gaźnik pierburg 2e3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
gaźnik pierburg 2e3
witam mam golfa II 1.3 na gaźniku,mianowicie chodzi mi o obroty na biegu jałowym po nagrzaniu zaczynają spadac i gaśnie i pojawil się problem z odpalaniem zimnego silnika musze dodawać gazu bo nie odpali. Potrzebuje opisu tego gaźnika szczegułowo wraz z schematem lub zdjeciami.Czy może ktoś mi pomóc?
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Witampawełłłł pisze:problem z odpalaniem zimnego silnika musze dodawać gazu bo nie odpali
Sprawa leży w siłowniku sania. Pull down. Przepustnica zaraz po odpaleniu ma miec szczelinę 2mm w 2e3. U ciebie ma 0mm wiec silnik sie dusi. Siłownik jest zepsuty. Można te szcvzeline stworzyc prowizoeycznie ,
blokujac siłownik. Działa na pewno.
Zalezy jak gasnie jesli sporadycznie to potrzebna regulacja. Jesli od razu non stop to masz zatkana dysze . .pawełłłł pisze:mianowicie chodzi mi o obroty na biegu jałowym po nagrzaniu zaczynają spadac i gaśnie
Opisy wiele tu nie pomoga. Choc dojdziesz gdzie co jest. Kolega wyzej zapodał .
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
jeśli gaśnie w pełni rozgrzany to nie jest kwestia pulldown. Najpierw do kontroli podstawa gaźnika i wężyki podciśnieniowe, potem próba podstawowej regulacji ( obroty, mieszanka), jeśli się nie uda gaźnik do naprawy.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 202 gości