Strona 1 z 2

ściąga na prawo ale tylko w momencie jak wciskam gaz

: wt lut 19, 2008 09:24
autor: specWROC
Witam,
podpinałem się z moim pytaniem pod inne tematy ale nie uzyskałem żadnej odpowiedzi dlatego zakładam osobny temat.

Wymieniłem opony na funkiel nóweczki, sprawdziłem zbieżność i końcówki ale nie sprawdzałem tych tulejek i silentblocków, ogólnie nie sprawdzałem elementów metalowo gumowych zawieszenia

Mam taki problem, że jak z miejsca dodaje gazu i puszcze kierownice to lekko ją skręca w prawo i auto ucieka do prawej, jak podczas jazdy z wciśniętym gazem jest to samo....kiedy mocno hamuje i puszcze kierownice jest idealnie na wprost nic nie ściąga wtedy.

ZA JAKIEKOLWIEK SUGESTIE PUNKTY

: wt lut 19, 2008 09:42
autor: mateusz61125
witam, otóz miałem ten sam problem
specWROC pisze:Mam taki problem, że jak z miejsca dodaje gazu i puszcze kierownice to lekko ją skręca w prawo i auto ucieka do prawej, jak podczas jazdy z wciśniętym gazem jest to samo....kiedy mocno hamuje i puszcze kierownice jest idealnie na wprost nic nie ściąga wtedy.
Masz może luzy na kołach??
Jeżeli tak to możesz popatrzeć drażki lub sworznie wachacza (tak mi przynajmniej powiedział mechanik-o ile mmozna go tak nazwać...

: wt lut 19, 2008 12:54
autor: specWROC
mateusz61125 pisze:witam, otóz miałem ten sam problem
specWROC pisze:Mam taki problem, że jak z miejsca dodaje gazu i puszcze kierownice to lekko ją skręca w prawo i auto ucieka do prawej, jak podczas jazdy z wciśniętym gazem jest to samo....kiedy mocno hamuje i puszcze kierownice jest idealnie na wprost nic nie ściąga wtedy.
Masz może luzy na kołach??
Jeżeli tak to możesz popatrzeć drażki lub sworznie wachacza (tak mi przynajmniej powiedział mechanik-o ile mmozna go tak nazwać...
i co było u Ciebie przyczyną?

: wt lut 19, 2008 13:54
autor: gczester
na bank masz wyrobione tuleje na wahaczu skoro ściąga w prawo bardziej wyrobiony musi być lewy wahacz lepiej szybko się z tym uporaj bo zkosisz nowe opony

: wt lut 19, 2008 17:54
autor: specWROC
ile kosztuje taki komplet tulejek?odrazu robi się 2 strony?dopiero jakoś za 2 tygodnie będę mógł to zrobić, ale w tym tygodniu pojadę do znajomka na kanał i oceni mi czy to na pewno tulejki

[ Dodano: 19 Lut 2008 19:32 ]
właśnie czytałem sobie o tych tulejach i to że przy hamowaniu mnie wogóle nie ściąga nie wskazuje na uszkodzenie tulejek

: wt lut 19, 2008 20:37
autor: mateusz61125
u mnie mechanik stwierdził wymiane tulejek przedniego wahacza oraz wymiana koncówek drązkow

: wt lut 19, 2008 21:25
autor: vidget
hehehe panocki sprawdz tylna belke a raczej jej Simerbloki (jak to zrobic wez klucz do kol sprobuj dokrecac i odkrecac zobaczysz wtedy czy kolo pracuje w tyl i w przod :) pzdr :D
jesli byl by przod zciagalo by caaly czas :D:D

: wt lut 19, 2008 23:42
autor: specWROC
a może tak być że jedna półoś poprostu mocniej ciągnie?

: wt lut 19, 2008 23:47
autor: patutek
witam
mam pytanko
miałam silnik na gaźniku ale padł
zakupiłam nowy na wtrysku ale niewiem co musze do niego jeszcze nabyć aby działał elegancko
Będe wdzięczna za Pomoc

: wt cze 23, 2009 21:58
autor: specWROC
odświeżam powtarzałem zbieżność i dalej mam to samo

: wt cze 23, 2009 22:55
autor: Tomek_Dx
Wymień tylne tuleje przedniego wahacza na pełne o numerach oryginału 8N0 407 181B mogą byc firmy Lemforder. Koło a dokłanie wahacz nie będzie chodził przód-tył podczas obciążenia czyli hamowania lub przyspieszania i powinien Ci iść prosto. Jeśli to nie to to powinieneś poszukać luzów w zawieszeniu

: czw cze 25, 2009 22:43
autor: specWROC
zbieżność po wymianie trzeba ponownie ustawić?

: pt cze 26, 2009 17:57
autor: guti
specWROC pisze:a może tak być że jedna półoś poprostu mocniej ciągnie?
hehehhe , ale mnie rozbawiłes :D


co do tuleji to jezeli okaze sie ze masz j do wymiany to koszt jednj okolo 40 zł , musisz pozniej zrobic geometrie, czyli kąty i zbieznosc.

: pt cze 26, 2009 18:14
autor: ziolo115
najprawdopodobniej to bedą tuleje wachaczy :) miałem dokładnie tak samo :) a jesli chodzi o półosie to pamiętaj ze od tego mamy mechanizm róznicowy zeby załatwqiał takie sprawy czyli : zawsze ciągnie tylko jedno koło a napęd z jednego na drugie przekazywany jest za pomoca mechanizmu róznicowego :) mówimy o klasycznym napędzie na przód:) gdyby oba koła ciągneły jednoczesnie z taka sama siła to ty bys skręcił a samochód pojechał by prosto ;p po wymianie tulei nalezało by sprawdzić tez zbierznośc lub nawewt cała geometrie zawieszenia no i obserwowac oponki na wszelki wypadek :) zeby nie podarło bo szkoda...