Strona 1 z 1

wyciek wody golf 2

: wt maja 24, 2005 22:34
autor: szymon210
Witam od jakiegoś czasu sączy mi się woda tam gdzie są czujniki i węże leci z połączenia do bloku silnika, byłem u mechanika i powiedział żeby tego lepiej nie ruszać bo jak się ruszy te śruby to się ukręcą.. Czy spotkaliście się z tym? :) silnik 1.8 benz gaznik, :crazy: znacie jakiegoś niedrogiego i dobrego mechanika w trójmieście? najlepiej prywatnie. A i pytanie jak czasem cofa rozrusznik, ma samozapłon, i klekoczą zaworki czasem to podobno ustawienie zapłonu...W którą strone go ruszyć? na logike to tak jak by był za szybki dobrze myśle? :)

: wt maja 24, 2005 22:43
autor: przema72
Te wycieki mogą być spowodowane uszkodzeniem uszczelki pod głowicą zwieksza sie wtedy ciśnienie w układzie chłodzenia . sprawdz czy po odpaleniu golfa w zbiorniku z płynem płyn leci jednostajnym strumieniem jak nie to masz walniętą uszczelke
Jesli nie masz lampy strobo to lepiej z zapłonem jedz do warsztatu ustawienie zapłonu to nie droga przyjemność

: wt maja 24, 2005 22:44
autor: przema72
Te wycieki mogą być spowodowane uszkodzeniem uszczelki pod głowicą zwieksza sie wtedy ciśnienie w układzie chłodzenia . sprawdz czy po odpaleniu golfa w zbiorniku z płynem płyn leci jednostajnym strumieniem jak nie to masz walniętą uszczelke
Jesli nie masz lampy strobo to lepiej z zapłonem jedz do warsztatu ustawienie zapłonu to nie droga przyjemność

Re: wyciek wody golf 2

: wt maja 24, 2005 23:05
autor: vorlog
szymon210 pisze:Witam od jakiegoś czasu sączy mi się woda tam gdzie są czujniki i węże leci z połączenia do bloku silnika, byłem u mechanika i powiedział żeby tego lepiej nie ruszać bo jak się ruszy te śruby to się ukręcą.. Czy spotkaliście się z tym? :)
Czy dobrze zrozumiałem- kapie z połączenia trójnika węży z blokiem?
Jak tak, to nie problem, spuść płyn, odkręć dwie śruby, wymień uszczelkę lub na sucho posmaruj silikonem wysokotemperaturowym (czerwonym), skręć, odczekaj kilka godzin, zalej płyn- przez dalsze kilka godzin jeździj z poluzowaną zakrętką zbiornika nadmiarowego.
V.

: śr maja 25, 2005 08:36
autor: szymon210
Cholerka ile kosztuje mniej więcej wymiana uszczelki pod głowicą? bo po odkręceniu zakrętki nie leci woda równym strumieniem.... a na bloku też zauważyłem że się poci na połączeniu z głowicą...

: śr maja 25, 2005 23:36
autor: endriu
o ile się nie mylę to ta obudowa jest plastikowa i często pęka .odkręcenie jej od bloku faktycznie może sprawić kłopot.

re

: czw maja 26, 2005 00:28
autor: mariogo
jeśli masz ten króciec wychodzący z bloku plastikowy dobrze go obejrzyj i jeśli jest popękany poszukaj na szrocie aluminiowego mechanikom nie wierz bo to ściemniacze ( nie wszyscy) kiedy robota jest za małą kasę to mówia że jest problem. to że nie równo płyn leci do zbiorniczka to nie powód do płaczu. Jeśli zerwą się gwinty przy odkręcaniu pozostaje przekalibrować na M7 przerabiałem to da radę. pozdrawiam

: czw maja 26, 2005 09:27
autor: szymon210
Kupiłem nowy kruciec 30zł a na szrocie chcieli 20 ;) do tego uszczelki pod czujniki, i uszczelke pod pokrywe zaworów, i pod pompe paliwową najlepsze jest to że ta pod pompke też 30zł akie małe :) powiedzcie mi czy są szanse że wystarczy np dokręcić głowice i wymienić te uszczelki? i obejdzie się bez wymiany pod głowicą? bo w gda chcą 350zł z planowaniem głowicy, a silnik chodzi elegancko nie grzeje się ale ostatnio obroty podskoczyły zmiejszyłem je i było dobrze 2 dni pozniej zaczoł gasł to zwiękrzyłem i narazie spoko ;)

: czw maja 26, 2005 10:50
autor: mariogo
jeżeli woda w układzie ma normalny klarowny wygląd i odkręcenie korka na zbiorniczku wyrównawczym nie powoduje wywalenia płynu na zewnątrz tzw wulkan to sie nie martw. Broń boże nie dokręcaj głowicy. chyba że jasteś świezo po remoncie i czwarta faza dokęcania jaszcze nie wykonana. z tego co widze drogo w tym Gda ja robię taki bajer jak opisałeś dużo taniej. ( planowanie dla przykładu 30 pln)

: czw maja 26, 2005 18:57
autor: szymon210
dziś wszystko patrzyłem.. Kolor wody ok troche zasyfiała ;) po odkręceniu korka w zbiorniku wyrównawczym nic nie wybucha chodzi normalnie, woda wlatuje do niego ciurkiem, jest tylko mokro na połączeniu bloku z głowicą.. czy to powód do wymiany uszczelki?

: śr cze 01, 2005 09:44
autor: 4maly
NIe wiem czy dobrze rozumie ale jak jest zimny silnik to w zbiorniku wyrownawczym wody nie powinno byc cisnienia?? U mnie jest i to dosc spore. a co najlepsze jak doleje plynu do full do na drugi dzien niemam (auto stoi w jednym miejsc) a plam pod autem tez niema. Mozecie cos pomoc bo juz mnie to chlodzenie wykonczy. aha jeszcze slyszalem ze jezeli korek z pokrywy zaworow jest bialy to bieze wode, czy to jest prawda??