Strona 1 z 1

Problem z Nawiewem I Licznikiem

: sob lut 16, 2008 14:05
autor: major147
Witam tak jak w temacie mam 2 problemy

1) Coś mi sie popsuło w nawiewie i działa mi tylko trzeci stopień a jedynka i dwójka Kaupt , na początku myślałem że to przełącznik przełożyłem od kolegi sprawny przełącznik i nic . CO to może być ??

2) U siebie w golfie mam licznik z zegarkiem na jeden wtyk i chciałbym go zamienić na licznik z obrotomierzem czy jest to jakiś problem tzn przerabianie kabli czy coś w tym stylu ?? . Czy wystarczy kupić licznik z obrotomierzem na jeden wtyk ??


Za Każdą Pomoc z Góry Dziękuje :bigok:

: sob lut 16, 2008 14:26
autor: diver666
2) Jak dostaniesz licznik na jedna wtyczke to musisz pamietać jeszcze żeby byl ten sam indeks predkosci... U siebie znajdziesz go na dole licznika predkosci pod napisem km/h. Jeżeli bedzie jedna wtyczka i ten sam indeks podlaczasz i nie powinno być zadnych problemów ;)

: sob lut 16, 2008 14:56
autor: jhosef
major147 pisze:Witam tak jak w temacie mam 2 problemy

1) Coś mi sie popsuło w nawiewie i działa mi tylko trzeci stopień a jedynka i dwójka Kaupt , na początku myślałem że to przełącznik przełożyłem od kolegi sprawny przełącznik i nic . CO to może być ??
Szukajka nie gryzie:
http://mk2.vwgolf.pl/porada12.html
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=41512
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=389344
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=48983
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 20444370a9
Jak wyciągnąć
http://vwforum.pl/dmuchawa/

: sob lut 16, 2008 23:08
autor: bettek
major147 pisze:2) U siebie w golfie mam licznik z zegarkiem na jeden wtyk i chciałbym go zamienić na licznik z obrotomierzem czy jest to jakiś problem tzn przerabianie kabli czy coś w tym stylu ?? . Czy wystarczy kupić licznik z obrotomierzem na jeden wtyk ??
Musisz poszukać licznika na 1 wtyczke, do benzynowego silnika. Index musi być taki sam (znajdyje sie on na tarczy prędkosciomierza -nad przyciskiem do kasowania przebiegu dziennego). Wyjmujesz stary i wkładasz nowy. Wszystko powinno chodzić. 99,9% benzynówek miało juz wyprowadzone i podpięte wyjscie pod zegar z obrotkiem, sygnał idzie z cewki ;)