Strona 1 z 1

Vag wywalil usterke wtrysku

: pt lut 15, 2008 21:32
autor: Mortek
Wiam serdecznie
Troszke poszperalem na forum , ale nie znalazlem zadnych konkretow, mianowicie podpiolem sie dzis z moim golfem pod vaga, wywalilo trzy bledy 1250, 1251 i 1252. Wedlug kodow oznacza to uszkodzenie wtryskow, teraz moje pytanie jest takie: na czym ma polegac to uszkodzenie skoro ja nie odczuwam zadnych zmian podczas jazdy, co moze byc pzyczyna wywalenia tych bledow oprocz faktycznie uszkodzonych wtryskow?, na co zwrocic uwage i co ewenualnie zrobic zeby bylo dobrze??
Z gory dzieki za pomoc
Pozdrawiam
Marcin

: pt lut 15, 2008 21:37
autor: norek111
wykasowac błedy i zobaczyc czy nadal wywala

: ndz lip 06, 2008 17:46
autor: Mortek
Witam ponownie po dluzszej przerwie, ale tak sie zlozylo ze nie mialem czasu wczesniej na podpoecie auta pod kompa, niestety blad sie powtorzyl i dzis przy sprawdzaniu wywalilo 1249, 1250, 1251 i 1252 oraz 282 ale to przepustnica, napiszcie mi panowie co z tym fantem robic. Autko zachowuje sie tak ze jak postoi dluzszy czas czyli naptrzyklad po nocy to telepie silnikiem jakby nie palil na wszsytkie gary, za chwile wszsytko sie normuje(z reszta ten objaw opisalem juz w innym poscie). Poza tym nie zauwazylem innych zmian, no chyba ze auto zanim go kupilem jezdzilo lepiej?:) Poradzcie cos prosze, co jest grane z tymi wtryskami i ewentualne koszty naprawy.
Pozdrawiam

: ndz lip 06, 2008 19:58
autor: pszczyna
1249 Wtryskiwacz cylindra 1 - N30
01249 P0201 Cylinder 1 – usterka wtrysku – N30

1250 Wtryskiwacz cylindra 2 - N31
01250 P0202 Cylinder 2 – usterka wtrysku – N31
17656 P1250 Poziom paliwa za niski

1251 Wtryskiwacz cylindra 3 - N32
01251 P0203 Cylinder 3 – usterka wtrysku – N32


1252 Wtryskiwacz cylindra 4 - N33
01252 P0204 Cylinder 4 – usterka wtrysku – N33

282 Nastawnik przepustnicy - V60
00282 Serwomotor pozycji przepustnicy – V60

możliwe że styki szwankuja lub zasilanie

: ndz lip 06, 2008 21:20
autor: bronx
Ja miałem kiedyś coś podobnego, tez wykazywało na vagu błąd wtryskiwaczy; a było to związane z przepustnicą, a dokładniej z jej zabrudzeniem. Jak kilka razy zgasł mi podczas redukcji na skrzyżowaniu a nie mając czasu na spokojne zatrzymanie i zapalenie trza było zredukować na dwójkę i silnik załapywał. Jak pojechałem na czyszczenie to sterownik też wywalił mi podobne błędy. Po czyszczeniu i adaptacji jak i podczas normalnej eksploatacji nie było tych błędów.

Może u Ciebie też mato z tym związek??

: ndz lip 06, 2008 21:36
autor: Fahoo
sprawdzić przewody ,wsówki mase na silniku to na poczatek potem sprawdzimy wtryskiwacze tzn opory na pinach:bigok:

: pn lip 07, 2008 18:30
autor: przemooo8905
w tych silniczkach czesto siadaja cewki. Wyczysc przepustnice i wykonaj pod kompem regulacje podstawowa, powyjmuj cewki i zobacz czy gdzies nie przysniedziale w miejscu styku ze swieca, moze cos pomorze.