Strona 1 z 1
Problem z układem kierowniczym
: wt lut 19, 2008 09:24
autor: mateusz61125
Podczas jazdy po nierównoiściach odchodza duże stukoty z przodu, ostatnio zakres ruchów kierownica się zwiększył tzn. musze się więcej namachać kierownica żeby wykanonać skręt (a nie mam niestety wspomagania). Ogólnie stał się bardzo mięki i niestabiny prz zakrętach.
Jeżeli już ktoś miał podobne problemy prosze o pomoc... Nie jestem mechanikiem-w tej dziedzinie jestem totalnie ciemny
: wt lut 19, 2008 10:23
autor: norman
mateusz61125, posprawdzaj koncowki drazkow czy nie maja luzu a co do tego ze jest niestabilny to moze byc wina amortyzatorow najlepiej jak bys pojechal na stacje diagnostyczna i oni konktetnie ci przeswietla auto i zaplacisz ok 20 zika
: wt lut 19, 2008 20:35
autor: mateusz61125
dobra w takim razie tak zrobie, dzieki za sugestie a tak poza tematem to nie orientyjesz sie może ile taka wymiana drązków moze kosztowac,bez czesci chodzi mi o sama robocizne
: wt lut 19, 2008 20:39
autor: coyot
ja płaciłem za wymianę 40zł
: śr lut 20, 2008 00:51
autor: norman
coyot pisze:ja płaciłem za wymianę 40zł
tylko jak sie wymienia koncowki drozkow to trzeba usrawic zbieznosc i to jest koszt ok 70 zl
: śr lut 20, 2008 19:41
autor: mateusz61125
dzieki
norman, okazał sie ze trzeba wymienic sworzen wachaczea lewy, tulejki oraz drazki, punkciki juz poszły
pozdrawiam
: śr lut 20, 2008 20:32
autor: coyot
norman pisze:coyot pisze:ja płaciłem za wymianę 40zł
tylko jak sie wymienia koncowki drozkow to trzeba usrawic zbieznosc i to jest koszt ok 70 zl
nie trzeba robić zbieżności po wymianie samych końcówek
zbieżność ustawiasz po wymianie drążka kierowniczego lub wymianie zawiasu
: śr lut 20, 2008 21:12
autor: winter06
zbieżność ustawiasz za każdym razem jak coś robisz przy przednim zawieszeniu, po wymianie sworznia, tulejek,drążków, itp.