki to tez by zalewało silnik przy rozruchu i by przebierał na wolnych obrotach??

: pn mar 10, 2008 21:53
autor: Alec
I jak rozwiazałes problem z zalewaniem ?? bo mam podobny zalewa mi silnik (tez KR)
podobno moge miec zatkany lub zapowietrzony powrot do baku przez co cala benzyna idzie w cylindry :/ nie wiem czy to to, juz nie mam sil, wie ktos moze co to moze byc ?

: pn mar 10, 2008 22:11
autor: CSR_GTI
Alec powiem Ci ze niewiem co to było... ale napewno niebył to rozdzielacz ani regulator trmiczny ciśnienia... Problem sam sie rozwiązał narazie. Obstawiałem jeszcze świece, zapłon i wtryskiwacze... ale jak mam w to inwestować to wole odłożyć i zakupić DIGI1

[ Dodano: 10 Mar 2008 21:16 ]
Alec pisze:zapowietrzony powrot do baku
odkręć weżyk wrotny z rozdzielacza... dmuchnij i bedziesz wiedział czy to jest to ;)

[ Dodano: 10 Mar 2008 21:17 ]
druga sprawa zalewania to źle ustawiony rozdzialcza/przepsutnica ale jak tutaj nic nikt niegrzebał to bym nieruszał.

: wt mar 11, 2008 17:26
autor: Alec
No rozdzielacz nie ruszany auto jezdzilo potem zalalem benzynki wrocilem do domu troche postal potem odpalilem stal na luzie tak z 3minutki i nagle stracil troche obrotow i zgasl...
i juz nie chce zapalic

a co do tego dmuchania to pluca czlowieka powinny spokojnie popchac paliwo do baku jezeli nie jest zapchany powrot?? jesli nie to uzyje sprezarki xddd

: wt mar 11, 2008 17:40
autor: CSR_GTI
Alec pisze:jesli nie to uzyje sprezarki
sprężarka bardzo dobre rozwiazanie... raz tak uruchomiliśmy zastaną pompe :bigok:

: wt mar 11, 2008 20:22
autor: Alec
NIe no u mnie pompa pracuje bdb tylko wali tyle paliwa ze zaraz mam zalany silnik, nawet nie kaszlnie moge krecic do woli zero oznak zycia :/ jutro zobacze ten powrot oby to bylo to :kac:

: wt mar 11, 2008 20:30
autor: CSR_GTI
świece i wtryskiwacze tez luknij przy okazji ;)

: wt mar 11, 2008 20:40
autor: Alec
świece dobre bo sprawdzlem (wczesniej mialem problemy z iskra :/ )
a wtryskiwacze latwo wychodza ? jak w 8V ??(podwazam kluczem plaskim) bo w KR to troche kolektor przeszkadza zeby latwo wyjac ma ktos jakis spos. ?

: wt mar 11, 2008 22:18
autor: zodiak
Alec pisze: a wtryskiwacze latwo wychodza ? jak w 8V ??(podwazam kluczem plaskim) bo w KR to troche kolektor przeszkadza zeby latwo wyjac ma ktos jakis spos. ?
To zależy, ja jak wymieniałem "gumki" to stare były tak twarde że musiałem się dobrze "naszarpać", jak są w miarę elastyczne to ładnie "wyskakują" przy pociągnięciu.

: wt mar 11, 2008 23:16
autor: Alec
czyli moge tak zrobic ze wyciagne wszystkie wtryski i bede krecil to zobacze czy rozpylaja chmurki albo czy leja jak glupie, jak beda laly to odkrece powrot dokrece srobe z rurka ucieta do naczynia i zobacze czy wtryski dalej leja :D tak chyba zrobie :grin:

chyba ze wtryski nie beda podawaly benz. jak je powyciagam ??