Strona 1 z 1

gaźnik pierburg 2e3

: ndz lut 17, 2008 15:10
autor: pawełłłł
witam mam golfa II 1.3 na gaźniku,mianowicie chodzi mi o obroty na biegu jałowym po nagrzaniu zaczynają spadac i gaśnie i pojawil się problem z odpalaniem zimnego silnika musze dodawać gazu bo nie odpali. Potrzebuje opisu tego gaźnika szczegułowo wraz z schematem lub zdjeciami.Czy może ktoś mi pomóc?

: ndz lut 17, 2008 15:26
autor: miś fazi
Obrazek

[ Dodano: 17 Lut 2008 14:29 ]
Obrazek

: ndz lut 17, 2008 15:38
autor: Maćkooo
pawełłłł pisze:problem z odpalaniem zimnego silnika musze dodawać gazu bo nie odpali
Witam
Sprawa leży w siłowniku sania. Pull down. Przepustnica zaraz po odpaleniu ma miec szczelinę 2mm w 2e3. U ciebie ma 0mm wiec silnik sie dusi. Siłownik jest zepsuty. Można te szcvzeline stworzyc prowizoeycznie ,
blokujac siłownik. Działa na pewno.
pawełłłł pisze:mianowicie chodzi mi o obroty na biegu jałowym po nagrzaniu zaczynają spadac i gaśnie
Zalezy jak gasnie jesli sporadycznie to potrzebna regulacja. Jesli od razu non stop to masz zatkana dysze . .

Opisy wiele tu nie pomoga. Choc dojdziesz gdzie co jest. Kolega wyzej zapodał . :bigok:

: ndz lut 17, 2008 16:45
autor: Paweł Marek
jeśli gaśnie w pełni rozgrzany to nie jest kwestia pulldown. Najpierw do kontroli podstawa gaźnika i wężyki podciśnieniowe, potem próba podstawowej regulacji ( obroty, mieszanka), jeśli się nie uda gaźnik do naprawy.

: pn lut 18, 2008 00:05
autor: ppoll27
jak chcesz info to podeślij maila na PW podeślę co mam :bigok:

: pn lut 18, 2008 13:06
autor: pawełłłł
Witam z tym gaśnięciem to jest ciekawie bo wczoraj mi dwea razy zgasł, a w sobote to za każdym razem jak puściłem pedał gazu, wogle ciężko mi przyśpieszyc jak dodam gazu to najpierw poszarpie poskacze i dopiero zaczyna przyśpieszać i ciągle kopci białym dymkiem nawet jak jest nagrzany