SWAP 2.0 8V na 2.0 16V
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- martinez.szarek
 - Ma gadane

 - Posty: 193
 - Rejestracja: pn paź 22, 2007 00:03
 - Lokalizacja: Szczecin/Gryfino
 - Kontakt:
 
SWAP 2.0 8V na 2.0 16V
Witam, zamierzam zakupić do swojego gofera silniczek 2.0 16V wraz z komputerem i instalacją, zrobić remont i podmienić mojego 2.0 8v 2E >>> pytanie za 100 pkt. jaką wersję, o jakim oznaczeniu silnik szukać żeby wszystko poszło bez zbędnych komplikacji ? może jakiej szukać ze względu również na zawodność ? dzieki z góry za fachowa poradę  
			
									
									obecny projekt: PASSEK VARIANT http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3218611#3218611
poprzedni projekt: MK3 VARIANT GT http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141026&postdays=0&postorder=asc&start=0
						poprzedni projekt: MK3 VARIANT GT http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141026&postdays=0&postorder=asc&start=0
- martinez.szarek
 - Ma gadane

 - Posty: 193
 - Rejestracja: pn paź 22, 2007 00:03
 - Lokalizacja: Szczecin/Gryfino
 - Kontakt:
 
Potrzebujesz coś takiego : http://www.allegro.pl/item312160528_vw_ ... _swap.html        
lub
http://www.allegro.pl/item311798359_2_0 ... ttas_.html
podaję tylko jako przykłady (ten drugi widać był z LPG)
			
									
									lub
http://www.allegro.pl/item311798359_2_0 ... ttas_.html
podaję tylko jako przykłady (ten drugi widać był z LPG)
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :)   Abf czyli Abfahrt 
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
						Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
- martinez.szarek
 - Ma gadane

 - Posty: 193
 - Rejestracja: pn paź 22, 2007 00:03
 - Lokalizacja: Szczecin/Gryfino
 - Kontakt:
 
- martinez.szarek
 - Ma gadane

 - Posty: 193
 - Rejestracja: pn paź 22, 2007 00:03
 - Lokalizacja: Szczecin/Gryfino
 - Kontakt:
 
djtom, jakiej hmmm.. może czy... muszę wraz z silnikiem kupować pół osie, czy skrzynie biegów sam nie wiem co wykorzystam a co muszę zakupić? czy lepiej sprecyzowałem sie chłopie?
			
									
									obecny projekt: PASSEK VARIANT http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3218611#3218611
poprzedni projekt: MK3 VARIANT GT http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141026&postdays=0&postorder=asc&start=0
						poprzedni projekt: MK3 VARIANT GT http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141026&postdays=0&postorder=asc&start=0
zrozumiałem ze chcesz zaswapowac sam, z tych kilku twoich postów powyżej twierdze ze porywasz sie z motyka na księżyc. powodzenia. EOT z mojej strony.
			
									
									Nocne Mary Squad 
						djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
nie starcza ci 115km? abf duzo wiecej pali jak sie chce z niego wyciskac jego możliwości. 
poza tym chyba lepiej zmienic auto całe niz bawic sie w swapowanie. no może tylko z wyjątkiem sytuacji kiedy masz dawce z silknikiem w dobrym stanie po bardzo atrakcyjnej cenie.
spróbuj może cos wiecej wycisnąc z 2e bo można. np dac ostry wałek, wydech przelotowy i pozmienic cos w kompie. mozna i nawet 140km wycisnac
			
									
									poza tym chyba lepiej zmienic auto całe niz bawic sie w swapowanie. no może tylko z wyjątkiem sytuacji kiedy masz dawce z silknikiem w dobrym stanie po bardzo atrakcyjnej cenie.
spróbuj może cos wiecej wycisnąc z 2e bo można. np dac ostry wałek, wydech przelotowy i pozmienic cos w kompie. mozna i nawet 140km wycisnac
nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712
kapalek,  ja raczej wykozystuje jego mozliwosci tzn predkosc na trasie i czy wiecej pali od innych aut ktore by szybciej jechaly niz przepisy pozwalaja.przy jezdzie ok 150-170 8,5-9l.inne auta chyba podobnie pala przy tej predkosci.a potrafie zejsc do 6.4 jadac do 100km/h.a czy twoje wymienione modyfikacje niewplyna na zywotnosc silnika?
			
									
									- martinez.szarek
 - Ma gadane

 - Posty: 193
 - Rejestracja: pn paź 22, 2007 00:03
 - Lokalizacja: Szczecin/Gryfino
 - Kontakt:
 
Nie bendę zabierał sie za brudną robotę sam
chcę wiedzieć tylko co powinienem skompletować ..... w sumie widzę ze niektórzy forumowicze to jakiś dziwny gatunek ludzi albo okresu dostali
  ... Nie chcę zmieniać budy a swap na 16V tak czy siak zrobię , nie sam tylko u mechanika a porady są mile widziane a nie odpowiedzi w stylu OUT... podziekowanie  
			
									
									chcę wiedzieć tylko co powinienem skompletować ..... w sumie widzę ze niektórzy forumowicze to jakiś dziwny gatunek ludzi albo okresu dostali
obecny projekt: PASSEK VARIANT http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3218611#3218611
poprzedni projekt: MK3 VARIANT GT http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141026&postdays=0&postorder=asc&start=0
						poprzedni projekt: MK3 VARIANT GT http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141026&postdays=0&postorder=asc&start=0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 169 gości

