Strona 1 z 1

: pn lut 18, 2008 16:29
autor: Paweł Marek
kyniuwlkp pisze:wiec co sprawdzic?
szczelność podstawy pod wtryskiem, ustawienie rozrządu i ustawienie zapłonu.

: pn lut 18, 2008 16:41
autor: qbap
niebieski czujnik temperatury to może być to... no i szczelnośc całego układu

: pn lut 18, 2008 21:55
autor: Paweł Marek
kyniuwlkp pisze:czujnik ma 2790 na ciepłym czyli ok
akurat to nie jest ok i masz uwalony jeśli dobrze zmierzyłeś.

[ Dodano: Pon Lut 18, 2008 8:58 pm ]
ma miec około 250 omów na 90 stopniach

: wt lut 19, 2008 12:47
autor: sle
kyniuwlkp pisze:a mam pytanie bo dzis załozyłem lpg no i na lpg obroty sa pomiędzy 1000 a 800 a jak przełącze na benzyne to mam 1400
bo Ci tak wyregulowali LPG, że niby OK. Nie zmienia to jednak faktu, że LPG powinniśmy zakładać jak na benzynie wszystko jest sprawne. Doprowadź PB do ładu, wymień co co drażliwe przy LPG jeśli trzeba, a na koniec jeszcze raz regulacja.
kyniuwlkp pisze:bo lpg mam na srube i czy np sonda ma cos wspolnego ze spalaniem lpg??
Jak masz tylko śrubę czyli pierwszą generację to sonda nie ma wpływu na LPG. W innych przypadkach ma.