gaźnik pierburg 2e3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pawełłłł
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn sty 14, 2008 18:24
Lokalizacja: bel

gaźnik pierburg 2e3

Post autor: pawełłłł » ndz lut 17, 2008 15:10

witam mam golfa II 1.3 na gaźniku,mianowicie chodzi mi o obroty na biegu jałowym po nagrzaniu zaczynają spadac i gaśnie i pojawil się problem z odpalaniem zimnego silnika musze dodawać gazu bo nie odpali. Potrzebuje opisu tego gaźnika szczegułowo wraz z schematem lub zdjeciami.Czy może ktoś mi pomóc?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz lut 17, 2008 15:26

Obrazek

[ Dodano: 17 Lut 2008 14:29 ]
Obrazek



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » ndz lut 17, 2008 15:38

pawełłłł pisze:problem z odpalaniem zimnego silnika musze dodawać gazu bo nie odpali
Witam
Sprawa leży w siłowniku sania. Pull down. Przepustnica zaraz po odpaleniu ma miec szczelinę 2mm w 2e3. U ciebie ma 0mm wiec silnik sie dusi. Siłownik jest zepsuty. Można te szcvzeline stworzyc prowizoeycznie ,
blokujac siłownik. Działa na pewno.
pawełłłł pisze:mianowicie chodzi mi o obroty na biegu jałowym po nagrzaniu zaczynają spadac i gaśnie
Zalezy jak gasnie jesli sporadycznie to potrzebna regulacja. Jesli od razu non stop to masz zatkana dysze . .

Opisy wiele tu nie pomoga. Choc dojdziesz gdzie co jest. Kolega wyzej zapodał . :bigok:


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lut 17, 2008 16:45

jeśli gaśnie w pełni rozgrzany to nie jest kwestia pulldown. Najpierw do kontroli podstawa gaźnika i wężyki podciśnieniowe, potem próba podstawowej regulacji ( obroty, mieszanka), jeśli się nie uda gaźnik do naprawy.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn lut 18, 2008 00:05

jak chcesz info to podeślij maila na PW podeślę co mam :bigok:


TDPower

pawełłłł
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn sty 14, 2008 18:24
Lokalizacja: bel

Post autor: pawełłłł » pn lut 18, 2008 13:06

Witam z tym gaśnięciem to jest ciekawie bo wczoraj mi dwea razy zgasł, a w sobote to za każdym razem jak puściłem pedał gazu, wogle ciężko mi przyśpieszyc jak dodam gazu to najpierw poszarpie poskacze i dopiero zaczyna przyśpieszać i ciągle kopci białym dymkiem nawet jak jest nagrzany



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 202 gości