Gasnie na niskich obrotach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

chrupek2003
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:25
Lokalizacja: Gęsiniec

Gasnie na niskich obrotach

Post autor: chrupek2003 » pn lut 18, 2008 16:31

Mam golfa 2 z instalacją gazową 88 rok dopiero go kupiłem ;( moje pierwsze autko a tu problem na niskuich obrotach mi gasnie musze non stop go piłować ,nawet jak jest rozgrzany silnik ,jak nie mam nogi wcisniętej na gaz samochód gasnie ;( co to może być prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony pn lut 18, 2008 19:29 przez chrupek2003, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 18, 2008 16:36

Malo danych, podaj typ silnika i generację instalki gazowej.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

chrupek2003
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:25
Lokalizacja: Gęsiniec

Post autor: chrupek2003 » pn lut 18, 2008 16:39

to jest silnik 1.8 benzynka ale nie mam pojecia jaka to jest instalka



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 18, 2008 16:43

Kolego nic więc nie da się konkretnie pomóc. Możesz dać fotki silnika, poszukać oznaczenia lierowego w spisie silników który jest na forum. Możesz mieć wtrysk jednopunktowy lub jeden z kilku rodzajów wtrysków wielopunktowych. Musisz to wiedzieć.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

chrupek2003
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:25
Lokalizacja: Gęsiniec

Post autor: chrupek2003 » pn lut 18, 2008 16:46

jestem laikiem w tych sprawach ale powiedz a postaram się sprawdzić dane techniczne mojego wozu



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 18, 2008 16:49

napisałem co mozesz zrobić, najprościej wklej tu fotki jesli masz czym zrobić. Poza tym jak planujesz cooklwiek naprawić nie wiedząc podstawowych rzeczy o autku. Napewno szybciej załatwisz sprawę u mechanika.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » pn lut 18, 2008 16:52

To może od razu poszukaj zaufanego warsztatu bo zapiszemy się tutaj na śmierć...?


Dziki

chrupek2003
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:25
Lokalizacja: Gęsiniec

Post autor: chrupek2003 » pn lut 18, 2008 17:11

jedna fota Obrazek

[ Dodano: 18 Lut 2008 16:13 ]
druga Obrazek

[ Dodano: 18 Lut 2008 16:22 ]
Obrazek



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 18, 2008 17:24

no to masz silnik GU na gaźniku Pierburg 2E2. Masz ochotę to czytaj teksty o niedomaganiach tego gaźnika, znajdziesz goglami i szukajką na dole strony. Od razu piszę że gażnik ten jest skomplikowany i awaryjny.
Ostatnio zmieniony pn lut 18, 2008 17:25 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.



chrupek2003
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:25
Lokalizacja: Gęsiniec

Post autor: chrupek2003 » pn lut 18, 2008 17:26

Też mi ten silnik na strasznie duzych obrotach chodzi do tego ,dopiero kiedy pochodzi to troche zmiejsza obroty



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 18, 2008 17:41

na gazie czy na benie czy na obvu paliwach.Póki co z tego co widzę na fotkach masz sknocone podłączenie grzania parownika, podejrzewam że bardzo słabo grzeje. Węże od niedziałającej nagrzewnicy trzeba było zaślepić zamiast łaczyć.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

chrupek2003
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:25
Lokalizacja: Gęsiniec

Post autor: chrupek2003 » pn lut 18, 2008 17:46

Własnie na gazie i na benzynie tak mam takie ma wysokie obroty ;( nagrzewnice mam nową tylko jeszcze nie zamontowaną ;/ . w tym tygodniu bedzie wymieniany pasek rozrządu olej i filt oleju takie podstawowe rzeczy bo mam go kilka dni



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn lut 18, 2008 19:23

jak chcesz info o 2e2 to pisz na PW :bigok:


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 250 gości