wyciek wody golf 2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szymon210
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: sob gru 18, 2004 16:03
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

wyciek wody golf 2

Post autor: szymon210 » wt maja 24, 2005 22:34

Witam od jakiegoś czasu sączy mi się woda tam gdzie są czujniki i węże leci z połączenia do bloku silnika, byłem u mechanika i powiedział żeby tego lepiej nie ruszać bo jak się ruszy te śruby to się ukręcą.. Czy spotkaliście się z tym? :) silnik 1.8 benz gaznik, :crazy: znacie jakiegoś niedrogiego i dobrego mechanika w trójmieście? najlepiej prywatnie. A i pytanie jak czasem cofa rozrusznik, ma samozapłon, i klekoczą zaworki czasem to podobno ustawienie zapłonu...W którą strone go ruszyć? na logike to tak jak by był za szybki dobrze myśle? :)


Najtańsze Car Audio
Sony Pioneer Alpine Clarion JVC
http://www.expert-audio.bazarek.pl/

przema72
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt lut 15, 2005 23:03

Post autor: przema72 » wt maja 24, 2005 22:43

Te wycieki mogą być spowodowane uszkodzeniem uszczelki pod głowicą zwieksza sie wtedy ciśnienie w układzie chłodzenia . sprawdz czy po odpaleniu golfa w zbiorniku z płynem płyn leci jednostajnym strumieniem jak nie to masz walniętą uszczelke
Jesli nie masz lampy strobo to lepiej z zapłonem jedz do warsztatu ustawienie zapłonu to nie droga przyjemność



przema72
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt lut 15, 2005 23:03

Post autor: przema72 » wt maja 24, 2005 22:44

Te wycieki mogą być spowodowane uszkodzeniem uszczelki pod głowicą zwieksza sie wtedy ciśnienie w układzie chłodzenia . sprawdz czy po odpaleniu golfa w zbiorniku z płynem płyn leci jednostajnym strumieniem jak nie to masz walniętą uszczelke
Jesli nie masz lampy strobo to lepiej z zapłonem jedz do warsztatu ustawienie zapłonu to nie droga przyjemność



Awatar użytkownika
vorlog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: czw sty 27, 2005 00:17
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Re: wyciek wody golf 2

Post autor: vorlog » wt maja 24, 2005 23:05

szymon210 pisze:Witam od jakiegoś czasu sączy mi się woda tam gdzie są czujniki i węże leci z połączenia do bloku silnika, byłem u mechanika i powiedział żeby tego lepiej nie ruszać bo jak się ruszy te śruby to się ukręcą.. Czy spotkaliście się z tym? :)
Czy dobrze zrozumiałem- kapie z połączenia trójnika węży z blokiem?
Jak tak, to nie problem, spuść płyn, odkręć dwie śruby, wymień uszczelkę lub na sucho posmaruj silikonem wysokotemperaturowym (czerwonym), skręć, odczekaj kilka godzin, zalej płyn- przez dalsze kilka godzin jeździj z poluzowaną zakrętką zbiornika nadmiarowego.
V.


Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...

Awatar użytkownika
szymon210
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: sob gru 18, 2004 16:03
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: szymon210 » śr maja 25, 2005 08:36

Cholerka ile kosztuje mniej więcej wymiana uszczelki pod głowicą? bo po odkręceniu zakrętki nie leci woda równym strumieniem.... a na bloku też zauważyłem że się poci na połączeniu z głowicą...


Najtańsze Car Audio
Sony Pioneer Alpine Clarion JVC
http://www.expert-audio.bazarek.pl/

endriu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 14:57
Lokalizacja: bogatynia
Kontakt:

Post autor: endriu » śr maja 25, 2005 23:36

o ile się nie mylę to ta obudowa jest plastikowa i często pęka .odkręcenie jej od bloku faktycznie może sprawić kłopot.



Awatar użytkownika
mariogo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: sob lut 26, 2005 22:49
Lokalizacja: WRA H
Kontakt:

re

Post autor: mariogo » czw maja 26, 2005 00:28

jeśli masz ten króciec wychodzący z bloku plastikowy dobrze go obejrzyj i jeśli jest popękany poszukaj na szrocie aluminiowego mechanikom nie wierz bo to ściemniacze ( nie wszyscy) kiedy robota jest za małą kasę to mówia że jest problem. to że nie równo płyn leci do zbiorniczka to nie powód do płaczu. Jeśli zerwą się gwinty przy odkręcaniu pozostaje przekalibrować na M7 przerabiałem to da radę. pozdrawiam


Golf IV 1999 1.8T, Sharan 2003 1.8T.

Awatar użytkownika
szymon210
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: sob gru 18, 2004 16:03
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: szymon210 » czw maja 26, 2005 09:27

Kupiłem nowy kruciec 30zł a na szrocie chcieli 20 ;) do tego uszczelki pod czujniki, i uszczelke pod pokrywe zaworów, i pod pompe paliwową najlepsze jest to że ta pod pompke też 30zł akie małe :) powiedzcie mi czy są szanse że wystarczy np dokręcić głowice i wymienić te uszczelki? i obejdzie się bez wymiany pod głowicą? bo w gda chcą 350zł z planowaniem głowicy, a silnik chodzi elegancko nie grzeje się ale ostatnio obroty podskoczyły zmiejszyłem je i było dobrze 2 dni pozniej zaczoł gasł to zwiękrzyłem i narazie spoko ;)


Najtańsze Car Audio
Sony Pioneer Alpine Clarion JVC
http://www.expert-audio.bazarek.pl/

Awatar użytkownika
mariogo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: sob lut 26, 2005 22:49
Lokalizacja: WRA H
Kontakt:

Post autor: mariogo » czw maja 26, 2005 10:50

jeżeli woda w układzie ma normalny klarowny wygląd i odkręcenie korka na zbiorniczku wyrównawczym nie powoduje wywalenia płynu na zewnątrz tzw wulkan to sie nie martw. Broń boże nie dokręcaj głowicy. chyba że jasteś świezo po remoncie i czwarta faza dokęcania jaszcze nie wykonana. z tego co widze drogo w tym Gda ja robię taki bajer jak opisałeś dużo taniej. ( planowanie dla przykładu 30 pln)


Golf IV 1999 1.8T, Sharan 2003 1.8T.

Awatar użytkownika
szymon210
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: sob gru 18, 2004 16:03
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: szymon210 » czw maja 26, 2005 18:57

dziś wszystko patrzyłem.. Kolor wody ok troche zasyfiała ;) po odkręceniu korka w zbiorniku wyrównawczym nic nie wybucha chodzi normalnie, woda wlatuje do niego ciurkiem, jest tylko mokro na połączeniu bloku z głowicą.. czy to powód do wymiany uszczelki?


Najtańsze Car Audio
Sony Pioneer Alpine Clarion JVC
http://www.expert-audio.bazarek.pl/

Awatar użytkownika
4maly
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: wt gru 14, 2004 01:45
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: 4maly » śr cze 01, 2005 09:44

NIe wiem czy dobrze rozumie ale jak jest zimny silnik to w zbiorniku wyrownawczym wody nie powinno byc cisnienia?? U mnie jest i to dosc spore. a co najlepsze jak doleje plynu do full do na drugi dzien niemam (auto stoi w jednym miejsc) a plam pod autem tez niema. Mozecie cos pomoc bo juz mnie to chlodzenie wykonczy. aha jeszcze slyszalem ze jezeli korek z pokrywy zaworow jest bialy to bieze wode, czy to jest prawda??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 499 gości