Problem z układem kierowniczym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mateusz61125
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: śr lut 07, 2007 14:21
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Problem z układem kierowniczym

Post autor: mateusz61125 » wt lut 19, 2008 09:24

Podczas jazdy po nierównoiściach odchodza duże stukoty z przodu, ostatnio zakres ruchów kierownica się zwiększył tzn. musze się więcej namachać kierownica żeby wykanonać skręt (a nie mam niestety wspomagania). Ogólnie stał się bardzo mięki i niestabiny prz zakrętach.
Jeżeli już ktoś miał podobne problemy prosze o pomoc... Nie jestem mechanikiem-w tej dziedzinie jestem totalnie ciemny :panna:



Awatar użytkownika
norman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:22
Lokalizacja: szczecinek
Kontakt:

Post autor: norman » wt lut 19, 2008 10:23

mateusz61125, posprawdzaj koncowki drazkow czy nie maja luzu a co do tego ze jest niestabilny to moze byc wina amortyzatorow najlepiej jak bys pojechal na stacje diagnostyczna i oni konktetnie ci przeswietla auto i zaplacisz ok 20 zika



Awatar użytkownika
mateusz61125
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: śr lut 07, 2007 14:21
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: mateusz61125 » wt lut 19, 2008 20:35

dobra w takim razie tak zrobie, dzieki za sugestie a tak poza tematem to nie orientyjesz sie może ile taka wymiana drązków moze kosztowac,bez czesci chodzi mi o sama robocizne



coyot
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: śr gru 26, 2007 14:14
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: coyot » wt lut 19, 2008 20:39

ja płaciłem za wymianę 40zł


jarek

Awatar użytkownika
norman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:22
Lokalizacja: szczecinek
Kontakt:

Post autor: norman » śr lut 20, 2008 00:51

coyot pisze:ja płaciłem za wymianę 40zł

tylko jak sie wymienia koncowki drozkow to trzeba usrawic zbieznosc i to jest koszt ok 70 zl



Awatar użytkownika
mateusz61125
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: śr lut 07, 2007 14:21
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: mateusz61125 » śr lut 20, 2008 19:41

dzieki norman, okazał sie ze trzeba wymienic sworzen wachaczea lewy, tulejki oraz drazki, punkciki juz poszły :bigok:
pozdrawiam



coyot
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: śr gru 26, 2007 14:14
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: coyot » śr lut 20, 2008 20:32

norman pisze:
coyot pisze:ja płaciłem za wymianę 40zł

tylko jak sie wymienia koncowki drozkow to trzeba usrawic zbieznosc i to jest koszt ok 70 zl
nie trzeba robić zbieżności po wymianie samych końcówek :jezor:

zbieżność ustawiasz po wymianie drążka kierowniczego lub wymianie zawiasu


jarek

Awatar użytkownika
winter06
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 20:21
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: winter06 » śr lut 20, 2008 21:12

zbieżność ustawiasz za każdym razem jak coś robisz przy przednim zawieszeniu, po wymianie sworznia, tulejek,drążków, itp.


[url]http://www.piekne-wnetrze.pl[/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 288 gości