centralny zamek
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
centralny zamek
hello prosze mi powiedziec jak zrobic sobie otwieranie na pilota centralnego czy jako amator uda mi sie to zrobic czy zapłacic drożej i pojechac do specjalistów lubie sam cos dłubac i dlatego prosze o opinie pozdrawiam
Centralny zamek.
Witam.
Zakładam że masz centralny zamek pneumatyczny.
Najtańszy sterownik z pilotem na giełdzie kosztuje 90 zł.Jeśli się troche znasz na elektryce sam to zrobisz w jedno popołudnie.Trochę dłubaniny z tapicerką przednich lewych drzwi.Pozdrawiam.
Andrzej.
Zakładam że masz centralny zamek pneumatyczny.
Najtańszy sterownik z pilotem na giełdzie kosztuje 90 zł.Jeśli się troche znasz na elektryce sam to zrobisz w jedno popołudnie.Trochę dłubaniny z tapicerką przednich lewych drzwi.Pozdrawiam.
Andrzej.
w progu po lewej stronie z drzwi wychodzą cieńkie pszewody trzeba tam szukać prawdopodobnie czarny z czerwonym paskiem jak są otwarte to tam jest + a jak zamknięte to minus. Ale ostszegam z podłączaniem sterownika możesz mieć mały problem bo potszebne ci będą jeszcze pszekażniki. Jak masz alarm to wystarczą 2 pszekażniki i podłączasz pod wyj alarmu na tych wyjściach(a są 2) pojawia sie masa
Troszkę niedokładnie tak.
Są dwa kaballki w wiązce drzwi kierowcy albo pasażera (szary i zielony o ile dobrze pamiętem). Jeden steruje otwieraniem, drugi zamykaniem CZ. Do zamykania lub otwierania CZ wystarczy impuls 1s, jak sie poda dłuższy impuls na ten kabelek od zamykania to domkną się też szyby i szyberdach, a jeśli i na ten ten do otwierania to można z pilota otworzyć szyby. Oba potrzebują plusa i zwykle potrzeba zrobić przerzutnik, ( czyli zastosować przekaźniki zmieniające minus na plus), bo alarmy na wyjściach do CZ dają prawie zawsze minus. Przy czym np w moim alarmie jest tak zwany trzeci kanał, który daje ok 15 s sygnał plus, wystarczająco długi żeby zamknąć szyby i dach. Więc musiałem tylko jeden przezrzutnik zrobić do otwierania CZ.
Są dwa kaballki w wiązce drzwi kierowcy albo pasażera (szary i zielony o ile dobrze pamiętem). Jeden steruje otwieraniem, drugi zamykaniem CZ. Do zamykania lub otwierania CZ wystarczy impuls 1s, jak sie poda dłuższy impuls na ten kabelek od zamykania to domkną się też szyby i szyberdach, a jeśli i na ten ten do otwierania to można z pilota otworzyć szyby. Oba potrzebują plusa i zwykle potrzeba zrobić przerzutnik, ( czyli zastosować przekaźniki zmieniające minus na plus), bo alarmy na wyjściach do CZ dają prawie zawsze minus. Przy czym np w moim alarmie jest tak zwany trzeci kanał, który daje ok 15 s sygnał plus, wystarczająco długi żeby zamknąć szyby i dach. Więc musiałem tylko jeden przezrzutnik zrobić do otwierania CZ.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości