Amorki przód do H&R -35

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Chmielu_TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 18:54
Lokalizacja: Chorzów/Ruda Śląska
Kontakt:

Amorki przód do H&R -35

Post autor: Chmielu_TDI » ndz lut 17, 2008 11:49

Jako że to cięższy diesel a amorki mam z benzyny to siadł -50.

Wstepnie myslałem nad gazowymi Kayabami (Numer katalogowy : 333712) - czy to dobry pomysł??

Czy ew szukać czegoś skracanego??


[b]VW Golf 3 TD[color=#FF0000]I[/color] Edition[/b]
[img]http://latara.w.interia.pl/golf22.JPG[/img]

Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » ndz lut 17, 2008 11:57

jako że to dieselek i jest cięższy od bezynki to ja bym na przód założył coś o skróconym skoku a na tył do -35mm normalne np właśnie gazowe kayaby


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Amorki przód do H&R -35

Post autor: MarcoVW » ndz lut 17, 2008 12:10

Rozumiem ze sprezyny masz H&R -35 , katalogowo zapewne do jakiejs benzyny a je wsadziles do TDI i zlecialo -50 ?

Znasz nr sprezyn ?
Ostatnio zmieniony ndz lut 17, 2008 12:11 przez MarcoVW, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » ndz lut 17, 2008 14:55

Moim zdaniem to musisz znaleźć sprężynki do TDi, poprostu cięższy jest Tdi od benzyny i tak samo sprężyny muszą byc odpowiednio dobrane. Są odpowiednie do TDi i odpowiednie do beznyny. Tak miał cowboy



Chmielu_TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 18:54
Lokalizacja: Chorzów/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Chmielu_TDI » ndz lut 17, 2008 18:16

golfer_1984 pisze:Moim zdaniem to musisz znaleźć sprężynki do TDi, poprostu cięższy jest Tdi od benzyny i tak samo sprężyny muszą byc odpowiednio dobrane. Są odpowiednie do TDi i odpowiednie do beznyny. Tak miał cowboy
no zdaje sobie sprawę że sprężyny są do benzyny ale wg katalogu nie ma do varianta do tdi:

Obrazek

Czy dobrze rozumiem że do obniżenia -50 musiałbym mieć jakieś krósze amorki a jak uda mi się znaleść sprężyny przednie z htb do tdi (czyli siądzie -35) to kyb gazówki starczą??

[ Dodano: 17 Lut 2008 17:20 ]
MarcoVW pisze:Rozumiem ze sprezyny masz H&R -35 , katalogowo zapewne do jakiejs benzyny a je wsadziles do TDI i zlecialo -50 ?

Znasz nr sprezyn ?
nr sprężyn nie zapisałem sobie jak montowałem ale wg powyższej tabelki widać że są one do benzyny


[b]VW Golf 3 TD[color=#FF0000]I[/color] Edition[/b]
[img]http://latara.w.interia.pl/golf22.JPG[/img]

Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » ndz lut 17, 2008 18:27

Do -40 mm możesz założyć śmiało na gazowe kayaby, a powyżej -40 to juz pasuje zastosować krótsze amorki. Ja nie spotkałem się z sprężynami H&R z obniżeniem -50mm tylko raczej - 60 mm.

pozdr



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 398 gości